חברת המשחקים King.com, מפתחת המשחק "קנדי קראש סאגה", הצליחה להרגיז מפתחי משחקים רבים לאחר שתבעה לאחרונה כמה מהם בדרישה להסיר מחנות האפליקציות של אפל כאלה ששמם כולל את המילה "קנדי". במחאה, נפתח בסוף השבוע קמפיין מחאה הקורא למפתחים ללמד את קינג לקח על ידי הצפת האינטרנט במשחקים המשתמשים במלים שהיא להוטה לשמור לעצמה.
עוד NEXTER כל הזמן בעמוד הפייסבוק
"קנדי ג'אם", כפי שנקרא הקמפיין, נערך לדברי יזמיו "כי רישום מילים נפוצות כסימן מסחרי הוא מגוחך. כי אתיקה חשובה וכי זה נותן לנו הזדמנות לערוך עוד מרתון (יצירת) משחקים". באתר הובאו מספר תמונות המוכיחות, לכאורה, כי קינג עצמה מעתיקה את משחקיה. "במלים אחרות, הסימן המסחרי הזה יאפשר להם למנוע העתקות של ההעתקות שלהם?!", מתרעמים היזמים.
במהלך הימים שחלפו מאז תחילת הקמפיין הועלו אליו כבר למעלה מ-150 משחקים, רובם מיועדים למערכת ההפעלה חלונות ורבים מהם זמינים גם עבור מחשבי לינוקס ומק, אך אף אחד מהם אינו זמין בחנות האפליקציות של אפל, בה התחילה המהומה, ורק 3 זמינים לאנדרואיד.
שמות המשחקים שנוצרו נעים בין כאלה המנסים בכוח לעצבן את קינג, כגון "קנדי אפל קראשר סאגה", "קנדי קראש טייל", "קנדי קראשינג סאגה", "קנדי קראש סגה" (Sega) ועוד רבים וטובים, ועד משחקים המשלבים כמה מהמלים הקודמות שהחברה טענה לבעלות עליהן, כגון "ממורי" ו"סקרול". רוב המשחקים נראים בברור ככאלו שנוצרו בכמה שעות, ולא נראה שלמפתחים יש כוונה אמתית להשאיר אותם זמינים לזמן רב. עתה רק נשאר לראות מי ימצמץ ראשון – "קינג" או המפתחים העצמאיים.