מכירים את זה שאתם מתלוננים באינטרנט על משהו, נגיד על חבילה שלא הגיעה אליכם, ואז אתם מקבלים תשובה של "אנא העבר בהודעה פרטית כתובת, טלפון ומספר חבילה"? אז זה קורה לכולם - בני תמותה אלמוניים כמונו מצד אחד, וגם למלכת פופ כלשהי, שאפשר לומר שהיא ידועה, מצד שני.

מדונה התלוננה בטוויטר שלשום, שבמשך שבוע היא לא מצליחה לקבל חבילה מחברת פדאקס. הסיבה: הם לא מאמינים לה שהיא מדונה. האמנית חתמה את ציוץ התלונה ב"כלבה, במטותה". 

 

תכלס, הגיוני שחברת השילוח תגן על חבילות ממתחזים, וכנראה אנשים ידועים ועשירים הם יעד אטרקטיבי יותר לגניבות. הרי כל אחד יכול להגיד שהוא מדונה ולגנוב לה דברים יקרי ערך. אבל, לא כל אחד יכול לצייץ על זה מהחשבון הרשמי והמאומת שלה וללוות את זה בסלפי. רציתם הוכחה, פדאקס, הנה היה. 

טוב, זו לא הוכחה של מאה אחוז. יתכן באמת שמישהו שממש חם על החבילה שלה, פרץ לחשבון הטוויטר שלה, כתב את ההודעה בשמה, צירף סלפי, והיא עדיין לא שמה לב.

הנה משהו שאולי פדאקס הייתה יכולה לעשות: לבדוק במערכת שירות הלקוחות שלה אם יש לקוחה בשם מדונה שמתקשרת שוב ושוב ומבקשת את החבילה, ולשלוח לה אותה עד הבית עם התנצלות עדו באותו רגע. או: להפגין שיוויון, לא לתת לה יחס מיוחד רק בגלל שהיא מפורסמת, ולתת לה תשובה מעפנה מאת נציגת שירות בשם ג'ולי. לכך מישהו הגיב "איך אנחנו יכולים להיות בטוחים שזו באמת ג'ולי מפדאקס. אולי שתשלח לנו את הכתובת שלה,

בשלב הזה התקשורת התערבה, והסיפור התפרסם בארה"ב, מחוץ לכוך הקטן של טוויטר. ובכוך קטן, אנחנו מתכוונים ל-1.77 מיליון עוקבים שיש למדונה ולכל הרהטוויטים שזה קיבל. 

בשלב הזה, בשביל למנוע את המשך הבלגן התקשורתי, מנכ"ל פדאקס בעצמו יצא למחסן השילוח, שם עלה על טוסטוס, טס לביתה של מדונה, ומסר לה באופן אישי את החבילה. הלוואי. נראה לכם?

גם הפרסומים לא זירזו את זה, והחברה מסרה בתגובה לתקשורת "אנחנו בודקים את המקרה ומבררים מידע נוסף לגביו, כדי שנוכל לפתור את זה במהרה. אנחנו מצרים על אי הנוחות של הלקוחה".