שלב האודישנים הסתיים, ומתוך אלפי מתמודדים שהגיעו להיבחן לתכנית, אנו גאים להכריז על 20 הגדולים של העונה. לאחר שהמתמודדים עברו מייקאובר חיצוני ונועדו עם אייל לשיחות אישיות, בהן פתחו את הלב, אייל בחר ממי להיפרד ועם מי להמשיך הלאה כל הדרך אל הגמר הגדול.

 אורחת הכבוד: נסרין קדרי

בפרק הקרוב יעלו המתמודדים הבנים והבנות לראשונה על במה אחת, בפרק איחוד חגיגי, שבו תתארח זוכת העונה השנייה, נסרין קדרי, על תקן שופטת אורחת. אל רשימת 20 הגדולים הגיעו 11 זמרים ו-9 זמרות אשר יפתחו את שלב האיחוד, כמיטב המסורת בקאבר לקלאסיקה ים תיכונית. והפעם נבחר שירו של חיים משה - "קום בנאדם".

הכירות את 20 הגדולים:
20 הגדולים של העונה (צילום: נועה יפה)
קבלו את 20 הגדולים|צילום: נועה יפה

20 הגדולים של העונה - דוד נעים (צילום: נועה יפה)
דוד נעים|צילום: נועה יפה
קבלו את הבנים:

דוד נעים
דוד, בן 21 מגבעת אולגה, כותב שירים, מלחין וגם מעבד מוזיקלי. הוא מנגן על קלידים ואורגן והספיק כבר להוציא שני סינגלים שכתב והלחין בעצמו. הוא מופיע הרבה באירועים ומועדונים. כשהוציא ל- youtube קאבר לשירו של אייל גולן "חיים שלמים" ושלח אותו לאייל בפייסבוק, אייל הגיב לו בחזרה ופירגן לביצוע שלו.

 

20 הגדולים של העונה - עדן גבאי (צילום: נועה יפה)
עדן גבאי|צילום: נועה יפה
עדן גבאי
עדן גבאי ממגדל העמק, הוא תלמיד כיתה י"ב. למרות שמדובר בעלם צעיר רק בן 17, עדן הצליח לרגש כבר מהאודישן הראשון שלו עם ביצוע בלתי נשכח לשירו של ישי לוי "אובדן התמימות". עדן גדל על מוזיקה מזרחית ובעיקר על אייל גולן. הוא מופיע בעיקר בחפלות פרטיות אבל טרם הופיע באופן מקצועי.

 

20 הגדולים של העונה - דניאל כהן (צילום: נועה יפה)
דניאל כהן|צילום: נועה יפה
דניאל כהן
דניאל בן ה-20 מהרצליה. עובד כשליח פיצה ועוזר לפרנס את עצמו מגיל צעיר. יש לו 7 אחים ואחיות וכולם מתגוררים ביחד עם ההורים בהרצליה. בשיחה האישית עם אייל סיפר שבת זוגו מפחדת שהחשיפה תסנוור אותו, ואייל ניצל את הבמה כדי לפנות ישירות אליה והפציר בה "תסמכי עליו" .

 

20 הגדולים של העונה - אשר ביטון (צילום: נועה יפה)
אשר ביטון|צילום: נועה יפה
אשר ביטון
אשר ביטון בן ה-21, רק השתחרר מהצבא וכבר הגיע לאודישנים. הוא כותב ומלחין שירים למגירה, נולד בשדרות ויש לו 7 אחים. כשגדל עבר לטבריה עם אימו ואחיו, לאחר משבר משפחתי בעקבותיו נותק הקשר עם אביו. לא פעם הצהיר עד כמה חשוב לו להצליח בתכנית, במיוחד עבור אימו, שגידלה אותו ואת אחיו לבדה.

 

20 הגדולים של העונה - יגאל בלולו (צילום: נועה יפה)
יגאל בלולו|צילום: נועה יפה
יגאל בלולו
יגאל הוא תלמיד כיתה ט', בן 15 מבאר יעקב, שאוהב לשיר בטורקית ובערבית. עופר לוי היה סנדק שלו בברית מילה ובתור ילד הלך לחפלות בבית של החברים של אביו: אבי ביטר ושראל. הוא שר במועדון של אבי ביטר בערבי קריוקי בראשון לציון. וחולם להיות זמר כשיהיה גדול.

 

20 הגדולים של העונה - עמוס אלגלי (צילום: נועה יפה)
עמוס אלגלי|צילום: נועה יפה
עמוס אלגלי
עמוס, בן 24, נולד במושב עזריה והיום מתגורר ברמת גן. הוא התחיל את הקריירה המוזיקאלית שלו בקריוקי עם חברים ומשם התקדם להיות זמר הבית במועדון המזרחי "הבמה" ברמת גן. עמוס סיפר באודישן הראשון שלו שהחלום הגדול שלו הוא "להיות מאושר", ומה שהכי עושה אותו מאושר היא ללא ספק המוזיקה שגורמת לו "להרגיש חי".

 

20 הגדולים של העונה - מיכאל צידון (צילום: נועה יפה)
מיכאל צידון|צילום: נועה יפה
מיכאל צידון
מיכאל בן ה-23 ממבשרת ציון, עובד בחנות יהלומים המשפחתית וחובב אימוני כושר בחדר כושר. בגיל 15 למד בבית הספר הכי גדול בארץ לפייטנות - "רננות", ובחגים ובשבתות הוא פייטן בבית כנסת השכונתי. כבר באודישן הראשון שלו הפגין מיכאל את כשרונו המוזיקלי וביצע באולפן מאקמים עוצרי נשימה.

 

20 הגדולים של העונה - נתנאל לוי (צילום: נועה יפה)
נתנאל לוי|צילום: נועה יפה
נתנאל לוי
נתנאל בן ה-24 הצליח לרגש את אייל גולן והשופטים כשביצע שיר מקורי שכתב "הביטי בתקווה" שהוקדש לאחותו הגדולה, החולה בסרטן. נתנאל מתגוררבראש פינה ביחד עם בת זוגו מזה 3 שנים ועובד לפרנסתו כזמר שמופיע בעיקר באירועים, חפלות ומועדונים בצפון. הוא כותב ומלחין שירים, מנגן על גיטרה ופסנתר ויש לו סינגל שיצא לפני כשנה לתחנת הרדיו - "מלך העולם", אותו כתב והלחין בעצמו.

 

20 הגדולים של העונה - תומר רז (צילום: נועה יפה)
תומר רז|צילום: נועה יפה
תומר רז
תומר בן ה-32 נולד ביהוד ולפני כ-7 שנים עבר להתגורר בתל אביב, שם הוא עובד כזמר אירועים ומופיע מדי ערב, ביחד עם להקהת האירועים "LIVE", בה הוא חבר ב-4 השנים האחרונות. תומר שר בשבע שפות שונות: עברית, אנגלית, ספרדית, פורטוגזית, יוונית, רוסית וערבית. ועד היום הספיק להוציא שני סינגלים: "נוגע בחלום" ו"מבט מחוייך"-דואט ראפ שהקליט ביחד הראפר שי 360.

 

20 הגדולים של העונה - עדן שאבי (צילום: נועה יפה)
עדן שאבי|צילום: נועה יפה
עדן שאבי
עדן בן ה-18 מראשון לציון, כותב ומלחין שירים למגירה, וכן מנגן על גיטרה באופן מקצועי ומופיע מגיל צעיר בטקסים. בארבע שנים האחרונות מתנדב בארגון נ"ס - להקת נערים שמופיעים מול נזקקים. כשהיה צעיר אובחן עדן כחולה באפילפסיה, ובאודישן הראשון סיפר שבזכות המוזיקה הצליח להתגבר על הקשיים. למרות הקושי הרפואי בחודש מרץ הקרוב עדן עתיד להתגייס ללהקה צבאית.

 

20 הגדולים של העונה - מתניה טיירי (צילום: נועה יפה)
מתניה טיירי|צילום: נועה יפה
מתניה טיירי
מתניה בן ה-24 נולד וגדל במושב מדרך עוז ומתגורר עם ההורים המחזיקים רפת משפחתית, מה שגרם לשופטים להעניק לו את התואר "הקאובי של העונה". מתניה הוא סטודנט לחקלאות במכללת רובין, ולא רק הוא הפך לסלבריטאי במושב, אלא גם אימו שאף הצטרפה אליו לאודישן.

 

20 הגדולים של העונה - חן בן עמי (צילום: נועה יפה)
חן בן עמי|צילום: נועה יפה
קבלו את הבנות:

 

חן בן עמי
חן בת ה-22, הגיעה מבית מוזיקאלי במיוחד מרמת השרון, בו כל המשפחה שרה. היא הופיעה כל חייה בטקסים החל מבית הספר היסודי ועד שהתגייסה לצבא ושירתה בהקת פיקוד דרום. החלום שלה זה להופיע ולהתפרנס מהמוזיקה ובינתיים היא עובדת במאפיה. 

 

20 הגדולים של העונה - עדן אבוטבול (צילום: נועה יפה)
עדן אבוטבול|צילום: נועה יפה
עדן אבוטבול
עדן בת ה-20 מקריית גת, הופיעה עד היום בערבי קריוקי משפחתיים וחפלות עם חברים. היא מנגנת על דרבוקה ואוהבת מוזיקה ערבית. הפעם הראשונה שהופיעה מול קהל היה בתוכנית, וזאת מכיוון שתמיד חששה מהמילה "לא", ולכן נמנעה מכל דבר שהזכיר לה אודישנים.

 

 

20 הגדולים של העונה - דורון אזולאי (צילום: נועה יפה)
דורון אזולאי|צילום: נועה יפה
דורון אזולאי
דורון בת ה-20 ממגדל העמק, משרתת בימים אלה בשירות לאומי בקופת חולים, אך בזמנה הפנוי עומלת על אלבום בכורה שיצא בקרוב. מאז תחילת האודישנים דורון הביאה סגנון חדש לתכנית כאשר שילבה בין מוזיקת סול ומוזיקה מזרחית, ובעצם הגדירה מחדש את המושג "מוזיקה מזרחית".

 

20 הגדולים של העונה - נוי גבאי (צילום: נועה יפה)
נוי גבאי|צילום: נועה יפה
נוי גבאי
נוי היא תלמידת כיתה י"א, בת 16.5 ממגדל העמק. נוי גדלה במשפחה של מוזיקאים, לסבא פייתן ואמא שחלמה תמיד להיות זמרת, "אני אמשיך את הדרך שלה" הכריזה באודישן הראשון, ואכן נראה שהיא בדרך הנכונה להגשים את החלום.

 

20 הגדולים של העונה - חופית מסיקה (צילום: נועה יפה)
חופית מסיקה|צילום: נועה יפה
חופית מסיקה
חופית בת ה-27 נשואה טרייה לבן זוגה בארבע שנים האחרונות והם מתגוררים ביחד בבת ים. חופית שירתה בלהקת הנח"ל ובלהקת חיל הים, והיום היא עובדת ומופיעה עם דיג'יי טל מור. לדבריה היא רואה בתוכנית הזדמנות אחרונה לפתח את הקריירה המוזיקאלית לפני שתקים בית ומשפחה.



20 הגדולים של העונה - שרי סולטאן (צילום: נועה יפה)
שרי סולטאן|צילום: נועה יפה
שרי סולטאן
שרי בת ה-26, היא ערבייה מוסלמית שנולדה והתגוררה עד לפני מספר שנים ביפו, וכעת מתגוררת בבת-ים. שרי אמנם צעירה אך כבר הספיקה לא מעט בחייה, כאשר התגרשה לאחר שנת נישואין אחת ובמקביל הסתכסכה עם האמרגן עימו עבדה. היא אוהבת לנגן על פסנתר וגם לרקוד ריקודי בטן.

 

20 הגדולים של העונה - נזי שקורי (צילום: נועה יפה)
נזי שקורי|צילום: נועה יפה
נזי שקורי
נזי בת ה-24 מאור יהודה, הגיעה לאודישן עם תסרוקת "קרמבו", שהפכה לסימן ההיכר שלה. כשהייתה נערה מתבגרת החלה לשיר בטקסים ובקריוקי עם חברים, ובגיל 16 שיחקה כדורגל באופן מקצועי. בצבא שירתה בהנדסה קרבית ועד לא מזמן עבדה כמאבטחת ברכבת ישראל.

 

20 הגדולים של העונה - ירדן ג'רפי (צילום: נועה יפה)
ירדן ג'רפי|צילום: נועה יפה
ירדן ג'רפי
ירדן בת ה-21 מכרכור, שירתה בצבא בלהקה הצבאית של חיל האוויר, "חוסן", והוציאה סינגל לפני כשנה בשם "היא לא מכאן". אם ירדן מוכרת לכם זה בגלל שבעבר השתתפה ביחד עם אחיה התאום בתכנית "כוכב נולד". במהלך העונה אייל גולן ורבים נוספים מעירים לה על הדימיון החיצוני לעופרה חזה והדימיון הווקאלי לגלי עטרי, הערות שלדבריה "רק מחמיאות לה".

 

20 הגדולים של העונה - טלי דרעי (צילום: נועה יפה)
טלי דרעי|צילום: נועה יפה
טלי דרעי
טלי בת ה-26, השתתפה גם היא ב'כוכב נולד', בעונה השלישית. למרות שהודחה כבר בשלבים הראשונים היא זכתה שם בפרס אחר כאשר הכירה את בעלה לו היא נשואה כבר 7 שנים. טלי הלכה אחר אהובה לשדרות, ובתקופת הקסאמים נכנסה לטראומה, חרדות ודיכאון, ובעקבות כך הסתגרה בביתה, "הייתי חיה - מתה", סיפרה. לפני כחמש שנים הוציאה סינגל בשם "אוהבת", והיום היא מנסה להגשים שוב את החלום להיות זמרת.

 

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako