הטרדות וגידופים ברשת הן נושא חם בכמה השנים האחרונות, כשהמין האנושי מנסה להתמודד עם החידושים הטכנולוגים והשינוי בצורת התקשורת האנושית. בפרסומת החדשה לספרייט, המשקה בבעלות קוקה קולה, מוצג מסר חזק נגד הטרלות, הטרדות וסתם הומור ירוד ברשתות. אנשים מרחבי העולם מוצגים לצד תגובות מגונות שקיבלו ברשתות החברתיות. ישנם רקדן-על-עמוד צרפתי, בריטי עם נמשים, ספורטאית  בקפיצה למים עם רגליים עבות, ראפר, וזוג הומואים מספרד.

בגרסה מחודשת לשיר All you need is love של הביטלס, מופיעים האנשים לצד תגובות הנאצה. הרקדן נשאל, "שכחת את הביצים שלך במלתחות?”, ועל הקופצת למים שמופיעה אחריו נכתב: "הנה מגיע הצונאמי". הקליפ נחתם בנשיקה מקסימה של הזוג הגאה מספרד, דויד פרז ומאריוס קאראלט, עם הכיתוב "לפחות הם לא יכולים להתרבות".

עם הקמפיין הזה הצטרף ספרייט לרשימה גדולה והולכת של מותגים, שיצאו עם מסרים נגד הומופוביה, סקסיזם ובריונות. הפרסומת נוצרה בארגנטינה ופורסמה לראשונה בשפה הספרדית, והיא לא היחידה מחברת קוקה קולה באמריקה הלטינית.

>> מוכחשים: הכוכבים שלא יצאו מהארון מעולם

>> צעצועי מין הזויים שנדהמנו לגלות שהם קיימים

>> 15 סרטים גאים שבטח לא שמעתם עליהם, וחבל

בברזיל התנהל קמפיין היסטורי לקולה, סביב ביטוי ברזילאי "הקולה הזאת בעצם פאנטה", כלומר, הוא נראה כמו קולה (סטרייט) אך הוא בעצם פאנטה (גיי).  חברת קוקה קולה בברזיל יצאה בקמפיין להט"בי ולקחו בעלות מחדש על הביטוי, והפיצו ליין של פחיות קוקה קולה עם הכיתוב "הקולה הזאת היא פאנטה", ואכן, הם מילאו את פחיות הקולה בפאנטה.