רשימת 23 הגדולים נסגרה וסופסוף יש לנו נבחרת של העונה. עכשיו הגיע הזמן שלכם להכריע מי היו המצטיינים שלכם השבוע. דרגו עכשיו את הפייבוריטים שלכם והתוצאות יחשפו בתכניתו של יונתן כהן ביום רביעי הקרוב.

אז מי עשה לכם את השבוע: המתמודדת שהתגברה באומץ על החיים בצל הטילים? אולי המתמודדת "המערבבת" בעלת הסיל-סול? או המתמודד שאמא שלו הצטרפה לאודישן? ומה לגבי השופט האהוב של השבוע?
לחצו כאן להצביע: מי המצטיינים שלכם?

מהו האודישן הבלתי נשכח של השבוע?

האודישן של טלי דרעי - הסוד שנחשף
כשטלי דרעי ביצעה את האודישן הראשון שלה ביום רביעי, היא סיפרה שהשתתפה בעברה בעונה השלישית של כוכב נולד, ושם הייתה עוף מוזר עם הסגנון המזרחי שהביאה. מאז עברה תקופה ארוכה שבה לא הצליחה למנף את הקריירה שלה, והסיבה לכך נחשפה רגע לפני הסוף, כאשר ישבה מול השופטים ובחרה לספר סוד כבד אותו היא סוחבת על גבה: "המשפחה השפיעה עלי מאוד, אבל הייתה תקופה ששנתיים לא יצאתי מהבית. לא יכלתי לעשות כלום".

ספיר סבן: ניצוץ החיים 


בפרק האודישנים הראשון אייל אמר לספיר שהיא "מערבבת" סוגים שונים של סלסולים, ואוחבוסקי אמר שיש לה "סיל-סול", כלומר היא משלבת בין מוזיקת נשמה מזרחית למוזיקת סול אמריקאית. ספיר לקחה את העצות והמחמאות ובפרק של מוצ"ש ביצעה את השיר "ניצוץ החיים" של שרית חדד.

אייל הופך לאורן זריף באמצע האודישן
האודישן של מתניה טיירי הוא ללא ספק אחד מהיותר הזויים שנתקלנו בהם העונה: בזמן שהשופטים נתנו את חוות דעתם, אייל הראה לכולנו איך הוא "קורא" לירון אילן בקפה וגרם לצחוקים בשולחן השופטים. מיד אחרי זה אוחובסקי נזכר באודישן "עד הבית" שנערך למתמודד הביתה ב'כוכב נולד', ובעיקר באימו המקסימה. אייל לא עמד בפיתוי והזמין את אמא של מתניה שתצטרף גם היא לאודישן.

מהו האודישן המצטיין שלכם השבוע?

תומר רז: "יותר מידי שנים"
תומר רז בן ה-32 כבר חרש כמעט את כל הבמות בארץ ביחד עם ההרכב בו הוא חבר, ובפרק של מוצ"ש הגדול הוא בחר לבצע את שירו של רגב הוד "יותר מדי שנים". הביצוע היה כל-כך מושלם שאייל בחר להעביר אותו ל-20 הגדולים בלי לשמוע אפילו את השיר השני שהכין.

טלי דרעי: "ואני קורא לך"
גם טלי דרעי ביצעה בפרק של מוצ"ש הגדול רק שיר אחד, את שירו של אייל שבעקבותיו גם קיבלה התכנית את שמה "ואני קורא לך". כאמור האודישן היה כל-כך מרגש שאייל לא חשב פעמיים והעביר אותה היישר לשלב הבא.

נבחרת השופטים - אייל גולן קורא לך 3 (יח``צ: אלדד רפאלי)
מי יהיה השופט האהוב של השבוע?|יח``צ: אלדד רפאלי
עדן שאבי: "הלב זוכר"
באודישן ביום רביעי עדן סיפר כי כאשר אובחנה אצלו האפילפסיה, כשהיה עוד ילד צעיר, היה בטוח שלא יוכל לעשות שום דבר בחיים. בזכות המוזיקה הצליח עדן לחלום שוב ולהרגיש טעם לחייו, וכדבריו מצא "משמעות לחיים". בפרק של מוצ"ש הגדול עדן בחר לבצע על הבמה את השיר "הלב זוכר", אותו כתב השופט יוסי גיספן למושיק עפיה.

ירדן ג'רפי: "ילדה של סתיו"
באודישן ביום רביעי ירדן סיפרה שכבר מגיל קטן גילתה שהמוזיקה זהו הדבר שהיא הכי אוהבת לעשות, ואף הגיעה לעונה השביעית של 'כוכב נולד' ביחד עם אחיה התאום. ירדן טענה שהיא "לא הזמרת הכי מזרחית שיש", וירון אילן אף אמר עליה שיש לה קול שמזכיר לו את גלי עטרי. בפרק של מוצ"ש הגדול היא בחרה לבצע את השיר "ילדה של סתיו אחד", אותו ביצע לראשונה גדול הזמרים המזרחיים זוהר ארגוב.

לחצו כאן להצביע: מי המצטיינים שלכם?

מי השופט שעשה לכם את השבוע?

בשולחן השופטים ידענו לא מעט תהפוכות בתחום השופט המצטיין, ונכון לרגע זה עדי לאון עומד על שתי זכיות, ואחריו דודו אהרון וירון אילן עם זכיה אחת. למי הפעם אתם בוחרים להעניק את התואר הנכסף? האם זה יהיה המשורר הלאומי של המוזיקה העברית-המסולסלת יוסי גיספן? אולי האינציקלופדיה לזמר הים-תיכוני ירון אילן? מה לגבי הזמר המצליח והפופולארי דודו אהרון? אולי השופט "הקשוח" עדי לאון? ומה לגבי המבקר המוזיקלי אוחובסקי? הצביעו והשפיעו.

_OBJ

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako