גל של נוסטלגיה שטף את המוזיקה המזרחית, והחפלה שכוללת אוכל טוב, חבר'ה והרבה מוזיקה טובה, הפכה לכמעט עניין שבשגרה בבתים רבים כמעט בכל סוף שבוע. אנחנו ביקשנו מכם שתשתפו אותנו בשמחות הביתיות שלכם.

אם גם אתם אוהבים אוהבים לשיר עם החבר'ה, אם אתם מתים על ערבי קריוקי או מבלים כל שישי במועבט מסורתי, אנחנו מזמינים אותכם לשתף אותנו בסרטונים הביתיים שלכם במתחם 'עושים שמח', ואולי אפילו תופיעו בתכנית של 'אייל גולן קורא לך'. רגע לפני שאתם רצים לצלם ולשלוח, ריכזנו עבורכם כמה מהסרטונים שעשו לנו את השבוע:

רועי מקפיץ את את האולם
הגולשת רונית צפתי שלחה לנו סרטון של בנה רועי מתוך אירוע משפחתי, שבו ללא ספק הצליח להרים את האולם. רועי מבצע מחרוזת מזרחית ומקדיש אותה לאחיינים התאומים שלו שחגגו בר מצווה. ובינינו, אין מתנה משמחת יותר מדוד בעל קול פעמונים שמקדיש לכם שיר.

קריוקי באהבה
הגולש avner360 אוהב לשיר עם החברים בערבי קריוקי, והפעם הוא גם שלח לנו ביצוע שלו לשיר 'ילדה של אב', אותו כתב דידי הררי לבתו הבכורה אבישג. אבנר הקדיש את השיר לבת זוגו שישבה לצדו, ונראה שהיא נהנתה מאוד מהביצוע, כי בסוף היא פינקה אותו בנשיקה רומנטית במיוחד.

ארז לב עושה שמח
הגולש ארז לב הוא אחד מיקירי המתחם, ועד כה הספיק להעלות לא פחות משלושה קטעים בהם הוא מפגין את יכולות השירה המופלאות שלו. הפעם קיבלנו סרטון בו הוא מבצע את השיר 'מלאת אהבה' של אייל גולן, באווירה משפחתית לצד חבריו הקרובים והמשפחה המפרגנת.

 

מזל שיש לי אותך
ויש גם כאלו שהצליחו לרגש אותנו במיוחד, כמו הסרטון של דור ברין אשר הפתיע את בחירת ליבו ביום חתונתם. רגע לפני שנכנסו לחופה, דור שר לה את שירו של עמיר בניון 'ניצחת איתי הכל', ולא השאיר עין אחת יבשה. כל האורחים שלפו את המכשירים הסלולריים והנציחו את הרגע הרומנטי, ואחד מהסרטונים גם עשה את דרכו אלינו. אז שיהיה מזל טוב לזוג הצעיר.

עכשיו זה הזמן שלכם

אמנם ההרשמה לאודישנים לעונה החדשה כבר נסגרה, אבל אם אתם אוהבים לשיר עדיין יש לכם הזמדנות להגיע לאולפן 'אייל גולן קורא לך'. צלמו את עצמכם בחפלה המשפחתית, במועבט עם החברים, בערב קריוקי או אפילו סתם מקדישים שיר לאהובתכם, העלו את הסרטון שלכם למתחם עושים שמח ואולי תגיעו לאולפן! למה אתם מחכים? בואו לעשות שמח.

>>>רוצים עוד? כל הסרטונים מחכים לכם במתחם

"אייל גולן קורא לך", רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako