יגאל בלולו הוא תלמיד בכתה ט' שהגיע לאודישנים אחרי שנים בהן עשה חזרות מול המראה ואפילו התנסה מעט על הבמות: "אני שר אצל אבי ביטר במועדון", סיפר יגאל לצוות השופטים המופתע, שתהה איך הגיע למעמד שכזה בגילו הצעיר, "אבא שלי חבר טוב שלו והוא מזמין אותי לפעמים", הסביר.

כמו כל המתמודדים יגאל ביצע באודישן שני שירים, הראשון היה בלדה שקטה, השיר "לילות קסומים" של שר-אל, אותו כתב שר-אל ללחן של שי שלום. השיר השני כבר היה קצבי יותר והראה פן נוסף ביכולותיו של יגאל, השיר "ערב טוב לך", של ליאור נרקיס, אותו הלחין נרקיס למילותיו של השופט יוסי גיספן.

עופר לוי פרומו (צילום: ראובן חיון)
הסנדק - עופר לוי|צילום: ראובן חיון
עופר לוי היה הסנדק בברית

האהבה למוזיקה התחילה אצל יגאל כבר מגיל ינקות, כאשר הזמר עופר לוי הוזמן להיות הסנדק בברית שלו. מאז ועד היום עופר לוי הוא הזמר האהוב על יגאל שגם שואב ממנו השראה והולך בדרכו המוזיקלית של עופר: "אני אוהב לשיר בטורקית ובערבית".

"יש לו מזל שהוא בן 14"

ומה חשבו השופטים? ירון אילן נשבה בקסם של יגאל "יש בהחלט לאן להגיע איתך. יש בך קסם שאי אפשר להגדיר אותו". ואילו גיספן התרשם לטובה מגילו הצעיר, "יש לו מזל שהוא בן 14, כי יש לו מספיק זמן ללמוד ולמקצע את מה שיש לו".

דודו אהרון לעומת זאת התקשה להחליט כאשר מצד אחד אמר "בא לי לחבק אותך, אתה מלא אנרגיות ומקסים", ומצד שני טען דודו, "מתפצל עם עצמי".

מעברו השני של שולחן השופטים נשמעו קולות אחרים על עתידו של יגאל. "אתה חמוד", החמיא אוחובסקי ומיד סייג את דבריו, "אבל לשיר רק במקלחת". "אי אפשר לדבר איתך בכלל", הצהיר עדי לאון ומיד הוסיף, "יש פה משהו מאוד אינטיליגנטי בבחירת השיר השקט. לילד הזה יש משהו מאוד מעניין. לילד הזה יש משהו ספיישל".

לאור התלבטות השופטים אייל החליט להרהר באשר לעתידו של יגאל בתכנית והכריע רק לאחר שעמד למבחן ראש בראש מול גל חייק ושי חן. כמו שכולנו יודעים בסוף הקרב המשולש, אייל קבע כי יגאל ראוי לעבור למופע של מוצ"ש הגדול.

איך הוא יתמודד על הבמה מול קהל חי? צפו בפרק של מוצ"ש בשעה 19:00.

"אייל גולן קורא לך", רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako