"נועה קירל לא תהיה בבארבי, מה אני פרודיה? סטטיק פתח פעם אחת קופה, ויותר לא יפתח. מישהו מהם פעם ראה את הלבן של העיניים של האנשים חוץ מבקניון? בחייאת רבאק. היא יודעת מי הקהל שלה? אם היא הייתה יודעת מי הקהל שלך, היא לא הייתה לוקחת שש מאות שקל לילדים. איך אני איתך? זה מה שנקרא ניתוק מוחלט. שש מאות שקל לאומן שבחיים לא פתח קופה זה ביזיון מארץ הביזיונות. לא כולם חייבים לעשות בארבי ולא כולם חייבים לעשות זאפה, אבל לא כולם חייבים בהופעה הראשונה לקפוץ ולעשות פארק".
שאול מזרחי יושב במועדון הבארבי אותו הוא מנהל כבר 28 שנה ויורה לכל הכיוונים. גדולי האומנים התחילו אצלו את דרכם לאורך השנים, ולעומת אמנים כמו נונו, מרגי או טונה, את רוב הכוכבים הנוכחי הוא לא יכניס למועדון שלו ומכנה אותם "אמני השופוני יא נאס". וכשמזכירים לידו את המילים "בלומפילד", "פארק הירקון" ו"קיסריה" הוא עובר לאוטומאט.
"אל תלכו שבי אחרי היחצ"ן שלה רוברטו בן שושן. תפסיקו להיות תרבות הכלום. מה אתם עושים צחוק? מתי נועה קירל פתחה קופה? יום אחרי שהיא יצאה עם מסיבת עיתונאים מתוקשרת, שכל מלחכי הפנכה שקוראים להם תקשורת פרגנו לה מפה עד הודעה חדשה בשש מאות שקל ברינג, למחרת היא כבר יצאה במבצעים מפה ועד הודעה חדשה במאה שקל. על מה אתה מדבר? היא התחילה קמפיין של בנק הפועלים וכל ההסתדרות. על מה אתם מדברים? תגידו, איפה אתם חיים? תגידו, אתם חיים במדינה שלי?".
"אדון רביד פלוטניק עבר ממקום למקום צבר קהל, טונה צבר קהל, ברי סחרוף צבר קהל, דודו טסה צבר קהל, שלמה ארצי הלך עם איצ'ה ממקום למקום וצבר קהל. מתי דור השמנת פתח קופה? סטטיק פתח פעם אחת קופה וזה לא יקרה יותר בחיים".
אז לא לבנות על הופעה של נועה בבארבי?
"נו בחייך, מה אני פרודיה? עשה לי טובה, נו בחייכם. אתם מגדלים אומנים למימדים לא ריאליים, בחייאת ראבקום".
מימדים לא ריאליים? היא עושה ירקון.
אתם לא מבינים שהכול בולשיט בחסות התקשורת? אם אייל גולן דיווח על שלושים אלף באיצטדיון שמכיל עשרים וארבע אלף, אוקיי? ולמחרת עדן חסון הגדיל מעשרים-עשרים וחמש אלף לשלושים וחמש כדי להגיד שהוא יותר גדול, אז היא תגיד שהיא תהיה בארבעים אלף. אנחנו תעשיית שקר. לעולם לא תראה קיסריה ריקה, לעולם לא תהיה היכלים ריקים. תמיד יביאו אנשים ימלאו אותם. הם באוכלי חינם ובמה שלא יהיה. אבל אני אשאל אותך שאלה מאוד פשוטה: בן אדם עוד לא פתח בחיים שלו קופה, לא היה בחיים שלו באוזן-בר, לא יודע מה זה. הוא לא יודע מי הקהל האמיתי. אתה הולך ופותח לי פארק? על מי אתה מסתלבט? אם זה לא מגלומני, אז מה זה? אם זה לא שופוני יא נאס, מה זה?".
טוב, אז אולי אנה זק?
"בוא תסביר לי מה יש עם אנה זק? בוא תסביר לי מה היא עשתה? בוא תסביר לי. מה נועה קירל? כמה שירים אתה יכול כבר לשיר של נועה קירל, אני לא מכיר שיר אחד. כמה שירים ילכו איתנו לילדים שלנו לעוד שנה-שנתיים-חמש מסטטיק ובן-אל? בוא תגיד לי מי שר משהו? אמיתי, נו בכנות. בוא, בוא, בוא. אמיתי, אתה רוצה שאני אעשה לך בוחן פתע? בוא תסתכל, נוער רודף אחרי מוניקה סקס, נוער הולך לחפש היום את כל הזקנים, נוער מגיע היום לטיפקס למה? אתה יודע למה? כי אין להם במה להיאחז. אז הם חוזרים חזרה אחורה. בואו תראה מה קורה. לא ראיתם כתבים קופצים פה, כותבים ואומרים על זה. למה? כי נועה קירל עם בגדים, בלי בגדים, שרה במקלחת זה מה שמביא לכם רייטינג. כבודה במקומה מונח, הכול טוב. אבל בפרספקטיבה, על זה אני מדבר".
מרגי אבל כן עשה אצלך הופעה. מה ההבדל?
"מרגי עשה כיתות רגליים. מרגי גמר שני בארבי, הלך עשה האנגר. גמר את האנגר, הלך עשה עוד האנגר. הוא עושה דרך. אתה יכול לקחת לו את זה? לא. הוא פותח קופות. הוא לא ישר רץ לעשות פארק. הבנת? כשהאנשים של מרגי פנו אליי לעשות את ההופעה, אתה יודע כמה שאלות הם שאלו? וקיבלו מלא תשובות. כל מה שאמרתי להם קרה. הם למדו, הקשיבו".
מזרחי מתמקד בקירל לא מעט, אבל כנראה כי היא כוכבת הפופ המייצגת של התעשייה. חוץ ממנה והתקשורת הוא מפנה אצבע מאשימה מעדן חסון, דרך עברי לידר, אייל גולן, עומר אדם ועד מארון פייב. "מתי הלכת לבדוק במארון פייב שרונית ארבל סיפרה על 120 אלף איש שמכרו כרטיסים? הלכתם לבדוק את זה? בחיים לא עשיתם את זה! יש לכם אחריות. עשיתם בדיקה אם מכרו למארון פייב בשלושים שקלים? אם לא הביאו, מה שנקרא, חללים מקריית שאול כדי למלות את המקום הזה?".
במארון 5 דיווחנו על 50 אלף בהופעה הראשונה וציינו שזו טענת ההפקה. במקרה של עדן חסון ההפקה טענה 35 בערב ההופעה, ואנחנו פרסמנו שהיו 24,800.
"יופי. ואחר כך הם פרסמו 35 אחרי שאייל גולן סיים. הבנת את הפרדוקס? הבנת את הפוילעשטיק? זאת הבעיה. עומר אדם פתח לא אחת, לא שתיים ולא עשר. והנה יצא עכשיו מפקטורי… מויקטורי, בסדר. הוא הגיע למעמד הזה שוויקטורי קונים ומחלקים כרטיסים לאנשים, ללקוחות שלהם. שיהיה לו לבריאות. אני בא ואומר דבר מאוד מאוד פשוט: אומן שפותח לוקיישן עצום ולא מסוגל למלא אותו, אלא עכשיו מכתת רגליים ונאנק כדי להביא קהל שלא ייעשה את זה. תראה את עברי לידר. מוציא לי הודעות וואטסאפ לכולם: 'חברים, עברי לידר. יש לי הופעה במנורה'. לא שולחים הודעות בהיסטריה אם עובד לך. הבנת? עאלק 8,000 איש במנורה".
עדן חסון עלה לבמה הערב בפארק הירקון בתל אביב, ובניגוד לדיווחים של ההפקה כי 35 אלף איש רכשו כרטיסים, רק 25 אלף איש הגיעו. כך לפי גורמים בפארק
זמר בסדר גודל של עברי לידר לא יכול להביא 8,000 איש למנורה?
אם היה 8,000 איש במנורה אני חותך הידיים והרגליים. פעם ראיתי, אני לא אשכח את זה, עדן חסון עשה מנורה, בסדר? יופי, הם גם סגרו חצי מנוקיה, עם פרגוד שחור".
עדן חסון אומר שהיו לו 12 אלף.
"עזוב אותך. קח דוגמה את לייב פארק. במהות שלו זה מקום של 15 אלף איש. רייכל מכר 4,000 וקרא לזה 'סולד אאוט', איך אתה מסביר את זה? באמפי באר שבע יש אומן שביקש שישימו קוליסות לאלפיים איש בלבד. מותר לו. אז מה נשאר בטייטל? סולד אאוט באמפי באר שבע. אני אומר את הדברים האלה מכאב ליבי. מדם ליבי. חלאס עם תרבות השקר הזאת. חלאס! חלאס! בסופו של יום, אמן הולך הביתה עם השקר הזה".
"מתוך מקום שמכבד את שאול מזרחי ופועלו בתחום (מה ששלו שלו) ולמרות שבחר להשתלח באמיתות המיידע שנמסר על ידי לתקשורת, אני אבהיר: כל הנתונים שאני מוסרת לתקשורת ניתנים לבדיקה והוכחה! כשאנחנו מגיעים למכסת המכירה המקסימלית ורק אז! אני מכריזה - סולד אאוט. עד אז אנחנו פועלים בכל גזרות השיווק לקידום מכירת הכרטיסים לכל ההופעות אליהן אני קשורה בין שהן מקומיות ובין שהן בינלאומיות.
ובנימה אישית, שאול, אני מזמינה אותך להופעתו של עברי לידר בקיסריה ב-1.9 לא מתוך לחץ במכירת הכרטיסים כמובן.. פשוט כדי שתהנה.
מטעם שרית הפקות/עופר מנחם תקשורת שמייצגים את עדן חסון, נמסר:
"במהלך השנה האחרונה, עדן חסון פתח עשרות מופעי ענק בניהם 4 מופעים בהיכל מנורה, קיסריות, אמפי לייב פארק ראשלצ, אמפי אשדוד, היכלי התרבות הגדולים ברחבי ישראל, ובשיאו מופע ענק וייחודי בפארק הירקון לו מעטים זוכים בישראל. מכר עשרות אלפי כרטיסים להופעותיו, כל נסיון להציג עובדות אחרות נובעות מצרות עין. עדן חסון הוא אחד מהאמנים המצליחים בישראל בקופות פתוחות, והמצליח ביותר בניו מדיה בישראל, גם ברגעים אלא ממש עדן חסון הוא האמן המושמע ביותר באפל מיוזיק ובספוטפיי, ולאורך כל השנה האחרונה מוביל את מצעדי הרדיו והדיגיטל, נתוני מכירות הכרטיסים של חסון, והישגיו יוצאי הדופן בניו מדיה הם האמת לאמיתה, הקהל אמר את דברו, עדן עשה זאת בצניעות וימשיך לעשות כך גם בהמשך, כל השאר הבל הבלים".