הביטלס שרו "All We Need is Love" ובכך ביטאו את הצורך החזק יותר מכול שלנו לא להיות לבד. ככל שהאינטרנט משתלט על חיינו וגורם לנו לנהל את רוב מערכות היחסים שלנו דרך המחשב, כשאנחנו יושבים לבד בחושך, כך סצינת הפיק-אפ והכמיהה אחר מציאת אהבה ברשת הולכות וגדלות. רבים מבלים במשך שעות ארוכות מול המסך בשדרוג הכרטיס האישי, מילוי שאלוני התאמה, חיטוט בכרטיסים של אחרים ונטיעת תקוות ויצירת ציפיות כלפי האנשים בצד השני.

הרשת שופעת בעשרות אתרים ואפליקציות לסמארטפון שנועדו למציאת החצי השני. שוטטנו ביניהם על מנת להביא בפניכם את החמישיה הפותחת. אז איפה תמצאו את כולם? איפה הסטודנטים? איפה המצליחים והמבוססים? איפה החבר'ה הלא סטרייטים? והלא מתחייבים? האמת היא, שאת כולם תוכלו למצוא בפייסבוק, אתר ההכרויות מספר אחת, אבל יש אתרים ייעודיים ומובילים לכל קטגוריה, וגם בתוך הפייסבוק כפי שתגלו יש אפליקציות חיפוש מומלצות.

ג'יידייט

אין תמונה
אם אתם רווקים, אתם שם
מה אהבנו בו? אם רווק אומר לכם שמעולם לא ניסה לפתוח כרטיס בג'יידייט, אל תאמינו לו. כולם היו שם, נמצאים שם ויהיו שם. זו התחנה המרכזית של הרווקים והרווקות. האתר כיכב בפרוייקט 100 האתרים לפני שנה ולפני שנתיים ועד להודעה חדשה ימשיך לככב. מאז שנת 1997 זהו האתר הגדול והמוביל בתחום ההיכרויות ובתור שכזה יש לו מבחר עצום של מנויים בטווח גילאים גדול. לא פעם כשזוג מתחתן ומגלה שהכיר באינטרנט, הגילוי הבא יהיה שהם הכירו באתר הזה. עם מאות אלפי חברים אין זה פלא שיוצאות מכאן חתונות. אבל גם אם אתם בעניין של ידידות פלוס, לא יהיה קשה למצוא פרטנרים - נסו כרטיסים שמככב בהם המשפט: "עברתי את שלב המשחקים".
במשפט אחד:
אם יש לכם כרטיס בג'יידייט ופרופיל מבטיח בפייסבוק, אתם מסודרים.

אטרף

אין תמונה
מטריף מה שהולך פה
מה אהבנו בו? אם לא בא לכם להעמיד פנים שאתם רציניים ועברתם את שלב המשחקים, אלא פשוט מחפשים איך להעביר את הלילה או ריבאונד קליל, זה האתר בשבילכם. הרי לכם אתר הכרויות נטול מסכות והעמדות פנים, שבו ניתן לצאת בהצהרת כוונות כנה, בלי להרגיש רע עם זה. לא מתאים לכם חתונה? זה בסדר גמור. רוצים למצוא על הדרך גם מקום בילוי לקבוע בו דייט? בבקשה, האתר מציע לכם מידע על האירועים והמסיבות הכי חמים. לטובת הגברים מביניכם שמחפשים גברים או הבנות שחומדות בנות, יש לכם סצינת הכרויות חזקה שם. בקיצור, יאללה דיסקו.
במשפט אחד: גן עדן לידידות פלוס או לקהילה הגאה.

החצי השני

אין תמונה
אפשר לראות סטודן בתוקף?
מה אהבנו בו? אין לכם כסף לשלם עליה בדייט כי כל הכסף הולך על שכר הדירה ועל שכר הלימוד? חשוב לכן לצאת עם מישהו משכיל כמוכן שיאסוף אתכן לדייט עם סטודן? מעולה, רק עניין של זמן עד שתמצאו אהבה באתר "החצי השני", שאינו עוד אתר היכרויות סתמי לפשוטי העם שבקושי סיימו בית ספר, כי אם אתר לקהילת הסטודנטים. יש לאתר כמה יתרונות ברורים: כל פרופיל חדש נבדק באופן אישי על ידי צוות האתר והנרשם מקבל שיחת טלפון שבה עליו לאשר את הדברים שהוא רשם על עצמו. כמו כן, תוצאות החיפוש מוצגות על פי איכות התוכן בכרטיס ואם צוות האתר מזהה שרשמתם דברים לא מספיק טובים, תקבלו על כך הערה. יש מצב שזה מה שיהפוך את החיפוש אחר אהבה ליותר ממוקד ומוצלח.
במשפט אחד:
אם כבר לצאת עם סטודנט, עדיף עם אחד שכותב בכרטיס שהוא ללומד בבין-טחונים בהרצליה.

אלפא

אין תמונה
לא עוד אתר היכרויות
מה אהבנו בו? סיימתם את התואר, מצאתם עבודה שווה, ועכשיו אתם בראש שכולו טוב לעבר מציאת זוג כמוכם - אקדמאי, מבוסס ומצליח. אלפא מציע חוויה שונה בסצינת הפיק אפ האינטרנטית וקפדנית בהרבה מזו שקיימת באתר "החצי השני". הכניסה מותרת רק לנשים מגיל 25 ומעלה ולגברים מגיל 27 ומעלה (הרי מתחת לגילאים האלה אף אחד מאיתנו עדיין לא רציני, תכלס). ההרשמה לאתר הזה לא לוקחת חמש דקות, אלא מצריכה מילוי של פרטים רבים ומזכירה מעט מבחני מיון למודיעין, כולל העלאת קובץ קורות חיים. בתום ההרשמה הארוכה החומר מועבר לפסיכולוג בעל התמחות מקצועית בהשמה, ובתוך 24-48 שעות תתקבל תשובה האם התקבלתם לשורות האתר. על פי נתונים שמפרסם האתר, 99% מתוך חבריו הם אקדמאיים וכמעט 80% מהם מחזיקים בתפקידים ניהוליים.
במשפט אחד:
אם אתם מחפשים קשר איכותי, יכול להיות ששווה לכם לעבור את הליך הקבלה המייגע.

פייסבוק

אין תמונה
שייקר בפייסבוק: אתם באים לפה הרבה?
מה אהבנו בו? בואו נודה בזה שהפייסבוק לוקח בכיס הקטן את כל אתרי ההכרויות. אף אחד כבר לא נמצא שם רק בשביל לדבר עם החברים הכי טובים שלו. בדרך כלל לאחר תכתובת קצרה באחד מהאתרים עוברים בשלב הבא לפייסבוק (הנועזים עוברים ישר לטלפון) כדי לחטט בפרופיל ולשזוף עיניים בעשרות עד מאות תמונות של בן הזוג הפוטנציאלי. כך הפייסבוק הביא לחיסולו של "הבליינד דייט" ויש המודים לו על כך. עם הזמן קמו להן אפליקציות הכרויות בתוך הרשת החברתית והמובילות שבהן: DatingBook, Are YOU Interested,Here We Net ושייקר - הבר הוירטואלי וזוכה תחרות הסטארט אפים היוקרתית של טקראנץ', שנפתח לאחרונה ועורר התלהבות עזה בקרב הפנויים והפנויות שאין להם חשק להתלבש יפה ולרדת לבר השכונתי. 
במשפט אחד:
עזבו אתכם מכל אתרי ההכרויות - יש פייסבוק. וזה בחינם.

אפליקציות מומלצות:

OkCupid

אין תמונה
מנגנון התאמה חכם

מאסתם באתרי ההכרויות הסתמיים? אין לכם כסף לשלם לאתרים שמבטיחים לכם איכות? תורידו את האפליקציה הזאת, שמהווה תוסף משלים לאתר ההכרויות הנושא אותו שם. הילת האיכות שמרחפת סביב האתר מביאה בעיקר אנשים איכותיים להירשם אליו או להוריד את האפליקציה, או לעשות גם וגם. בנוסף, לאפליקציה יש מערכת התאמה חכמה שמאפשרת לקבל המלצות ממוקדות על התאמות פוטנציאליות, לערוך חיפוש לגבי אנשים בסביבה ולשפר את ההתאמה הודות למענה על שאלונים פסיכולוגיים. האפליקציה חינמית וזמינה הן לבעלי אנדרואיד והן לבעלי אייפון.

4Singles

אין תמונה
פור סינגלס: מי פנוי ברחוב?

אתם יושבים לכם על ספסל בפארק, בוהים בזוג זקנים שיושב על ספסל סמוך ונמלאים צורך עז בהפגת הבדידות? בדיוק סיימתם דייט גרוע, יושבים על הבר ויש לכם שעה שלמה למלא עד הדייט הבא? סתם בא לכם לנסות אפליקציה משעשעת של דייטינג? 4Singles היא אפליקצית הכרויות מבוססת מיקום שמאפשר לכם להכיר אנשים שנמצאים בסביבה שלכם עם אפליקציה פתוחה בדיוק כמוכם. בעזרת תכונת ה-GPS של המכשיר האפליקציה תדע להציג לפניכם אנשים קרובים שמתאימים לפרופיל החיפוש שלכם ולהגיד מה המרחק ביניכם. בשלב ראשון תוכלו לראות תמונות ולצ'וטט ובהמשך לקבוע במקום שנוח לכם. כרגע האפליקציה זמינה לבעלי האייפון, אך בקרוב היא אמורה לצאת בגרסאות לאנדרואיד, בלאברי, נוקיה וכמובן גם בפייסבוק. אגב, מדובר בפיתוח ישראלי, אז שאפו!