זוכרים שסיפרנו לכם איך אייל גולן וצוות השופטים התחפשו לנבחרת השופטים של כוכב נולד? בחצי הגמר הראשון של העונה, שישודר ביום שבת הקרוב, הפתיעו השופטים את עשרת הגדולים ואת הקהל באולפן ועלו לבמה מחופשים ומאופרים באיחוד היסטורי של שופטי כוכב נולד.

שופטי כוכב נולד - מתאחדים על במת אייל גולן קורא לך

ירון אילן התלבש כמו צביקה הדר, יוסי גיספן אימץ את המשקפיים של צדי צרפתי, ואוחובסקי נשאר אוחובסקי. ומה באשר לגזרת השופטות? דודו אהרון לא התבלבל - עלה לבמה בשמלה בתור מירי מסיקה. גם עדי לאון (הדיווה של השופטים) פיזז בשמלה ועקבים בתור דיווה אינטרנשיונאל.

אייל גולן כמובן התחפש לזמרת שהוא אוהב במיוחד - האחת והיחידה מרגלית צנעני: "תנו לנו כפיים מלעוניות במיוחד!", הכריז ירון (צביקה הדר) אילן.

"רוצים תכנית תרבותית או תכנית מלעונית?"

"תודה לך יא מלעון", הודה אייל (מרגול), "אני רוצה להגיד שהתגעגתי ואני שמחה לחזור. יש פה כמה אנשים שאני ראיתי בבית והקריסטלים שלהם בגרון זה משהו משהו. השאלה היא מה אנחנו רוצים היום לעשות - תוכנית תרבותית או תוכנית מלעונית?".

כמו שתוכלו לראות המתמודדים התקשו לעצור את הצחוקים וכך גם כל מי שהיה באולפן. וכמובן בשביל לשמור על האווירה החגיגית, השופטים פצחו במחרוזת פורימית חגיגית במיוחד. לצפות ולא להאמין!

>>בואו לבחור את הביצועים הגדולים של העונה

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako