ערב סוחט דמעות אצל אייל גולן: ספיישל שירי אמא הגיע לסיומו לאחר ערב מרגש במיוחד. המתמודדים שרו הערב ממיטב שירי אמא וריגשו את הפאנל והקהל פעם אחר פעם. לכבוד הספיישל המיוחד, גם אמהות המתמודדים הגיעו לאולפן הערב ושמעו מפי ילדיהן ביצועים מרגשים במיוחד.

גם הזמרת זהבה בן הגיעה לקחת חלק בחגיגה המרגשת ופתחה את הערב עם השיר "חיים שלי". לאחר מכן הצטרפה זהבה לצוות השופטים והערב יצא לדרך.

סיבוב ראשון - שירי אמא

הערב המרגש יצא לדרך עם אליאור גרידיש ששר את "אמא יקרה" של דודו אהרון והצליח לרגש את אייל והשופטים. אייל פתח ואמר כי הביצוע של אליאור היה פשוט מושלם, וזאת הפעם הראשונה שאליאור נוגע לו בלב בצורה כזאת. ירון אילן אמר כי מדובר בביצוע הטוב ביותר של אליאור עד כה, ועדי לאון סיכם ואמר כי מדובר בביצוע של גמר ולא פחות.

>>> מאחורי הקלעים של יום הצילומים של אייל גולן קורא לך

מיד אח"כ עלתה לבמה קורל חצבני ששרה את "אם יש גן עדן" של אייל גולן. אייל אמר כי ההופעה של קורל הייתה מרגשת, ירון אילן אמר כי הוא שמח שקורל למדה כיצד לנקות את הסלסולים וכי הפעם ריגשה אותו במיוחד. גיספן אמר כי לקורל יש קול מיוחד והוא שמח שהיא מביאה משהו מעצמה בכל ביצוע. עדי אמר שקורל עדיין צעירה והוא יודע כי תתפתח ותשתפר עם הזמן.

הביצוע הבא היה של ליאב יעקובי שבחר לשיר את "אל תדאגי לי אמא" של רון שובל. ליאב החל לשיר אך התקשה לעצור את הבכי ונאלץ להפסיק באמצע השיר. אייל ביקש מליאב לקחת נשימה ולהתחיל מהתחלה. ליאב התעשת וסיים את השיר כשדמעות בעיניו. ירון אמר כי הוא מצדיע לליאב על הביצוע, ולעומת זאת גיספן אמר כי הביצוע היה מעט לא מדויק והוא לא התרשם. רביבו אמר לאמא של ליאב כי היא גידלה ילד לתפארת ועדי אמר כל הכבוד לליאב על שהצליח לחזור ולשיר אחרי הבכי.

הבאה בתור הייתה ליזי פחימה ששרה את "להיות אמא" של שרית חדד. אייל אמר כי הוא אוהב את העובדה כי לקחת את הרעיון של שירי אמא למקום מעט שונה. ירון אומר כי האמין לכל מילה ועדי הסכים ואמר כי ליזי לומדת ומשתפרת מתכנית לתכנית. גיספן אמר כי הוא שמח שליזי חזרה לתכנית ובגדול.

מיד אח"כ עלה לבמה דור שמעון שביצע את "אמא" של משה פרץ וגרם לרביבו להתרגש ולהזיל דמעה. רביבו פתח ואמר כי דור הזכיר לו את אמו שגם בגיל 40 הוא עדיין מאוד קשור אליה. ירון אמר שכל פעם שדור עולה לבמה הוא נהנה וכי מדובר בביצוע גדול. גיספן אמר כי דור צומח מתכנית לתכנית, ועדי אמר שדור פשוט מרסק.

 כל הביצועים מהתכנית מחכים לכם עכשיו באתר!

הביצוע הבא היה של יהלומית שימוביץ ששרה את "אל תבכי" של אבנר גדסי. עוד לפני הביצוע אמרה יהלומית, שגדלה בלי אבא, כי היא מקדישה את השיר לאמה. אייל אמר כי מדובר בביצוע הכי מרגש הערב ויתר השופטים הסכימו. ירון אמר כי יהלומית אמיצה במיוחד, ורק רביבו אמר כי מבחינת שירה, זהו לא הביצוע הטוב ביותר של יהלומית.

מיד אח"כ עלה לבמה מאור אשואל וביצע את "אמא אמא" של חיים משה. אייל אמר כי מאור טוב מדי ולעיתים פועל כמו רובוט. אייל ביקש ממאור לנסות ולטעות מדי פעם, בכדי להיות יותר אנושי. ירון הסכים ואמר כי מאור זמר ענק אבל הוא לא מצליח לרגש. גיספן חיזק את האמירה וביקש ממאור להיפתח ולהפסיק לשיר לתקרה.

הביצוע הבא היה של תאיר שדה ששרה את "ילד ילד" של חיים משה. השופטים אמרו כי למרות שתאיר זמרת מצוינת והם מאוד אוהבים את השירה שלה, הפעם היא בחרה שיר שהיה מעט גדול עליה ולא מתאים לגילה הצעיר. אמא של תאיר אמרה כי היא זאת שבחרה עבורה את השיר והיא לוקחת על עצמה את האחריות.

מימון בן שושן היה הבא בתור וביצע את "בואי אמא" של אילנית. ירון אילן נעמד ומחא כפיים ואמר כי מדובר בביצוע מושלם והוא מצדיע למימון. כל הפאנל הסכים ועדי אמר כי מימון נתן ביצוע מרסק ויוצא דופן. חיים החמיא לאמא של מימון על הדרך בה גידלה אותו ואמר כי מימון ריגש אותו מאוד. אייל סיכם ואמר כי מדובר באחד הביצועים הטובים שהיו כאן.

הבא בתור היה חיים איפרגן ששר את "אמא אמא" של זוהר ארגוב ואף ניגן בעצמו על הפסנתר. ירון אמר כי הביצוע היה מדהים וכי יש לחיים את אחד מהקולות המיוחדים שיש. גיספן אמר כי הוא שמח שחיים חזר לעצמו ומדובר באלוף. עדי לאון אמר כי הוא דווקא לא התרשם ואמר כי חיים זמר מרגש עם קול מיוחד אבל היה לו קשה להבין מה הוא בדיוק שר.

את הסיבוב נעלה נסרין קדרי עם השיר SET ALHABAEB. אייל אמר כי למרות שהוא לא מבין ערבית הוא נהנה מהביצוע וביקש מנסרין לספר מעט על משמעות השיר. נסרין אמרה כי השיר מדבר על הנתינה שכרוכה באמהות. גיספן אמר כי כל ביצוע של נסרין הוא מושלם והיא מפתיע כל פעם מחדש. ירון אמר כי ביצוע של נסרין הוא הצגה גדולה. עדי אמר כל הכבוד וביקש מנסרין לשיר ככה גם שירים בעברית. זהבה סיפרה על ההיכרות של עם נסרין ואמרה כי מדובר בביצוע פנטנסטי.

בחרו עכשיו את הרגעים הגדולים של העונה

סיבוב שני - שיר הצלה

כל המתמודדים עלו לבמה בכדי לשמוע מי הם הזמרים שועברים אוטומטית לתכנית הבאה, ומי הם הזמרים שצריכים לשיר שיר נוסף ולשכנע את אייל כי מקומם בתחרות. אייל הודיע כי אליאור גרידיש, ליזי פחימה ומימון בן שושן עוברים מיד לתכנית הבאה!

הסטנדאפיסט שחר חסון הצטרף לפאנל השופטים והסיבוב השני יצא לדרך עם קורל חצבני ששרה את "עוד יום יבוא" של זוהר ארגוב. מיד אח"כ עלה ליאב עם השיר "הדרך ארוכה" של אייל גולן. דור שמעון שר את "ילדונת" של קובי פרץ, יהלומית ביצעה את "PIGA SE MAGISES", מאור שר את "מתי לחזור" של אתניקס. תאיר ביצעה את "מי אמור" של שרית חדד, חיים שר את "אוהב לחיות" של עופר לוי ונסרין נעלה את הערב עם "אני אנא" של לינט.

שלב ההחלטות הגיע ואייל היה צריך להחליט מי הוא המודח של הערב, ולא ייכנס ל-10 הגדולים של התכנית. ירון המליץ להיפרד מקורל, גיספן הסכים והמליץ גם הוא על קורל. חיים רביבו המליץ להיפרד מיהלומית ועדי לאון המליץ גם הוא על יהלומית.  אייל אמר כי הפעם קשה לו במיוחד לבחור. עוד לפני שבחר את המודח של הערב, סיפר אייל כי הגמר הגדול יתקיים בתאריך 22/3 בהיכל נוקיה.

הרגע הקשה הגיע ואייל הכריז בצער רב כי הוא בוחר הערב להיפרד מיהלומית שימוביץ, והיא לא ממשיכה איתנו לתכניות הבאות.

אייל גולן קורא לך, מדי ערב בשעה 19:00

בחרו עכשיו את הרגעים הגדולים של העונה

>>> מאחורי הקלעים של יום הצילומים של אייל גולן קורא לך