ערב נוסף של אייל גולן קורא לך הגיע לסיומו, ובסופו קיבלנו מנצחים חדשים שעברו לשלב הבא ויתחרו בספיישל השיר המקורי שייערך מחר וביום שבת.  בשבוע שעבר נערך שבוע הבנות והמנצחות הגדולות של השבוע כבר מחכות לשיר בשלב הבא של התחרות. הערב היה זה תורם של הבנים שנלחמו על הכרטיסים לשלב הבא. איך זה נגמר? הסיכום המלא לפניכם.

כל המתמודדים שהגיעו לשלב זה, נפגשו יחד על במה אחת וביצעו ממיטב שירי הנוסטלגיה של כל הזמנים. גם חופני כהן, אוריאל שלומי וכבודה סוכרי הגיעו לעשות שמח.  הערב נחלק ל-2 סיבובים: בסיבוב הראשון שרו כל הבנים בתא ההקלטות שיר אחד בלבד. השופטים היו צריכים לקבוע האם הזמר עובר אוטומטית לשלב הבא, או עובר לבמת הגולן. הזמרים שעברו לבמת הגולן ביצעו על הבמה שיר נוסף ואייל והשופטים קבעו מי מהזמרים מצטרף לנבחרת שכבר עלתה, ומי נפרד מאיתנו.

את הערב פתח מאור אשואל שביצע את "פארידה" של אבנר גדסי. לשופטים לא היה ספק ומיד שלחו את מאור לשלב הבא. מני דגו נכנס לתא ההקלטות וביצע את "געגועים" של יואב יצחק. גם כאן השופטים לא היו צריכים בכלל לדבר עם מני שעבר אוטומטית לספיישל השיר המקורי.

הבא בתור היה מימון בן שושן שביצע את "שמור אותי" של מרגול. השופטים התייעצו מעט ולבסוף העבירו גם את מימון לשלב הבא. בדיוק כשחשבו השופטים שבמת הגולן תהיה ריקה הערב מזמרים, הגיע מישל גוריאשוילי שביצע את "שוב רוקדת" של ישי לוי ולא הצליח לגמרי להרשים את השופטים. אייל החליט כי הוא צריך לשמוע את מישל שוב ושלח אותו לבמת הגולן.

המתמודד הבא היה יוסי להב פונק שביצע את "נערה" של אייל גולן. השופטים אהבו את ההביצוע וללא היסוס שלחו את יוסי לשלב הבא. הבא בתור היה נאור כהן, שביצע את "לא חשוב לי לאן" של ג'קי מייקה. השופטים היו חלוקים בדעותיהם, ועדי אף אמר כי היה שולח אותו לבמת הגולן, רק כדי להנות ממנו עוד. לבסוף החליט אייל כי נאור יעבור לבמת הגולן ויקבל צ'אנס נוסף.

מיד אח"כ עלה בר צברי, הילד שריגש את כולנו עם סיפורו המיוחד. בר ביצע את "ילדתי שלי" של אורן חדד ועבר מיד לשלב השיר המקורי. עוז אלי נכנס לתא ההקלטות וביצע את "מפרץ שלמה" וזכה מיד בכרטיס לשלב הבא.

המתמודד הבא היה חיים איפרגן שביצע את "ברית עולם" של מתי כספי והצליח להרשים את השופטים עם הביצוע ובכך זכה בכרטיס לשלב הבא. הבא בתור היה ליאב יעקובי שביצע את ליסה" של אלי עידן. השופטים חשבו כי לליאב לא היה ביצוע טוב במיוחד וביקשו לשמוע אותו שוב בבמת הגולן.

אליאור גרידיש היה הבא בתור וביצע בתא ההקלטות את "זה הזמן לסלוח" של יואב יצחק. השופטים לא היו בטוחים האם להעביר את אליאור או לא, ולבסוף החליט אייל כי הוא רוצה לשמוע אותו שוב בבמת הגולן.  נתי חג'בי היה הבא בתור וביצע את "אליך אלוהיי" של אביהו מדינה. השופטים לא חשבו פעמיים והעבירו את נתי לשלב הבא.

מיד אח"כ עלה אבירן אמסלם שביצע את "כל אדם מחפש אהבה" של עופר לוי. גם כאן השופטים לא היו בטוחים ושלחו את אבירן לבמת הגולן. אליאור איצקוביץ נכנס אחריו וביצע את "אלוהיי מדוע בעולם" של נתי לוי. השופטים לא חשבו יותר מדי ושלחו את אליאור לבמת הגולן.

דור שמעון נכנס לחדר ההקלטות ושר את "עת דודים כלה" של זהר ארגוב. השופטים לא היו בטוחים לגבי הביצוע של דור ואייל החליט כי ינסה שוב בבמת הגולן. אבי פרץ ביצע את "סמדר" של חיים משה וגם כאן, השופטים לא לקחו סיכון וביקשו לשמוע אותו שוב בבמת הגולן בכדי להחליט.

את הערב נעל טל זנו, שכזכור הגיע עם חברתו מאי נאשווי לאודישן ואף הציע לה נישואים אל מול פאנל השופטים. טל ביצע את " מנגן ושר" של אבנר גדסי. השופטים החליטו כי טל ימשיך לבמת הגולן שם ינסה לכבוש את השופטים.

כל הביצועים מהתכנית מחכים לכם עכשיו באתר!

שלב ב' - במת הגולן

כל המתמודדים שהגיעו לבמת הגולן עלו בזה אחר זה וניסו לזכות בכרטיסים האחרונים בהחלט לשלב השיר המקורי. חופני כהן, אוריאל שלומי ההצטרפו לפאנל השופטים ואליהם הצטרפה אורחת מיוחדת - כבודה סוכרי מאילת שהתמודדה בתכנית בשלב האודישנים הראשון.

הראשון לעלות לבמת הגולן היה מישל גוריאשוילי שביצע את "והיא איננה" של איציק קלה. אחריו עלה נאור כהן שביצע את "פינה בלב" של פיני חדד. כשנאור סיים את הביצוע, אייל לא חיכה לסוף הערב והודיע לנאור מיד כי הוא עובר לשלב הבא. ליאב יעקובי ביצע את "דברי אליי" של חיים משה, אליאור גרידיש שר את "חי למענך" של איציק קלה.

 אבירן אמסלם ביצע את "משתוללת בחוץ" של יואב יצחק , אליאור איצקוביץ שר את "נסיכת העיר" של יואב יצחק, ודור שמעון ביצע את "שעת פרידה" של שימי רון. אבי פרץ ביצע את "הקסם השחור" של ג'קי מקייטן ואת הערב נעל טל זנו עם "מלכה שלי" של נתי לוי

שלב ההחלטות הגיע, לא לפני ששלושת האורחים עלו לבמה והקפיצו את הקהל. השופטים נתבקשו למסור את המלצותיהם. ירון אילן המליץ על דור ועל ליאב, גיספן ביקש לראות את אבי פרץ ואת דור. חיים רביבו ועדי לאון המליצו שניהם על דור ועל אליאור גרידיש.

אייל התלבט ולבסוף הכריז על חמשת המנצחים של הערב, שמצטרפים לזמרים שכבר עלו לשלב השיר המקורי: נאור כהן, אליאור גרידיש, דור שמעון, מישל גוריאשוילי וליאב יעקובי!

רשימת הזמרים שעוברים לספיישל השיר המקורי:

מאור אשואל, מני דגו, מימון בן שושן, יוסי להב פונק, בר צברי,  עוז אלי, חייפ איפרגן, נתי חג'בי, מישל גוריאשוילי, נאור כהן, ליאב יעקובי, אליאור גרידיש, דור שמעון.

מי הזמר האהוב עליכם? בואו לדבר על זה בפייסבוק הרשמי של אייל גולן קורא לך!

סוגרים את 20 הגדולים. אייל גולן קורא לך, מחר בשעה 19:00