משתמשי אפליקציית התקשורת סקייפ הבחינו בשעות אחר הצהריים היום (שני) כי אנשי הקשר שלהם מופיעים להם כמנותקים מהשירות, והם אינם יכולים לבצע שיחות טקסט, קול או וידאו.

לפי תלונות של גולשים מרחבי העולם, מי שניסה להוריד את האפליקציה מחדש מתקשה בכלל להיכנס אליה באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלו.
מיקרוסופט פירסמה הודעה בחשבון הטוויטר של סקייפ בשעה 14:20 שעון ישראל, לפיה "אנו פועלים לתיקון בעיה שמונעת מחלק מהגולשים להיכנס לחשבון שלהם ולהשתמש בסקייפ. אנחנו מתנצלים על חוסר הנוחות".