כמו שבטח כבר שמעתם, הגמר הגדול של אייל גולן ישודר בעוד יומיים בערוץ 22, וזאת הזדמנות גדולה למתמודדים הנרגשים להפגין את כשרונם, כמי שעד לא מזמן היו אנונימיים ששרו רק באמבטיה וכעת עומדים להופיע מול כל המדינה בפריים טיים. קים בוסי ביקרה אותם על הסט ברגעים המותחים של חצי הגמר השני והגורלי:

עוד בטרם נודע לדניאל כי הוא עובר לגמר, הוא הבטיח לקים שהיא עוד תראיין אותו שוב בדרך אל הגמר: "אני אשיג את זה, ואני לא אומר לך בהתנשאות, כי אני הולך להילחם". ומרגול הוסיפה על הביצוע: "דניאל עשה לי בגוף חידודין חידודין". גם עדן גבאי שעלה אתמול לגמר היה נחוש אך מופתע: "חשבתי שאני לא אגיע רחוק בגלל הגי, אבל ני מקווה לתת את המקסימום שאפשר".

"חבל שמיכאל לא עלה לגמר"

לא רק בגזרת המתמודדים הייתה התרגשות גדולה, גם השופטים הרגישו את המתח באוויר: "אני באפיסת כוחות", סיפר עדי לאון והוסיף את אכזבתו: "אני חושב שמיכאל צידון הוא זמר ענק וחבל שלא עלה לגמר". וגם דודו אהרון הסכים עם דעותיו המלומדות של עדי: "זאת החמישייה שהייתי רוצה לראות בגמר, אם היה עוד מקום הייתי מעלה את מיכאל".

אייל גולן: "אם הייתי יכול הייתי מעלה את כולם לגמר"

אייל, שכאמור היה מי שהכריע מי יעלו לגמר הגדול, הודה כי הוא אמנם נאלץ להדיח חבורה מוכשרת במיוחד, אבל הוא אינו נפרד מהם בלב שלם: "אם הייתי יכול הייתי מעלה את כולם לגמר, אני חושב שכולם מצויינים".  מרינה אגב הבטיחה לנו לא מעט אירועים מרגשים בגמר: "אני הולכת להתעלף, לקבל בלאקאווט".

 

מאחורי הקלעים של חצי הגמר (צילום: רועי ברקוביץ)
הגמר הגדול: שלישי בערוץ 22|צילום: רועי ברקוביץ

 >>רוצים כרטיסים לגמר? בואו לשחק בטרוויה!

"אייל גולן קורא לך", הגמר הגדול ביום שלישי, בערוץ 22 ובאתר mako