כל מנכ"ל הופך היום לאח הגדול. בעזרת טכנולוגיה עדכנית, המנהלים יכולים בכל רגע נתון לראות מה העובדים שלהם עושים. המטרה: לקבל נגישות לאנשים ולמוקדי השירות מכל מקום ובכל זמן.
הטכנולוגיה מאפשרת לא לא רק לראות - אלא גם לשמוע. המנכ"ל יכול להאזין לשיחה של העובד ולהחליט אם הוא מתערב או לא. ובסופו של דבר, הטכנולוגיה מאפשרת למנהלים להיות חלק בלתי נפרד מישיבה: בתום הדיון, כל מה שנכתב על הלוח המחיק נסרק ישירות למחשב - ומבחינת המנהל, אפשר לנהל את המשרד תוך כדי בטן-גב בקאריביים.