אייל מכריז: "עדן אבוטבול היא הזוכה הגדולה"

אחרי ערב מותח במיוחד אייל הודה לכל העוסקים במלאכה, שעמלו ימים כלילות על הכנת הגמר הגדול, וכמובן הכריז על המנצחת הגדולה של העונה: "דניאל הוא המרוויח הגדול של העונה, אבל הזוכה היא עדן אבוטבול!"

עדן אבוטבול זוכה בגמר אייל גולן (צילום: אורטל דהן)
עדן אבוטבול זוכה בגמר אייל גולן|צילום: אורטל דהן

עדן אבוטבול זוכה בגמר אייל גולן (צילום: אורטל דהן)
תמונת הניצחון של עדן אבוטבול|צילום: אורטל דהן

 

עדן אבוטבול ודניאל כהן עולים לדו-קרב

"תמיד אומרים ברגעים האלה שכולם היו טובים, ובאמת ככה היה", אמר אייל, "אני גאה בכולכם וקשה להיפרד משלושה זמרים. הראשונה שעולה היא עדן אבוטבול, והזמר השני הוא דניאל כהן". ההכרזה של אייל הייתה כל-כך דרמטית, ומיד לאחריה המתמודדת חן בן עמי מעדה על הבמה. אייל באקט אבירי, ובעיקר כמו אבא גאה, סייע לה והגמר המשיך כסדרו.

עדן ודניאל בדו-קרב (צילום: אורטל דהן)
עדן ודניאל בדו-קרב|צילום: אורטל דהן


דניאל הנרגש עלה לבמה, ומרוב התרגשות הוא שכח אפילו את שם השיר. מזל שאסי היה שם כדי להזכיר לו שמדובר בלהיט הגדול של דודו אהרון: "אהבה ללא גבולות". דודו ועדי היו נחרצים במיוחד: "בשבילנו אתה הזוכה הגדול", אך לעומתם גיספן וירון לא היו מסופקים: "נראה את הביצוע השני ונחליט". האם דניאל יהיה הזוכה הגדול של אייל?

 


 עדן אבוטבול עלתה לבמה נרגשת במיוחד: "אני מתרגשת ברמות מטורפות", וביצעה את השיר "רוח ים" בגירסה בשפה הערבית. בסיום הנאמבר השופטים היו חלוקים בדעתם: "את שרה כל הזמן שירים שקטים", אמר עדי ולעומתו דודו אמר: "דניאל הוא המרוויח הגדול של העונה, אבל עדן היא הזוכה".

 

אייל גולן משיק סינגל חדש: "סטטוס מאוהב"

אחד מהשיאים הגדולים של הערב הוא השקת הסינגל החדש של אייל גולן, "סטטוס מאוהב", אותו חיבר רמי לב וללחן אחראי השופט עדי לאון. השיר מדבר על גבר שעזב את הבית ומדחיק בלב את כל הסערה, בזמן שהוא שר ל"מונה ליזה ישנה" שנשארה אצלו. בהמשך השיר מתוארת המלחמה בין בני הזוג, אבל כשמגיעה המלחמה עם האיראנים חשוב לו שהיא תחזור אליו

הסיבוב הראשון נפתח: המתמודדים "טורפים" את ההיכל

ראשון המתמודדים עלה עדן גבאי, שבחר לבצע את שירו של שימי תבורי, "תני לי את הלב". בתום הביצוע דודו אהרון סיכם: "פשוט ואוו! אין לי מילים", ואייל החמיא לעדן: "זאת הייתה פתיחה מצויינת, לא קל לקחת שיר כזה וזה היה מצויין". האם הביצוע הזה יספיק לעדן כדי לעלות לשלב הדו-קרב?

 

חן בן עמי עלתה לבמה עם שירו של המלך זוהר ארגוב, "נכון להיום". "זה ביצוע של ניצחון", אמר עליה גיספן ודודו הוסיף: "את מרסקת לי את הלב בכל פעם מחדש". ירון וגל לעומת זאת לא התלהבו מהשיר, אבל עדי לאון עמד בתוקף להגנתה של חן. ומה חשב אייל? "זה היה ביצוע דרמטי, פשוט מ-ע-ו-ל-ה", אמר. רק אייל יחליט האם הביצוע הזה הספיק לה כדי לעלות לשלב הבא. 

 

שלישי עלה דניאל כהן עם שירו המיתולוגי של רון שובל, "לפעמים". אחרי הביצוע אוחובסקי התלהב: "אתה הראשון שמגיע לו לעלות לדו-קרב". "תשמע אני אוהב אותך, אתה כוכב", אמר עליו עדי וירון סיכם: "עשית את הדרך הכי יפה בתחרות הזאת". האם הכוכבות של דניאל מספיקה כדי לעבור היישר לשלב הדו-קרב? 

 

עדן אבוטבול בחרה לבצע קלאסיקה של אהובה עוזרי, "אמי אמי". עדי וגל הרגישו חצויים: "השתעממתי בחלק השני". ואילו גיספן חשב אחרת: "זו חובה שהיא תהיה בדו קרב". דודו אהרון היה נחרץ: "חייבת לעלות לדו-קרב על חשבון חן בן עמי". האם אייל יקבל את ההמלצה של דודו ויטיס את עדן היישר לשלב הדו-קרב? 

 

חמישי ואחרון לסיבוב הראשון עלה מתניה טיירי, עם שירו של זוהר ארגוב, "כוכב לילה יזהירו". "זה הולך ונהיה קשה יותר", אמר גיספן. "זה שאתה כאן זה כבר ניצחון בשבילך", אמר דודו, ואייל סיכם: "אני מאוד אוהב את מתניה, אבל רציתי לשמוע משהו ממך". האם בכך הסתיימה דרכו של מתניה בגמר הגדול?

 

המתמודדים ואייל: "כשאת איתו"

לאחר חמישה ביצועים מהקלאסיקה הים תיכונית, עלו חמשת המתמודדים לשיר עם אייל את אחד מלהיטיו הגדולים , "כשאת איתו". השיר אמנם יצא לא מזמן, אך כבר הופך לקלאסיקה ים תיכונית בת זמננו. 

_OBJ

פתיחה חגיגית: הפיינליסטים שרים עם ענקי הזמר המזרחי

אחרי עונה מלאה ברגעים מרגשים, מצחיקים ובלתי נשכחים מגיעה העונה השלישית של אייל גולן קורא לך לסיומה, בערב חגיגי שיועבר בשידור חי היישר מהיכל נוקיה. הגמר בסימן הצדעה לארבעה עשורים של מוזיקה ים-תיכונית ישראלית, והערב נפתח בביצועים מרגשים של חמשת הפיינליסטים ביחד עם גדולי הזמר המזרחי. אייל גולן: "אני בהתרגשות שיא. הופעתי בנוקיה לא מעט פעמים ואף פעם לא התרגשתי כמו עכשיו"

ראשונות עלו לבמה עדן אבוטבול וזהבה בן עם השיר "טיפת מזל", אחריהן עלו עדן גבאי ואבנר גדסי ושרו את "שרונה". דניאל כהן על לבמה ולצידו טריפונס, השניים ביצוע את הלהיט "דאם דאם". רביעי עלה מתניה טיירי ביחד עם יואב יצחק, וביצעו יחד את השיר "פני מלאך". אחרונות לעלות היו חן בן עמי אליה הצטרפה מרגול, והיחד שרו את השיר "נערי שובה אליי".

_OBJ

>>>ראיון ראשון עם הזוכה: "אפילו בחתונה שלי אני לא אתרגש ככה"

>>>פספסתם? הגמר הגדול מחכה לכם לצפייה ישירה

הגמר הגדול של אייל גולן קורא לך, כל הדיווחים באתר mako