גבריאל אוליאל רק חגג בר מצווה לא מזמן, וכבר הספיק להגיע לאודישנים של פרק הבכורה של 'אייל גולן קורא לך 3'. הילד בעל קול הפעמונים הראה לצוות השופטים המכובד שלמרות גילו הצעיר הוא בכלל לא פראייר, וביצע שיר יווני בדיוק ובמקצועיות שלא הייתה מביישת גם זמרים מבוגרים ומנוסים ממנו.

"מה אני אשכנזי?"

גבריאל סיפר שהוא נהנה לשיר בחאפלות ובחגיגות משפחתיות, אך כשנשאל מה לגבי טקסים בבית הספר מיד הגיב בשלילה: "מה אני אשכנזי?". תשובתו אמנם הצחיקה מאוד את פאנל השופטים, שראו שעומד מולם ממזר לא קטן, אבל בעבור אייל זאת הייתה הזדמנות להעניק לו שיעור לחיים: "אני מוכן להעביר אותך רק בתנאי שאתה מבטיח לי שתשקיע בלימודים".

הנער הצעיר הזכיר לאייל ולדודו סיטואציה מעברם המשותף יחד: כאשר אייל היה רק בתחילת דרכו המקצועית, הוא הוזמן להופיע בבר המצווה של נער בשם דוד. הנער הוא כמובן דודו אהרון שהיום יושב לצד אייל בשולחן השופטים. באותה חגיגה, אייל הזמין לבמה את חתן השמחה והציע לו לשיר עימו את הלהיט הידוע 'צאי אל החלון'. לאחר שדודו פתח את הפה והגרון, אייל הבין שלילד עוד צפוי עתיד מזהיר, והשאר כמובן היסטוריה.

אייל גולן שר בבר המצווה של דודו אהרון

חיפשנו עבורכם את אותו קטע נדיר מהעבר, ומצאנו את כתבתו של דני ענבר, ששודרה באולפן שישי לפני כשנתיים. בכתבה ליווה ענבר את דודו ביום שגרתי ככוכב עולה, ובמהלכה גם נראה דודו צופה בוידאו המשפחתי מחגיגות בר המצווה המדוברות.

ובחזרה לגבריאל, מה דעתכם על ילד הפלא מרמלה? חושבים שהוא יעבור בהצלחה את התכנית של מוצ"ש, בה יופיע מול קהל חם ותוסס? טקבקו לנו!

 "אייל גולן קורא לך", ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako