שופטי אייל גולן קורא לך 3 (צילום: אלדד רפאלי)
בואו לעשות שמח עם אייל גולן|צילום: אלדד רפאלי

העונה החדשה של אייל גולן קורא לך יצאה לדרך, ועד שנמצא את הכוכבים החדשים של הזמר הים תיכוני, אנחנו מזמינים אתכם לעשות שמח!

כולנו אוהבים לשיר ולעשות שמח עם המשפחה והחברים בערב קריוקי או בכל חגיגה שמחה אפשרית. עכשיו הזמן שלכם לצלם, לשלוח אלינו ואולי להופיע בטלוויזיה. בשבוע האחרון קיבלנו מכם מקבץ חפלות משמחות ומקפיצות שלא מביישות את רביבו והחברים, אז קבלו את החפלות שעשו שמח השבוע:

הפרויקט של בירקה

בבית משפחת בירקה, מארגנים את חצר בית המשפחה בשישי בצהריים עם כמה שולחנות וכסאות, מלא אוכל טוב ובקבוקי שתייה וחוגגים את סוף השבוע שרק מתחיל. יחד עם החברה הטובה והאנרגיות, מסתובב לו המיקרופון בין בני המשפחה והחברים שמפגינים יכולות ווקליות מרשימות. אחד מבני המשפחה פצח במעוול מרשים שמעלה בנו את השאלה מדוע לא ניגש לאודישנים של אייל גולן קורא לך?

הפרויקט של אברהם צדוק

הגולש eran2010 טען שהחפלה של אברהם צדוק היא אחד הפרויקטים הטובים בישראל. קטע הוידאו הקצר שהוא העלה למתחם עושים שמח בהחלט מוכיח שצדוק יחד עם חברים, אורחים ומשפחה מציפים את האירוע באנרגיות שרק דורשות להצטרף לחפלה.

 

הפרויקט של ארזיקו

ארז לב מחזיק את המיקרופון כאילו היה זמר מקצועי מגיל ינקות. באחת מהחפלות המשפחתיות הקדיש למשפחתו את השיר שהם כל כך אוהבים, "הקולות של פיראוס". עד מהרה כל האורחים הצטרפו לשירתו של לב שהזכירה את אייל גולן עצמו.




מלבד החפלה המקפיצה, ארז העלה סרטון נוסף בו הוא מפגין את יכולות החיקוי שלו כשהוא מחקה את שלומי שבת בשיר "שתדעי". אמנם לא מדובר בחפלה משפחתית, אבל החיקוי כל כך מוצלח, שהיינו חייבים לתת לו שאפו ענק.

 

עכשיו זה הזמן שלכם

אמנם ההרשמה לאודישנים לעונה החדשה כבר נסגרה, אבל עדיין יש לכם הזמדנות להגיע לאולפן אייל גולן קורא לך. אם אתם אוהבים לעשות שמח בחפלה המשפחתית, בערב קריוקי עם החבר'ה, סתם שירה בציבור במילואים או כל חגיגה אחרת, העלו את הסרטון שלכם למתחם עושים שמח ואולי תגיעו לאולפן! למה אתם מחכים? בואו לעשות שמח.

>> פספסתם? תכנית הבכורה של אייל גולן קורא לך לצפייה ישירה

"אייל גולן קורא לך", העונה החדשה, רביעי ושבת בשעה 19:00 בערוץ 24 ובאתר mako