"אני מאוד נרגש להכריז על פתיחת האודישנים לעונה השלישית", סיפר אייל גולן לפני מספר חודשים ומאז אלפים הציפו את האודישנים של העונה החדשה. רגע לפני שאייל גולן ופאנל השופטים ימצאו את הכוכבים החדשים של הזמר המזרחי, חזרנו לעונה השנייה לבדוק מה מצבם של הזמרים שאייל גולן קרא להם.

הזוכים הגדולים - נסרין קדרי ומאור אשואל

בסוף ערב מותח ומרגש, הפתיע אייל גולן כשהכריז על נסרין ומאור כזוכים הגדולים אשר זכו באלבום בהפקת אייל גולן. מאז הזכייה חייהם של השניים השתנו ללא היכר.

נסרין מנוהלת על ידי "ליאם הפקות" אשר בבעלותו של אייל גולן. קדרי הופיעה בתימניאדה באילת, השתתפה בתכנית 'שישי שמח' בערוץ 24, הצטרפה לסיבוב ההופעות של אייל גולן ומופיעה איתו באופן קבוע בהופעותיו עם שיר הגמר שלה "סאווח", ויש המכנים אותה כשרית חדד הבאה. עד כה, הוציאה נסרין שלושה סינגלים מצליחים: "כמעט לאהוב", הדואט שלה עם מאור אשואל, "מה היא אהבה", והסינגל "אל תלך".

גם מאור אשואל הוחתם מיד לאחר הזכייה בחברת ההפקות של אייל גולן, ומאז הוא חורש את המועדונים בארץ ואף הצטרף לסיבוב ההופעות של אייל גולן. עד כה הוציא שלושה סינגלים, "כמעט לאהוב", "בכל העולם אהבה", ו-"רק תבקשי", וכעת אוסף חומרים לאלבום הבכורה.

חורשים את הארץ במוזיקה

מלבד הזוכים הגדולים, רבים מהמתמודדים חווים הצלחה בקריירה המוזיקלית וממשיכים לעסוק במוזיקה. מימון בן שושן הוציא סינגל בכורה בשם "אהבה מבורכת", אותו כתב והלחין והוא ממשיך להופיע ברחבי הארץ. אליאור גרידיש עובד על סינגל ראשון שיצא בקרוב ומופיע בעיקר בחפלות ויהלומית שימוביץ הוציאה דואט מצליח עם הזמר שחר צרפתי, "זה בא והולך", שזכה למאות אלפי צפיות ביוטיוב וכיום עובדת במרץ על סינגל בכורה בהפקת אבי מסיקה.

נבחרת השופטים - אייל גולן קורא לך 3 (יח``צ: אלדד רפאלי)
בדרך למצוא את הכוכבים החדשים של הזמר המזרחי. צוות אייל גולן קורא לך|יח``צ: אלדד רפאלי



מאז שבר צברי הודח מהתכנית, הוא הספיק להוציא שלושה סינגלים שאחד מהם, "עכשיו", זכה ליותר מ-3 מיליון צפיות. כיום צברי עדיין משרת בצה"ל, אך עובד במרץ על אלבום הבכורה שיראה אור בקרוב. דור שמעון התגייס לצבא, אך במקביל עובד של שני סינגלים שיצאו בקרוב וממשיך להופיע ברחבי הארץ. תאיר שדה ממשיכה להכניס זוגות לחופה ומופיעה בחתונות ואירועים, במקביל לעבודה מאומצת על אלבום בכורה.

גם חייהם של ליאב יעקובי, יוסי להב וחיים איפרגן השתנו מקצה לקצה בעקבות התכנית. השלושה עובדים כל אחד בנפרד על אלבום הבכורה ומופיעים באירועים ובהרכבים שונים.

עכשיו זה הזמן שלכם

אמנם ההרשמה לאודישנים לעונה החדשה כבר נסגרה, אבל עדיין יש לכם הזמדנות להגיע לאולפן אייל גולן קורא לך. אם אתם אוהבים לעשות שמח בחפלה המשפחתית, בערב קריוקי עם החבר'ה, סתם שירה בציבור במילואים או כל חגיגה אחרת, העלו את הסרטון שלכם למתחם עושים שמח ואולי תגיעו לאולפן! למה אתם מחכים? בואו לעשות שמח

>> לפני כולם: האודישן של סברין שחצה את כל המגדרים

 "אייל גולן קורא לך" העונה החדשה, ימים רביעי ושבת בשעה 19:00, בערוץ 24 ובאתר mako