העונה השלישית של תכנית המוזיקה המצליחה 'אייל גולן קורא לך' יצאה לדרך, וכבר השבוע זכינו להינות מכמה אודישנים שריגשו אותנו במיוחד. העונה הזאת גם לכם יש את הזכות להשפיע ולבחור את במצטייני השבוע שלכם, והתוצאות יחשפו בתכניתו של יונתן כהן ביום רביעי הקרוב, רגע לפני הפרק השלישי של 'אייל גולן קורא לך'.

לחצו כאן כדי להצביע: מי היו מצטייני השבוע שלכם?

מהו האודישן המצטיין של השבוע?

גבריאל אוליאל:
הילד גבריאל אוליאל הוא רק בן 13 וכבר הספיק להגיע לאודישן ולהפתיע את השופטים. בפרק האודישנים הראשון, גבריאל גרם לאייל להוציא את החוש האבהי כאשר הפציר בו שלימודים הם מעל הכל.

חן בן עמי:
חן בן עמי הגיעה לאודישן עם שיר של אייל גולן, 'נולדת בשבילי', ומרוב שהצליחה לרגש את השופטים הם אפילו לא היו צריכים לשמוע את השיר השני שהכינה.

עדן אבוטבול:
עדן אבוטבול סיפרה באודישן הראשון שהיא חוששת מהמילה 'לא', ובאודישן מול הקהל היא הראתה לכולם שהמילה 'לא' רחוקה ממנה שנות אור. במופע במוצ"ש הגדול, עדן עלתה עם שירה של נסרין קדרי "אל תלך".

מי הכי ריגש אותכם השבוע?

סילבי סוויסה:
סילבי סוויסה בחרה לשיר באודישן את השיר 'חומות חימר', אותו כתבה רחל שפירא והלחינה מרגלית צנעני. שיר קשה וכואב אותו בחרה לאור החוויות שעיצבו אותה בילדותה. למרות שסילבי לא עברה את האודישן, היא בהחלט הצליחה לרגש את השופטים.

לחצו כאן כדי להצביע: מי היו מצטייני השבוע שלכם?

דניאל בראון:
דניאל בראון הוא חייל בן 20 והוא כבר מתפקד כאבא לילד בן 4. בראון סיפר על החיים שהובילו אותו להתבגר הרבה לפני רוב בני גילו, ובעיקר לא נתן לצינון שתקף אותו להשפיע על יכולות השירה שלו.

עדי אקווה:
עדי אקווה סיפר באודישנים כי הוא סובל מפגם בדיבור, אשר גורם לו לגמגם כאשר הוא נדרש לדבר, אך ברגע שהוא פותח את הפה יוצא מפיו קול פעמונים צלול. עדי הפגין אומץ ותושיה כאשר בחר להתגבר על המכשול ולהגיע לאודישן.

איזה שופט אהוב עליכם במיוחד?

ירון? עדי? גיספן? דודו? אוחובסקי?
השנה כאמור הצטרפו לשולחן השופטים שני שחקני חיזוק חדשים, שהפכו את כל החוויה לשמחה אחת גדולה. והפעם אתם בוחרים מבין החמישה עשה לכם טוב על הנשמה: ירון אילן? יוסי גיספן? דודו אהרון? גל אוחבוסקי או עדי לאון? זה הזמן שלכם להצביע ולהשפיע.

_OBJ

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako