ארבעה פרקים של 'אייל גולן קורא לך 3' כבר מאחורינו, ושוב הגיעה ההזדמנות שלכם להכריע מי יהיו המצטיינים של השבוע. מי הכי עשה לכם את זה השבוע: המתמודדת המבוגרת ביותר בתולדות התכנית? אולי הנער בן ה-17 בעל קול הפעמונים? ומה לגבי הדו-קרב ששינה את חוקי הפורמט? דרגו עכשיו והתוצאות יחשפו בתכניתו של יונתן כהן ביום רביעי הקרוב, רגע לפני הפרק החמישי של 'אייל גולן קורא לך'.

לחצו כאן להצבעה: מי היו מצטייני השבוע שלכם?

מי הכי ריגש אותכם השבוע?

האודישן של עדן גבאי: "אובדן התמימות"
עדן בן ה-17 הגיע לאודישן וביצע את שירו של ישי לוי 'אובדן התמימות'. הקול המדהים שיצא מגרונו לא השאיר הרבה מקום לספקות הם הוא ראוי לעבור לשלב הבא, וכאשר סיים עדן לשיר את הבית הראשון והפזמון אייל שאל אותו בצחוק: "אתה מכיר גם את הבית הבא? אז תשיר אותו כי עברת".

האודישן של דורון אזולאי: "אלייך"
באודישן הראשון שלה דורון ביצעה קאבר בלתי נשכח לביונסה, ובאודישן במוצ"ש הגדול קצרה מחמאות מהשופטים: "את קסם", הכריז אייל. "יש לך נצנצים של יהלומים בגרון", החמיא עדי לאון ודודו אהרון פצח בשיר: "היא לא דומה לאף אחת".

האודישן של בר ירימי: "הכוכב"
בר בן ה-21 ביצע בפרק של מוצ"ש הגדול את שירו של דוד ג'מיל, שהוא במקרה קרוב משפחה של אייל: "הוא בן אח של סבא שלי". השיר מוכר באחרונה בזכות המחרוזות של 'הפרויקט של רביבו', ובר הצליח להעניק לו אינטרפטציה יחודית משלו. "הבחור בא לעבוד", אמר עליו דודו.

האודישן של דניאל כהן: "אמא יקרה"
במוצ"ש הגדול בחר דניאל לבצע את אחד מלהיטיו הגדולים ביותר של השופט דודו אהרון, "אמא יקרה", והצליח לרגש את השופטים ובמיוחד את אייל שסיכם את האודישן בשלוש מילים שבעצם אומרות הכל: "ככה צריך לשיר".

האודישן של אורטל כהן: "כשאלך"
אורטל בת ה-22 הגיעה לאודישנים מקריית אונו בהפתעה מוחלטת, לאחר שבן זוגה רשם אותה לתכנית ללא ידיעתה. אורטל אף היא ביצעה שיר של דודו אהרון באודישן שלה, וסיפרה שעשתה זאת בעקבות ביצוע אקוסטי של דודו לאותו השיר ש"קרע לה את הלב".

הצצה: עדן גבאי –
אייל גולן קורא לך 3|תמונת AVI: mako

מהו האודישן הבלתי נשכח של השבוע?

אמנם לא כל המועמדים בקטגוריה עברו לשלב הבא, אבל את האודישן שלהם אין ספק שיהיה קשה לשכוח:

האודישן של מוריס ג'אנו: "הקסם השחור"
אחרי הדו-קרב המותח שנערך בתכנית של יום רביעי, בינו ובין בן מצמבר, מוריס עלה לבמה במוצ"ש הגדול ובסיבוב השני סיים את השיר עם הערה שעיצבנה את השופטים: "אנחנו במועדון שכונתי, לא באנו מהרצליה פיתוח". "אתה זלזלת בקהל", הסביר ירון אילן, "אנחנו אוהבים את כולם ובחיים אל תגיד לקהל שלך מה הם לא".

האודישן של ליטל רפאלוב: "בראשית עולם"
ליטל בת ה-17 הגיעה ממגדל העמק והצליחה לרגש את השופטים כאשר סיפרה כי כבר שמונה שנים שלא פגשה את אביה. ירון אילן הזדהה עם הכאב ממקור אישי וקרא בשידור לאבא של ליטל: "אתה צריך להיות גאה בבת שלך".

האודישן של צביה בר
צביה בר הגיעה לאולפן עם דרבוקה ביד והמון שמחת חיים. במהלך האודישן היא שרה שיר תימני מסורתי והצליחה לגרום לאייל ולדודו להצטרף אליה לצעד תימני. צביה אגב, היא אמנם המתמודדת המבוגרת ביותר שאי פעם הגיעה לתכנית, והיא הראתה לכולנו שלגיל אין משמעות.

הדו-קרב הגורלי: בן מצמבר VS. מוריס ג'אנו
בן כבר היה בדרך הביתה לאחר שאייל אמר לו שהוא אינו עובר לשלב הבא, אבל אז הגיע מוריס וגם לגביו אייל לא היה בטוח. בסופו של דבר בן ומוריס ערכו קרב קולות באולפן כשבסיומו מצאו את עצמם השופטים מצטרפים לשירה אדירה שהרעידה את האולפן. אייל כמובן החליט שגם מוריס וגם בן היו ראויים מספיק לעבור למוצ"ש הגדול.

האודישן של צביה בר (תמונת AVI: mako)
הבלתי נשכחים: מה דעתכם על צביה בר?|תמונת AVI: mako

איזה שופט אהוב עליכם במיוחד?

ירון? עדי? גיספן? דודו? אוחובסקי?
בשבוע שעבר זכה דודו אהרון בתור השופט האהוב, וגם הפעם אתם מוזמנים להכריע את מי מבין חמשת השופטים אתם אוהבים במיוחד. ירון אילן? יוסי גיספן? דודו אהרון? גל אוחבוסקי או עדי לאון? זה הזמן שלכם להצביע ולהשפיע.

לחצו כאן להצבעה: מי היו מצטייני השבוע שלכם?

"אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako