ים של דמעות הערב באולפן אייל קורא לך: חצי הגמר הראשון של התחרות יצא לדרך והמתמודדים נלחמו על הכרטיס הנכסף לגמר הגדול, שייערך בשבוע הבא. במסגרת הערב, הגיע הזמר בעז שרעבי להתארח באולפן, והמתמודדים כיבדו אותו בספיישל מיוחד שהוקדש לשיריו.

הערב נחלק ל-3 סיבובים: בשלב הראשון שרו המתמודדים דואטים משותפים, בסיבוב השני שרו ממיטב שירי בעז שרעבי, והסיבוב השלישי נקרא "הסיבוב בדרך לגמר" ובסופו החליט אייל מי מהזמרים מצטרף לנסרין קדרי ועולה לגמר הגדול של אייל גולן קורא לך.

סיבוב ראשון - דואטים משותפים

את הערב פתחו ליזי פחימה וליאב יעקובי בדואט שלהם לשיר "שלכת" של עמיר בניון. אייל אמר כי מדובר בפתיחה מצוינת לערב וכי זהו ביצוע מרגש. עדי לאון אמר כי מדובר בביצוע קשה לביצוע וכי ליזי וליאב השאירו אותו פעור פה ונדהם מהביצוע. רק ירון אילן אמר כי לא נהנה מהביצוע וכי ההרמוניה ביניהם לא הייתה נכונה.

מיד אח"כ עלו לבמה דור שמעון ונסרין קדרי שביצעו את "קטורנה מסאלה" של אתניקס וזהבה בן. כזרור, נסרין כבר הבטיחה את מקומה בגמר הגדול אך ביקשה לשיר יחד עם דור בדואט בכל מקרה. גיספן אמר כי הביצוע היה מצוין ומרשים, עדי אמר כי דור חייב להיות בגמר הגדול.

הביצוע הבא היה של מאור אשואל וחיים איפרגן ששרו יחד "תני לי" של לידור יוספי וחיים משה. אייל אמר כי חיים חוזר לעצמו וכי השילוב עבד מעולה. גיספן אמר שהשניים פשוט מקסימים יחד, ירון אמר כי המפגש בין הסגנונות של השניים היה מוצלח וילד ביצוע גדול.

הדואט האחרון היה של אליאור גרידיש ותאיר שדה ששרו את "הלב יודע" של דודו אהרון וזהבה בן. ירון אילן פתח ואמר כי מדובר בבחירת שיר מצוינת שהבליטה את היכולות שלהם. גיספן אמר כי החיבור ביניהם מיוחד מאוד, אך אמר כי הפעם תאיר הייתה מעט כבויה ושרה בלי חשק. עדי לאון אמר כי הביצוע היה יפה וכי הוא אישית נהנה מאוד.

סיבוב שני - ספיישל בעז שרעבי

לפאנל השופטים הצטרף האחד והיחיד, בעז שרעבי הגדול שהגיע על תקן שופט אחרון ולקח חלק בספיישל שלם שהוקדש לשיריו מכל הזמנים. בעז עלה לבמה וביצע את "כשאת נוגעת בי" ונתן את האות לפתיחת הסיבוב השני.

הביצוע הראשון היה של ליזי פחימה ששרה את "חופשי ומאושר" אל לא הצליחה להרשים את השופטים: ירון אילן אמר כי הביצוע משך אותה למקום לא טוב גיספן אמר כי הביצוע היה מעט צעקני.

אליאור גרידיש ביצע את "אם את עדיין אוהבת אותי" ולא הצליח לעצור את הדמעות ופרץ בבכי מיד בסיום השיר. אייל אמר כרי מדובר בביצוע נהדר. עדי אמר כי מדובר בבחירה אמיצה ואינטילגנית וביצע פשוט מצוין. גם בעז שרעבי פירגן ואמר כי לליאור יש הרבה מהכל וכי הוא זמר טוב מאוד.

מאור אשואל שר את "נע ונד" והצליח לסחוף את כל פאנל השופטים. אייל אמר כי מאור נפתח והבחירת שירים שלו פשוט מדהימה. עדי לאון אמר כי הביצוע היה פשוט מופלא. רביבו אמר שהוא רוצה לראות את מאור בגמר.

דור שמעון שר את "משאלה" וסחט מחמאות מחבר השופטים. אייל אמר כי דור ריגש אותו מאוד, רביבו אמר כי דור זמר מרגש ורק גיספן אמר כי ההתחלה הייתה לא טובה אבל אח"כ דור חזר ובגדול. ירון אילן הכריז כי לדעתו מדובר בביצוע הכי טוב של הערב.

תאיר שדה עלתה לבמה וביצעה את "מי ידע שכך יהיה" וגם היא לא הצליחה לעצור את ההתרגשות ופרצה בבכי בסיום השיר. אייל אמר כי היצוע אמנם היה טוב, אבל השיר לא התאים לה והיה לו קשה להאמין לטקסט. עדי לאון אמר כי הביצוע היה משעמם למרות היכולות הווקליות של תאיר.

הביצוע הבא היה של חיים איפרגן ששר את "פמלה". אייל אמר כי זהו הביצוע הכי טוב של חיים בתכנית. גיספן אמר כי זהו ביצוע מצוין והוא התחבר לכל מילה שחיים שר. עדי לאון אמר שלא יכל להפסיק לחייך כל השיר.

ליאב יעקובי עלה לבמה ושר את "את לי לילה" וגרם לכל חבר השופטים לעמוד ולמחוא כפיים דקה ארוכה. רביבו אמר כי מדובר בביצוע פשוט מושלם, עדי לאון הסכים וגיספן אמר כי הבגרות המוזיקלית, וההגשה של ליאב פשוט יוצאים מן הכלל. ירון אילן סיכם ואמר כי מדובר בביצוע של גמר.

אייל קרא לכל המתמודדים לבמה ולאחר התלבטות קצרה הודיע כי בשלב זה הוא לא מדיח אף אחד מהזמרים וכי כולם ישירו גם בסיבוב השלישי.

סיבוב שלישי - בדרך לגמר

הסיבוב השלישי יצא לדרך והזמרים נלחמו על הכרטיס לגמר הגדול שייערך בהיכל נוקיה ביום חמישי הבא. ליזי פתחה את הסיבוב ושרה את "קרוב ללב" של מושיק עפיה. אליאור גרידיש שר "מותק" של איציק קלה. מאור אשואל שר את "אין לי אותך" של סגיב כהן, דור שמעון שר את "הריקוד הזה הוא שלך" של אייל גולן.

תאיר שדה ביצעה את "מלאכים" של רינת בר. חיים איפרגן שר את "הוזה אותך מולי" של אייל גולן, וליאב יעקובי  שר את "קן של אהבה" של אתניקס ונסרין חתמה את הערב עם השיר "LAMOUNI LIGHIROU MENI".

_OBJ

מי עולה לגמר הגדול?

הרגע הגדול הגיע והשופטים המליצו לאייל מי לדעתם צריך לעלות לגמר הגדול. ירון אילן המליץ לאייל להעביר את דור שמעון, יוסי גיספן המליץ על מאור אשואל, חיים רביבו הסכים והמליץ גם על מאור. עדי לאון אמר כי לדעתו ליאב חייב להיות בגמר. אייל התלבט ארוכות ולבסוף הכריז כי מאור אשואל מצטרף לנסרין ועולה לגמר הגדול!

ביום שבת, ייערך חצי הגמר השני, בו ניתן למתמודדים הזמדנות אחרונה בהחלט לעלות לגמר הגדול, שייערך ביום חמישי, 22.3 בהיכל נוקיה, בהשתתפות דודו אהרון ומשה פרץ!

חצי הגמר השני, יום שבת בשעה 19:00