מכורים ל'אייל גולן קורא לך'? זאת ההזדמנות שלכם להכריע מי יהיו המצטיינים של השבוע. דרגו עכשיו והתוצאות יחשפו בתכניתו של יונתן כהן ביום רביעי הקרוב, רגע לפני הפרק השביעי של התכנית.

אז מי עשה לכם את השבוע: המתמודדת שהתגברה על מחלת האנורקסיה ובאה הלראות לכולנו שהיום הבריאות אצלה מעל הכל? אולי המתמודד ששר על הפס בשווארמה שהראה לנו שהוא ילד טוב בגוף של ילד רע? ומה לגבי השופט האהוב של השבוע?

לחצו כאן כדי להצביע: מי היו מצטייני השבוע שלכם?

מהו האודישן המצטיין של השבוע?

רותם כהן - האיש והגיטרה
רותם הסטודנט בן ה-22, הגיע לאודישן חמוש בגיטרה וסיפר על ניסיונו בעולם הריאליטי, "הייתי ב'כוכב נולד', בעונה שחגית יאסו נצחה". רותם ביצע את השיר "עת יעלה ירח", ולא השאיר לשופטים מקום לספק - הוא עלה בקלות לפרק של מוצ"ש הגדול.

עמוס אלגלי: "ילד טוב בגוף של ילד רע"
בפרק של מוצ"ש הגדול עמוס בחר לשיר את שירו של עומר אדם "ילד טוב בגוף של ילד רע", וזכה למחמאות מהשופטים, ואפילו כבש את ליבם של ה"קשוחים" שביניהם: "פתיחה טובה לתכנית", שיבח אוחובסקי. "יש כוכב צדק, כוכב פלוטו וכוכב עמוס", הצהיר עדי לאון.

שרי סולטאן: "sensiz ben nefes alamam"
שרי הייתה המתמודדת הראשונה מהבנות שעלתה לבמה במוצ"ש הגדול, ובחרה לשיר שיר בטורקית. דודו אמר עליה שהיא "עשתה זאת על הצד הטוב ביותר", וגיספן אמר שהיא "יודעת להעביר את הסיפור". אוחובסקי לעומת זאת חשב שהיא הייתה "מאומצת מדי".

יגאל בלולו "באתי"
יגאל בן ה-14 בחר לבצע על הבמה את השיר "באתי", של חיים דדון, ולמרות שהוא בסך הכל נער הצליח לרגש את השופטים ולהעביר אליהם את הכאב העמוק של השיר. "זה היה הביצוע הכי טוב של הסיבוב הזה", אמר עליו אוחובסקי.

אשר ביטון "אלי שבשמיים"
אשר ביטון, המכונה "איש העכביש", בחר לשיר את "אלי שבשמיים" של אלי לוזון, ואייל התרשם ממנו על כך שהצליח להפנים את הביקורת של השופטים ולתת ביצוע מעולה: "התרגשתי מהביצוע שלך, זה היה יפה מאוד". וגם אהובה עוזרי שהתארחה בתכנית חזתה את עתידו המקצועי של ביטון: "אני רואה אותך בעוד כמה שנים בהצלחה גדולה".

איזה אודישן הכי ריגש אתכם השבוע?

האודישן של אנאל לוי
אנאל השתתפה בעונה הראשונה של התכנית, אז התמודדה עם מחלת האנורקסיה וכעת כשהיא בריאה הגיעה כדי לסגור מעגל: "באתי קודם כל להודות, ולהגיד תודה רבה על הכל". אנאל לא האמינה שהשופטים יזהו אותה על פי הקול בלבד ואפילו לא לפי המראה. אבל קול שכזה לא קל לשכוח והם כמובן זיהו מיד ולא יכלו לעצור את ההתרגשות.

האודישן של דודו קדוש
דודו בן ה-30 כבר הוציא בעבר שני סינגלים לרדיו, אחד מהם "איתך אני מאושר", היה ללהיט מצליח שגרף למעלה ממליון וחצי צפיות ביוטיוב. דודו נאלץ לעצור את הקריירה שרק התחילה לפרוח בשל טרגדיה משפחתית, והשנה הוא הגיע לאודישנים במטרה לנסות לפרוץ מחדש לתודעה, ובחר לבצע את השיר שפירסם אותו. "תשמע, זה שיר נדיר", אמר לו ירון אילן.

האודישן של גוליאר אלייב
גוליאר הגיעה לאודישנים ועוררה ויכוח סוער בקרב פאנל השופטים. גוליאר שעלתה לארץ לפני כ-17 שנה מאזרבייג'ן הצליחה לרגש את דודו אהרון בשירה שלה, וכשנשאלה מהיכן מגיע הכאב שלה הסבירה: "כשהייתי בת 8 איבדתי את אבא שלי". עדי לאון לעומת זאת התקשה מאוד לשמוע אותה שרה במבטא כבד: "גם בעברית את שרה בטורקית".

מי השופט שעשה לכם את השבוע?

בשבוע שעבר עדי לאון הצליח לעקוף את דודו אהרון, ולזכות בתואר "השופט האהוב". למי הפעם אתם בוחרים להעניק את התואר הנכסף?
האם זה יהיה המשורר הלאומי של המוזיקה העברית-המסולסלת יוסי גיספן? אולי האינציקלופדיה לזמר הים-תיכוני ירון אילן? מה לגבי הזמר המצליח והפופולארי דודו אהרון? אולי עדי לאון יקטוף שוב את הבכורה? ומה לגבי המבקר המוזיקלי אוחובסקי? הצביעו והשפיעו.

לחצו כאן כדי להצביע: מי היו מצטייני השבוע שלכם?

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako