לצד שטיפת כלים, נדמה שכביסה נחשבת לאחת מהמשימות השנואות ביותר על המין האנושי. למזלנו, קמפיין מימון המונים חדש מציג חולצה ייעודית לטיולים, שתוכלו ללבוש כל יום במשך שבוע, חודש, ואפילו שנה – מבלי לכבס.

לא חולצה רגילה

Apollo אולי נראית כמו עוד טי-שירט רגילה שאפשר לרכוש בקניון הקרוב לביתכם, אבל בפועל היא עשויה מ-HercFibér, המורכב מ-3 סוגי בדים שונים שיצרו הרכב בד חדש שלטענת היזמים, לא היה קיים בשוק; החלק המרכזי של הבד עשוי סיבים מעץ אשור ממשפחת האלונים, שעורבבו ביחד עם סיבי נחושת וספנדקס.

על פי החברה שעומדת מאחורי החולצה, רוב החולצות שיש לנו בארון, גם כאלו שעשויות 100% כותנה, מהוות בסופו של דבר סוג של צלחת פטרי לבקטריות, שמתרבות תוך כדי לבישה והזעה. מנגד, הרכב הבד הייחודי שהחברה פיתחה מוביל לדבריה לכך שחיידקים גדלים עליו בקצב איטי במיוחד תוך כדי לבישה, וברגע שאתם מורידים את החולצה – הקסם שבה מתעורר, והיא מנקה את עצמה, ומשמידה את החיידקים הבעיתיים שגורמים לחולצה להסריח.

כשאנחנו כותבים ״מנקה את עצמה״, יש לציין כי זה עדיין לא מתבצע בלחיצת כפתור או דרך אפליקציה, וכן תצטרכו להשרות אותה במים, לסחוט, ולתלות אותה. אבל למחרת – מובטח כי תקבל את פניכם חולצה שנראית כמו חדשה ומריחה נהדר, או לפחות לא מסריח.

לצד יכולת הניקוי המרשימה, החולצה כוללת סה״כ 25 פיצ׳רים שלא תמצאו בטי-שירט הסטנדרטית שיש לכם בארון; היא חסינה בפני כתמים, עמידה במיוחד ובמקביל אוורירית, לא מתקמטת, מתייבשת במהרה ותוודא שאותם כתמי זיעה מביכים בבית השחי לא יבואו לבקר. אם כל ההבטחות הללו אכן נכונות, הרי שמדובר גם בחולצה ידידותית לסביבה – שגם תחסוך לכם את הצורך לרכוש עשרות חולצות נוספות, וגם את הצורך בלכבס אותה אחרי כל לבישה.

פורסם ב-Geektime

עוד ב-Geektime

חברות בעולם כבר הבינו שמיתוג מעסיק לא חייב להיות משעמם וצפוי

סטארטאפ ישראלי גייס 1.5 מיליון דולר כדי להיות שומר הסף של מה שאנחנו אוכלים

החולצה זמינה כרגע לרכישה במסגרת קמפיין מימון המונים בקיקסטארטר, כשנותרו עוד יומיים בלבד עד לסיומו. מחירה עומד על 69 דולר כולל משלוח לישראל, כשהמחיר הרגיל של החולצה הוא לא פחות מ-100 דולר. שימו לב שהמלאי מוגבל במיוחד – אז אם היא מצאה חן בעיניכם, זה הזמן לפעול. מועד השילוח המתוכנן אגב הוא דצמבר הקרוב.

לעמוד הקמפיין