אם גם אתם כבר הספקתם להתמכר לעונה השלישית של 'אייל גולן קורא לך', אתם מוזמנים להכריע מי יהיו המצטיינים של השבוע. דרגו עכשיו את הפייבוריטים שלכם והתוצאות יחשפו בתכניתו של יונתן כהן ביום רביעי הקרוב, רגע לפני הפרק התשיעי של התכנית.

אז מי עשה לכם את השבוע: המתמודד שכתב שיר על אחותו המתמודדת עם מחלת הסרטן? אולי המאבטחת עם "תספורת הקרמבו"? ומה לגבי השופט האהוב של השבוע?

 מי היו מצטייני השבוע שלכם? לחצו כאן להצבעה

מהו האודישן המצטיין של השבוע?

נזי שוקרי - "את לי האור"
נזי המאבטחת הגיעה לאודישן עם קול פעמונים ותספורת מפתיעה שעוררה דיון סוער בקרב השופטים: "זה מזכיר לי קרמבו", אמר עליה השופט עדי לאון, ואילו נזי סיפרה בגאווה שתסרוקת כזאת לוקחת לה בדיוק חצי דקה להכנה. כאמור, נזי היא לא רק אשפית תסרוקות אלא גם זמרת בחסד, ובפרק של מוצ"ש הגדול ביצעה נזי את השיר "את לי אור" של רגב הוד, והביצוע שלה עומד היום לשיפוטכם.

האודישן של שיראל גאוי
שיראל היא תלמידה מצטיינת מאור עיקבא שעוד בטרם נכנסה לשיר מיד הצהירה: "לא באתי בשביל החוויה, באתי כדי לנצח". היא אמנם רק בת 16 אך כבר באודישן הראשון שלה הצליחה להפתיע עם גוון קול ייחודי ולהראות שיש אמת בביטחון שהפגינה. ירון אילן אמר שהיא "מזכירה לו את שרית חדד הצעירה", ועדי לאון החמיא בדרכו: "יש לה קול של אדם מעורבב עם סלסולים של זהבה בן".

האודישן של מיכאל צידון
מיכאל הגיע לאודישן הישר מחנות היהלומים שלו ושל אביו, וסיפר כי הוא גילה את המוזיקה בעצמו כבר מגיל צעיר. בסיום האודישן שלו אייל אמר עליו "בשביל ביצועים כאלו יש את התכנית". מיכאל הראה לשופטים שיש לו הרבה יותר מקול, והפגין את כשרונו המוזיקלי כאשר ביצע באולפן מאקמים מקצועיים ומרשימים.

נתנאל לוי: "ממש מראה נהדר"
בפרק של יום רביעי נתנאל הגיע לאודישן עם שיר מקורי שכתב והצליח להרעיד את האולפן מרוב התרגשות. דרכו לשלב הבא הייתה בטוחה והשופטים היו כולם פה אחד באשר ליכולתיו הווקליות של נתנאל. על הבמה של מוצ"ש הגדול בחר נתנאל לבצע את שירו של המלך זוהר ארגוב, "ממש מראה נהדר", ונראה שהוא בהחלט מצליח לעמוד בציפיות.

מהו האודישן הבלתי נשכח של השבוע?

האודישן של נתנאל לוי
כשנתנאל הגיע לאודישנים הוא התבקש לבחור שיר שיוכל להזדהות עימו, ולכן הוא בחר לבצע שיר מקורי שלו - "הביטי בתקווה", אותו כתב על אחותו הנלחמת במחלת הסרטן. הביצוע ריגש כל-כך את השופטים, ובמיוחד את אייל, שביקש ממנו לשיר שוב כדי שאנשי ההפקה יוכלו להקליט את הסינגל ולהפיצו לשידור ברדיו. האם גם אתם התרגשתם?

האודישן של משה בן מור
כשהיה בן 18 משה הוציא אלבום בכורה בשם "נחמוני", שהיה להצלחה גדולה, ומשה הצליח להתפרנס יפה מהמקצוע. הסינגל היה לקלאסיקה בזמר הים-תיכוני וזמרים גדולים ביצעו לו גרסאות כיסוי (כמו שרית חדד למשל). כעבור 4 שנים החליט משה ש"הג'וק ירד", והוא איבד את החשק להמשיך, אך ביום רביעי הוא הגיע לאודישן ובחר לבצע את השיר שפירסם אותו. השופטים אמרו עליו שיש לו "כשרון לא מנוצל" ובחרו שלא להעביר אותו, אך האם הוא הצליח לרגש אותכם?

מי היו מצטייני השבוע שלכם? לחצו כאן להצבעה

האודישן של האחים מרדכי
בן ונאור מרדכי הם שני אחים מהישוב תל תאומים מעמק בית שאן. השניים בחרו לבצע דואט באודישן משותף, ולמרות הקולות הכמעט זהים של שני האחים, ההופעה שלהם על הבמה הייתה שונה בתכלית. אייל לא עמד בפיתוי וביקש מדודו שיצטרף אליו לבמה ועשה חיקוי של שני האחים שהשכיב את כולם מצחוק. האחים אמנם לא עברו את האודישן אך נתקשה לשכוח את החיקוי.

דור אקוע: "אני מבטיח"
באודישן ביום רביעי דור בן ה-17 הצליח לכבוש את השופטים עד כדי כך, שבמהלך הביקורת אייל ביקש מאוחובסקי "שייחבק אותו". במהלך האודישן גם הסתבר שכנראה שיש קשר משפחתי בין דור ודודו, שבאו מאותו אזור בארץ, ודור אף הצהיר "אותו סבא, בדוק". במוצ"ש הגדול דור בחר לבצע את השיר "אני מבטיח", שכתב השופט יוסי גיספן והלחין ליאור נרקיס, וכמובן ביצע במקור אייל גולן. האם הוא ראוי לתואר "ג'סטין ביבר הישראלי"?

_OBJהאודישן של לינוי יחיאל
באודישן ביום רביעי לינוי בחרה לבצע את השיר "הכאב הזה", שבוצע במקור על ידי שרית חדד. כשסיימה את הביצוע דודו אמר לה שבמהלך כל האודישן עצר את עצמו שלא לקום אליה ולעזור לה בביצוע. תוך כדי שאמר את הדברים, החליט דודו לעשות את זה ולקח את לינוי עימו חזרה אל המיקרופון, ורק הנוכחות שלו שיפרה את האודישן פלאים. עדי לא התלהב והתחנן בפניה "תעצרי את זה כאן", אייל לעומת זאת ביקש שתמשיך לשיר בשביל הכיף ובחר שלא להעביר אותה.

מי השופט שעשה לכם את השבוע?

בשבוע שעבר ירון אילן הצליח לזכות בתואר "השופט האהוב", אחרי שבשבוע שלפני כן עדי לאון קטף את התואר. למי הפעם אתם בוחרים להעניק את התואר הנכסף? האם זה יהיה המשורר הלאומי של המוזיקה העברית-המסולסלת יוסי גיספן? אולי האינציקלופדיה לזמר הים-תיכוני ירון אילן? מה לגבי הזמר המצליח והפופולארי דודו אהרון? אולי השופט "הקשוח" עדי לאון? ומה לגבי המבקר המוזיקלי אוחובסקי? הצביעו והשפיעו.

_OBJ

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako