אירווזיון 2019 בישראל? החלום הזה לגמרי אפשרי. מה שנשמע לנו מופרך עד לפני מספר חודשים הולך ונראה כמו אפשרות סבירה. הערב נדע כולנו האם נטע ברזילי והשיר "TOY" יעפילו לגמר התחרות שייערך במוצאי שבת או שמא נטע תיפול כבר במהמורה שתעמוד בפניה. הבאז הבלתי פוסק סביב השיר הישראלי, לא רק הביא את ישראל למקום הראשון בכל טבלאות ההימורים, הוא גם יצר גל נגד של תנועת ה-BDS שקוראת לאזרחי אירופה לתת לשיר הישראלי את הניקוד הנמוך ביותר - אפס נקודות.



זה התחיל כאשר פעילי ה-BDS העלו לרשת קטעים מהופעות של נטע על מדי צה"ל, וכתבו כי היא "שרה לרוצחי ילדים" ויש "להעיף אותה מתחרות האירווזיון". כמובן שתנועת החרם לא סולדת מנטע ברזילי באופן אישי, ה-BDS תוקף את נטע כנציגת מדינת ישראל. מדינה שלטענתם מנהלת מדיניות אפרטהייד ודיכוי נגד העם הפלסטיני. ככלל, טוענים פעילי החרם על ישראל כל נציג של מדינת ישראל בתפוצות ראוי לגינוי כי הוא מייצג את המדינה במטרה להביא לגטימציה בינלאומית למדינויות ה"אכזרית והמדכאת" של ישראל.

אבל אין לכם מה לדאוג, כי מול הכוחות החזקים שרוצים להוריד את הנציגה שלנו, יש כוחות חזקים לא פחות שבאים "להרים" לה. חברת קידום התוכן הבינלאומית, אאוטבריין, החליטה להתגייס למען נטע ברזילי והכריזה כי בימים הקרובים היא תעניק חשיפה מסיבית לקליפ של "TOY" ביותר מ-50 אתרים בולטים ברחבי באירופה. באאוטבריין יקדמו את השיר רק במדינות שלוקחות חלק בתחרות דוגמת בריטניה, איטליה, ספרד, צרפת וגרמניה. הקליפ יזכה לקידום בכמה מהאתרים הגדולים ביותר באירופה, בין היתר הוא יקודם באתר הטלגרף הבריטי, ELLE, הגרדיאן, BBC, DER Spigle וקוסמופוליטן.

אאוטבריין למען נטע ברזילי (צילום: יחסי ציבור, צילום מסך)
צילום: יחסי ציבור, צילום מסך

באאוטבריין אומרים שהגולשים שיקליקו על הקליפ לא רק יעלו את מספר הצפיות בו, הם גם יקבלו אפשרות לנקד אותו בדיוק כמו באירווזיון (מנקודה אחת ועד לדוז פואה). מה שאומר שלא מדובר רק בקידום משמעותי לנטע ברזילי בקרב הקהל האירופי, אלא גם בדרך לפיה ניתן להעריך איזה מדינות בדיוק יתנו לנו נקודות בחצי הגמר.

לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית של אאוטבריין מסר: "אאוטבריין מייצרת בימים הקרובים באירופה חיבור ישיר ובלתי אמצעי בין נטע ברזילי לבין מיליוני אירופאים שמתעניינים, סקרנים ומשפיעים בתחרות, תוך שימוש בכלי וידאו עצמתי וממוקד לחשיפה מקסימלית של הקליפ".