הדואט "ילדה קטנה" של משה פרץ ואגם בוחבוט נבחר ל"דואט השנה" במצעד השנתי של ישראל תשע"ד, על ידי גולשי mako, צופי ערוץ 24 ומאזיני רדיו תל אביב, רדיו דרום, רדיו חיפה ורדיו חם אש.

החיבור בין הכוכב המצליח לילדה המוכשרת נוצר בתוכנית "בית ספר למוסיקה", כשפרץ היה המורה של בוחבוט, אשר זכתה בעונה השנייה של התוכנית. השיר הופיע באלבומו האחרון של פרץ "כל המילים השמחות" אבל לא יצא כסינגל רשמי, אלא שוחרר כקליפ לרשת. השניים ביצעו את השיר יחד במופע של פרץ "מול כל העולם", בין היתר בצמד ההופעות עם 100 משתתפים בהיכל נוקיה.

עוד במצעד השנתי:

"השיר הזה נולד כי מעולם לא התרגשתי ככה מילדה ששרה", אומר משה פרץ. "מההיכרות הראשונה שלי איתה אני זוכר אך ורק רגש. ראיתי ושמעתי משהו שלא ניתן להסביר. היתה תקופה מדהימה ב'בית ספר למוסיקה' והיא זכתה בעונה. רציתי להכיל את כל מה שעברנו יחד בזמן קצר ואיכשהו להנציח את התקופה, את הכישרון והגיל שלה. כתבתי את הדואט על מה שעברנו: 'כמה עוד שירים' ו'כמה עוד מילים' ו'להודות על מה שיש בך', כי היא הכניסה בי הרבה כוח ומשמעות לתקופה היא ב'בית ספר למוזיקה' ורציתי להגיד לה תודה דרך השיר".

"הבאתי לה את השיר והיא הסכימה לשיר איתי. השיר לא יצא סינגל, הוא באורך ארבע וחצי דקות, אבל הוא צמח מהקהל, מילדים, מאבות, מאמהות. היה אפשר לראות איך השיר מצליח כי הוא עושה משהו אחר לאנשים. הוא טהור, ואפשר לשמוע את הכימיה שנוצרה בינינו. שומעים שם את ההתלהבות מהמפגש של שני אנשים שאומרים תודה אחד לשני. שומעים את זה, מרגישים את זה, ואני שמח שזה קורה, במיוחד בשבילה. כי זה עושה לה טוב, מרים לה את החיוך, וזה ממש מרגש".

-עברתם הרבה עם הדואט הזה בשנה האחרונה.
"כן, עשינו איתו דרך. הופעות בהיכל נוקיה, היכל התרבות בתל אביב, רוממה בחיפה, בניני האומה בירושלים. בכל מקום אגם היתה איתי, שרה איתי, ועל הבמה נוצרה ממש אהבה טוטאלית, טהורה, זה מה שהוצאנו על הבמה, העברנו כוח לאנשים".

-היא תזכור את השיר הזה לכל החיים.
"אם היא תזכור אותי ואת השיר, כבר עשיתי את שלי. היא באה ממקום של ילדה, אבל היא יודעת איך להביא את עצמה לריכוז על הבמה ואחר כך לחזור לחיים הרגילים שלה. לכן כיף לי לתת לה את השיר הזה ולהשתתף איתה בו. אני שמח שהיא זכתה בכל הדברים הטובים שזכיתי להעניק לה. אני אוהב אותה, מתרגש ממנה, כמו אחותי הקטנה, הבת שלי. מעבר לכישרון ולקול יש בה המון בגרות. היא יודעת מה קורה סביבה. היא לא מדברת הרבה אבל העיניים מבינות הכל, רואות הכל. אני שמח שראיתי את זה ותפסתי אותה ראשון .כי החיבור אתה עשה לשנינו רק טוב. אני מודה לאגם, לולא היא לא היה שיר כזה. אני אמשיך ללוות אותה עם שירים ולחנים, לשמור עליה. היא חשובה לי ולכל אלה שמתרגשים ממנה. היא באה לעולם לעשות טוב לאנשים".

אגם בוחבוט: "אני בוכה ומתרגשת"

"זה ממש כבוד ענק בשבילי", אומרת אגם בוחבוט. "אני בוכה ומיתרגשת לשמוע שזכינו בדואט השנה. הכי כיף שאנשים אוהבים את השיר ומתחברים אליו. אני זוכרת שהקלטנו אותו מיד אחרי 'בית ספר למוסיקה'. זה היה ממש מהיר, שתי פגישות, שני טייקים ונגמר ממש מהר. החיבור בינינו הוא כמו של אחים. משה נותן לי הכי הרבה ביטחון. מוציא ממני דברים שאני לא מאמינה שיש בי אותם. כל הופעה איתו זה חווייה גדולה בשבילי. לשיר איתו זה הכי כיף".

-למעשה הילדה הקטנה בשיר זו את.
"כן. משה כתב את השיר עלי. הייתי אז תמימה, ביישנית וסגורה. ועכשיו אני לא מאמינה שהגעתי למקומות האלה. עשינו דרך ארוכה וכיפית ביחד, ועל זה אני חושבת כשאני שרה. הכל בזכות משה. הוא בשבילי תמיד המורה מספר אחד והזמר מספר אחד. כיף לי שהוא לוקח אותי להופעות ובוטח בי".

-הדואט הצליח מאוד.
"אם מחברים את השיר והקליפ, אז יש לו ביו טיוב מעל ל-6 מיליון צפיות, שזה וואו. לא חשבתי שיגיע לרמות כאלה. לא חשבתי כמה השיר אהוב וכמה יש לו קהל. אני חושבת שאוהבים אותו אנשים מכל הגילאים, והם גם באים להופעות שזה נפלא".

-עברת הרבה בשנה הזו.
"בדצמבר אהיה בת 11, לומדת בכיתה ו', הכי קטנה בשכבה. כבר הוצאתי שירים משלי השנה, כמו 'ביום הזה' שמאוד מצליח. והדואט 'ברכת הדרך' עם סגיב כהן בעקבות המלחמה. כיף ששירים מצליחים. בסך הכל היתה שנה מאוד עמוסה ומאוד מוצלחת במוזיקה. אני מאמינה שבשנה הבאה יהיה לי כבר אלבום, אני מתרגשת ואני אעבוד קשה בשביל זה. בינתיים הכי חשוב זה הלימודים, לסיים בית ספר יסודי כמו שצריך. לימודים זה דבר ראשון ואחר כך שירה. שירה זה חוג אחרי בית הספר, אחרי השיעורים".

"חשוב לי גם לתרום מעצמי, ובמשדר 'לתת' תרמתי גיטרה שממש חשובה ללב שלי. אחרי שזכיתי מקום ראשון ב'בית ספר למוסיקה' אחי רון קנה לי אותה כי הוא רצה שאתחיל ללמוד לנגן. אז נתתי את הגיטרה כדי שיקנו אותה והכסף ילך לארוחות לחג כל הנזקקים. חשוב לי לתרום, ולא רק בראש השנה. יש לי שלוש תעודות הצטיינות של 'לתת'. אני מתגאה בהן ומרגש אותי לתת ולהשתתף בתרומות. אני ילדה מאוד רגישה ובוכה מהדברים האלה".