ספיישל לה לה לנד בערים!: רן ודנה אירחו אמש את הזמרת ג'ולייטה, את הזוכה הגדול אלון דה לוקו ואת עורך התכנית, שבי זרעיה, לשיחה חושפנית ואינטימית על משפחה, יחסים ואהבה.

במהלך התכנית סיפרה ג'ולייטה לפאנל האורחים על סאגת אביהו שבת שלעיתים נראה כי לא תיגמר לעולם: "ההתאהבות באביהו הייתה אמיתית לגמרי. למרות מה שקרה אני לא מצטערת לרגע. הרגשות שלי באו ממקום הכי אמיתי שקיים." 

"נלחמתי עליו בכל הכח אבל אז הבנתי שהוא לא יכול להכיל אותי והרגשות לא היו הדדים ואז ויתרתי" משחזרת הזמרת ומוסיפה:  "בניגוד לכולם, לא חשבתי על זה כאל השפלה או משהו בסגנון. צריך להבין שבשביל להיות גבר, צריך להכיל את כל כולי"

בהמשך התכנית סיפרה דנה על היחסים שלה עם אביה ואף פנתה אליו במונולוג מרגש בו הבהירה כי היא רק גרסה נשית של האופי הפראי שירשה ממנו. ג'ולייטה, שאביה בחר לנתק איתה כל קשר כאשר פנתה לעולם הזוהר, פרצה בבכי בשידור.

"כבר בגיל 15 ידעתי מה אני רוצה ולאן אני הולכת. קמתי ועזבתי את הבית ונסעתי לת"א לגור לבד. אבא שלי לא היה מסוגל לקבל את זה וניתק איתי את הקשר. הייתי מוכנה לעשות הכל בשביל הקריירה אבל לא רציתי לוותר על המשפחה"

ג'ולייטה לא עוצרת כאן ומספרת בכאב על התרופה בה הייתה לבדה בעיר הגדולה: "אבא שלי כ"כ חשש שהוא אפילו שלח מישהו לעקוב אחריי, עד שהוא הבין שאני בחורה עם ערכים שדורשת כבוד מירבי. אני לא עושה סקס בפגישה ראשונה ויש לי המון ערכים מהבית. אני לא זורמת ולא בוגדת בערכים שלי".

הסיפור הכואב עם אביה, סגן ראש עיריית שדרות, לא נגמר כאן וג'ולייטה פורקת את כאבה כל כתפיהם של רן ודנה ומספרת: "אני לא יודעתא יך אבי הגיב על התוכנית כי הוא לא דיבר איתי מאז. אמא שלי אומרת שהוא מבואס שלא זכיתי אבל לא נראה לי. זאת גם הסיבה שאני לא נוסעת הביתה. את ימי שישי שלי אני מעבירה לבד בבית." צפו בקטעים המלאים

רוצים לצפות בפרק המלא? לחצו כאן