מאחורי הקלעים של חצי הגמר (צילום: רועי ברקוביץ)
חמשת הפיינליסטים של אייל: חמסה חמסה|צילום: רועי ברקוביץ

אחרי עונה עמוסה ומלאה בהפתעות מרגשות, חצי הגמר השני הגיע אל סיומו, ואייל הכריע סופית מי חמשת המתמודדים עימם הוא מגיע היישר אל הגמר הגדול, שישודר ביום שלישי בערוץ 22.

לא סתם אייל בחר לשנות את החוקים ולהעביר חמישה ולא ארבעה מתמודדים אל הגמר הגדול - הביצועים היו כל-כך מרגשים ומצמררים, וכל החמישה הוכיחו שהם ללא ספק ראויים להגיע למעמד המכובד. קבלו אותם: מתניה, חן, דניאל ופעמיים עדן.

עדן אבוטבול - זמרת כוכבת

בחצי הגמר הראשון עדן ביצעה את שירו של משה פרץ "אני שלך", וגרמה לשופטים לעמוד על הרגליים מהתרגשות. "הגעת לתחרות כמישהי סגורה שמפחדת מה'לא', ואת כל כך כן!", אמר לה אייל, רגע לפני שבישר לה כי היא ראשונת המתמודדים לעלות לגמר הגדול של העונה.
האם היא תהיה הזוכה הגדולה של העונה?

 

מתניה טיירי - הזמר המתקדם ביותר העונה

מתניה עלה על הבמה עם שירה של מרגול "שמור אותי", אך לפני כן הוסיף מעוואל משיר אחר שלה, העיבוד המיוחד הכניס אותו היישר לגמר הגדול: "תגיד לחברים האחרים שנשארו רק שני מקומות בגמר", אמר אייל ומתניה המאושר פשוט קפץ לחבק אותו מרוב התרגשות: "תודה חיים שלי, אני לא מאמין".
האם מתניה יהיה הזוכה הגדול של העונה?

חן בן עמי - ה-SMS שחזה את הנולד

כבר באודישן ההראשון שלה הצליחה חן להפתיע בקולה המרגש, וגיספן אפילו סיפר שהבן שלו סימס לו בזמן שידור התכנית את המסרון הבא: "חן לגמר". מסתבר שהבן של גיספן הוא גם קורא עתידות, כי כאשר חן ביצעה השיר "זה ששומר עליי", היא הצליחה לשחזר את הקסם וגרמה לאייל להעביר אותה ישירות לגמר הגדול.
האם חן תהיה הזוכה הגדולה של העונה?

דניאל כהן - הרטיט למרגול את הלב

דניאל שלא פעם במהלך העונה הביא לבמה את השגעת והטרפת שלו, ביצע הפעם את שירה של מרגול "עץ ירוק מפלסטיק", והראה שהוא זמר רגיש ונוגע ללב. מרגול בעצמה נדהמה מהביצוע הווקלי שלו ואף קרצה לו בסיום השיר.
האם דניאל יהיה הזוכה הגדול של העונה?

עדן גבאי - קול פעמון בצליל ענבלים

קשה להאמין שעדן גבאי הוא רק נער בן 17, כי בכל פעם מחדש הוא מצליח להפתיע בגוון קול ייחודי ובוגר. בחצי הגמר הוא בחר לשיר את השיר "צליל ענבלים", שבוצע במקור על ידי דקלון וגם זכה לביצוע של ישי לוי. כמו שתוכלו לראות הדמעות הציפו את עיניי השופטים, ולאייל לא נותרה אופציה אחרת - רק להעבירו אל הגמר. האם עדן יהיה הזוכה הגדול של העונה?

מאחורי הקלעים של חצי הגמר (צילום: רועי ברקוביץ)
יש לנו חמישיית גמר!|צילום: רועי ברקוביץ

>>רוצים כרטיסים לגמר? בואו לשחק בטרוויה!

"אייל גולן קורא לך", הגמר הגדול ביום שלישי, בערוץ 22 ובאתר mako