כשאומרים לך שאת עושה משהו "כמו ילדה", בדרך כלל לא מתכוונים להחמיא לך. קמפיין חדש של חברת מוצרי היגיינה אולוויז, מזמין נשים ונערות לקחת את הביטוי "כמו ילדה" (#LikeAGirl), לנכס אותו לעצמן ולהפוך אותו למשהו טוב: לעשות משהו כמו ילדה - זה לעשות אותו בהצטיינות.
הסרטון, שכבר הספיק לצבור כ-10 מיליון צפיות, מציג נערות ונערים בגילאים שונים, ומבקש מהם לרוץ כמו שילדה רצה, לריב או להכות כמו ילדה מכה ולמסור כמו ילדה. בשלב השני, הבמאית מנסה להבין יחד איתן - למה הביטוי הזה מעליב כל כך ואיך הוא משפיע על הבטחון עצמי. "אנחנו פותחים במאבק כדי להבטיח שנערות בכל עולם ישמרו על בטחון עצמי גבוה במשך שנות ההתבגרות", נכתב בתיאור הסרטוןף "ולהראות להם שלעשות משהו כמו ילדה, זה דבר אדיר".