כשמדונה, אחת הזמרות הגדולות בהיסטוריה, בחרה את אפליקציית Meerkat להקרנת הבכורה של הקליפ החדש שלה, היו לחברה הישראלית ולמעריצים לא מעט ציפיות. המציאות, לעומת זאת, טפחה על פניהם. למעריצים הרבים של מדונה ולשאר המשתמשים הסקרנים שרצו להיות נוכחים בהקרנת הבכורה נכונה הפתעה: במקום הקליפ הם נתקלו או בעמוד ריק או בעמוד עם הודעת שגיאה.
מאחר ש-Meerkat מבוססת על הרשת החברתית טוויטר, עלו מייד ציוצים רבים שהתלוננו או לעגו לניסיון. משתמש אחד כתב: "אני ב-Meerkat כדי לראות את הבכורה של הקליפ החדש של מדונה… זו ממש Ghosttown (עיר רפאים)", משתמש אחר צייץ: "Meerkat + #Madonna = #FAIL#" ואחר כתב: "העניין הזה של Meerkat, מדונה ו-Ghosttown הוא כמו הופעה של מדונה - אתה מצפה שזה יתחיל בזמן, אבל זה אף פעם לא קורה".
עוד ב-Geektime:
לא מדונה ולא נציגי Meerkat פרסמו הודעה רשמית בזמן המיועד, אולם לאחר מספר שעות הסביר ראיין קולי, מנהל הקהילות של החברה, ש"שום דבר לא קרס, הצמיחה שלנו חזקה :) נצטרך להתאפק עם ההתרגשות שלנו עד מחר". ואכן, לפני מספר שעות העלתה הזמרת עמוד חדש עם ספירה לאחור למועד החדש להצגת הבכורה של הקליפ, הערב ב-20:00 שעון ישראל, והודעה בנוסח "רק עוד יום אחד עד לבכורה העולמית המשוגעת של הקליפ החדש ל-Ghosttown".
זו לא הפעם הראשונה בה מדונה משתמשת בפלטפורמות דיגיטליות טרנדיות כדי להציג שירים חדשים: לפני כחודשיים השתמשה מלכת הפופ בסנפצ'ט כדי להציג את הקליפ של "Living for Love". בנוסף, השתמשה הזמרת באפליקציית ההיכרויות Grindr כדי לקדם את אלבומה האחרון.
מה שמעניין בבחירה של מדונה היא העובדה שהזמרת היא אחת מהאמנים-יזמים שמאחורי Tidal, שירות המוסיקה של Jay Z. השירות, שהושק רשמית בשבוע שעבר, נועד לדאוג לכאורה לזמרים עצמם במקום לחברות טכנולוגיה ולחברות מוסיקה.