עידן חיים וציון חורי - "כי את המחר שלי"
איזה אודישן לא צפוי. עידן חיים וציון חורי התחילו ביחד וזה כבר נשמע יפה. כל אחד מהם נשמע טוב מאוד בדרכו, חורי עם הקול הגבוה ועידן עם הים תיכוניות. בבית השני חורי כאילו מרים לעידן להנחתה, ועידן, עם כל הבלבול וההתרגשות, מנחית. הוא הצליח איכשהו להתגבר על כל הבלגן שהיה בו ואפילו הצליח לשיר. בשורה התחתונה זה היה ביצוע טוב, מרגש אפילו.
דוד לביא ואושר בחתה - "מגדלור"
אין כל כך הרבה מה לומר על האודישן הזה כדי לא לפגוע במשתתפים. דוד לביא, למרות שיש כאלה שכבר רואים אותו מגיע גבוה בתוכנית, היה הפעם בינוני מאוד, גם בשירה וגם בנגינה, לא הצליח למנף את עצמו ונשאר במים רדודים. אושר בחתה היה כמובן מתחת לכל ביקורת, אבל יש לו קול מהשמיים ופוטנציאל להיות גדול. צריך לזכור שהוא רק בן 16, ואין לו ניסיון רב על במות.
אורטל אדרי, ילנה אילייאייב, ישי אשד - "איך"
לשיר בשלושה זה קשה. שלושתם זמרים טובים, וכל אחד מהם למרות שנצמד לשיר הצליח להביא את עצמו לתוך המשולש הזה. ישי מאופס ומדויק, שר טוב מאוד. אורטל קשוחה ועצבנית, לוחצת המון, אבל יש לה את זה בגדול והיא מוכשרת. ילנה מאוד גרובית, קצת הלכה לאיבוד, לא ממש פתחה את הקול שלה. הם לקחו את הרוק של חנוך ועשו ממנו אר אנד בי מגניב לאללה, בשלושה קולות בגבהים שונים, התחברו איכשהו למשהו יפה. אהבתי.
שלומי אלהרר ונטע בן ארמון - "כל נדריי"
הם פתחו יפה ביחד ואז שלומי נעצר. הם התחילו לשיר יחד עוד חצי שורה, ושוב עצירה. אלהרר עוד נתן זיק של תקווה אבל אז הוא התמוטט. חבל כי הם נשמעו יפה יחד.
נתנאל סבג ולירון רמתי - "אל תשטה באהבה"
נתנאל סבג הקסים עם הקול היפה שלו, לעיתים זייף קצת, אבל היה בתוך העניין עד שלב מסוים שבו זה קצת ברח לו. עקרונית הוא זמר שמקרין הרבה טוב לב וכוונות טובות, אבל עם זה לא הולכים למכולת. לירון רמתי היה מצוין, והפתיע ביכולות המשתפרות שלו. יש לי תחושה שהוא בדרך להיות הזוהר ארגוב של כוכב נולד, כמובן שהוא עוד לא מגיע לקרסוליים של "המלך", אבל השילוב בין מראה חיצוני הורס, הסלסולים (הקצת צרודים, זה נכון, אבל כל כך סקסיים) וההגשה שהיא מאוד "זוהרית" - עושים את זה בגדול. שיחק אותה.
ארז שמואלי וקלרה סבג - "מחכה"
ארז שמואלי, ולצערי צפיתי זאת כבר באודישנים, הוא זמר חביב, אבל חסר לו משהו לדעתי. אולי זה ביטחוון, אולי זה קילר אינסטינקט. הקול שלו גבוה ויפה, רך ונחמד, אבל הוא לא נותן בראש. קלרה סבג היתה הרבה יותר טובה מבאודישנים, הזמרת הגדולה שהיא מתחילה לצאת ממנה החוצה. כשהם שרו יחד היא היתה ממש בעניין ואפילו פתחה קצת לקול חזק ו"סולי" שהיה מרגש, ושמואלי לא היה שם עד הסוף, קצת זייף אפילו. היא העמידה אותו בצל.
איזה יופי של ביצוע איזה כיף. שתי הבנות הנחמדות האלה, הבאמת מיוחדות, לקחו בלדה מעולה של דניאל סלומון ועשו ממנה גרוב אר נ' בי כיפי ומזיז אגן, שתיהן שרו מצוין וכשהקולות שלהן נפגשו עף ניצוץ.
הקטע הבלדי (מלשון בלדה) ששרה נעמה כהן היה ממש מיוחד, ברמה גבוהה ממש, ואז היא וחגית שוב נפגשו ושוב שמעתי את הניצוץ. חשבתי שזה השיא שלהן, אבל אז הגיע הסלסול שבכלל היה מפתיע ומגניב. התחשק לי באותו רגע לקום מהספה ולרקוד כי השתיים האלה היו מקסימות וגדולות מהאודישן, הן הביאו לתוכו הרבה יותר ממה שהן נזקקו לו בשלב הזה. אחלה בחלה.
אופיר דניאל ויהונתן משה - "השיר שלנו"
אופיר דניאל מתחיל להגיש את השיר בקול גבוה ועדין, שר נקי ויפה, יונתן מצטרף אליו גם הוא בקול רך, הגשה הכי פשוטה, שניהם זורמים עם השיר. דניאל ממשיך ופותח קצת, זה נשמע טוב, נשמע יפה, מצליח לדייק למרות שקשה לו, גם יונתן שר יפה, בלי יותר מדי קישוטים. שניהם יחד מצליחים לשלב קולות, זה לא נשמע מושלם, אבל זה עובר, זה עובד, זה מצליח איכשהו גם לרגש. הם הפתיעו בגישה הרצינית שלהם, אחרי שבחזרות העבירו זמן בצחוקים, הם שרו אחלה ביחד וצריכים עוד לעבוד על האופן שבו הם מגישים את השיר.
רותם כהן ותמר יהלומי - "ניצחת איתי הכל"
איזה אודישן גדול. תמר יהלומי פתחה את השיר באופן נהדר, מדגישה כל מילה, הקול שלה מגיש את המילים כמו פנינים קטנות. רותם כהן הצטרף אליה בקול נפלא, שר בטעם, ביופי, בנעימות, כאילו הוא כבר שנים על במות.
כשהם שרו ביחד זה נשמע כמו ביצוע משלב מתקדם בעונה לא מאודישנים או מחנה האימונים. היה להם שילוב קולות מנצח, שנסק גבוה גבוה למקום מאוד זך ומיוחד. ואז כהן התחיל לסלסל והלב נפתח עוד יותר ואי אפשר היה שלא להתרגש. יהלומי שרה לו קול שני מצוין. באמת שנגמרו המילים - אודישן שצריך למסגר ולתלות על הקיר.