תכנית נוספת של אייל גולן קורא לך הגיעה לסיומה וכמיטב המסורת, אנחנו מביאים לכם את הסיכום המלא. אז מה היה לנו הערב? 10 זמרים התמודדו על המקום בשלב במת הגולן, אייל והשופטים העבירו 7 לשלב הבא, ולבסוף רק 3 צלחו את מבחן הקהל ועברו לשלב הבא. גם הסטנדאפיסט צחי חזן הגיע לעשות שמח, ולקינוח קיבלנו גם דואט מלהיב של אייל גולן ואלי לוזון.

את הערב פתח המתמודד יוסי ארוך, בן 26 מקרית גת שבחר לבצע את "אמא אמא" של זהר ארגוב. עדי לאון טען כי את קולו של יוסי מקיפה עננה שחוסמת אותו וכי הוא שיעמם אותו מעט. אייל טען כי ליוסי פשוט היה אודישן לא טוב ולכן הוא לא ממשיך לשלב הבא.

מיד אחריו עלה רועי אדר, בן 31 מתל אביב. רועי שר את "ארוץ עד אלייך" של משה פרץ. ירון אילן אמר כי כואב לו להרוס לרועי את החלום אך לדעתו הוא הצליח להרוס לו שיר שבד"כ הוא מאוד אוהב. אייל נאלץ להיפרד מרועי ואתם הסכמתם: 82% החליטו כי לרועי אין מקום בשלב הבא.

האודישן הבא היה של חיים איפרגן, בן 21 מבית שמש שביצע את "אם את הולכת" של משה פרץ. השופטים קבעו כי לחיים יש גוון קול מיוחד מאוד, אך הוא עדיין לא ממש יודע איך להשתמש בו. לאחר התייעצות קלה החליטו השופטים לתת לחיים צ'אנס בבמת הגולן. אתם לא הייתם כ"כ בטוחים והקולות התחלקו בדיוק 50% לכל צד.

קובי בוקעי היה הבא התור לנסות את מזלו. קובי, בן 16 מחולון ביצע בסורית את השיר KHALILINI MAAK. קובי סיים והתיישב מול השופטים לשמוע את הביקורת. עדי לאון פתח ואמר כי הוא לא בטוח מה לעשות עם קובי מכיוון ושיר אחד היה מצוין לדעתו, אך השיר השני היה גרוע. השופטים התייעצו מעט ולבסוף אייל החליט להעביר את קובי לשלב הבא.

מיד אח"כ עלה מאור סבג, בן 22 מראשל"צ. מאור ביצע גרסה שקטה לשיר "נמס ממך" של עומר, כאשר הוא מנגן בגיטרה בעצמו. השופטים לא חשבו יותר מדי והעבירו את מאור לשלב הבא. גם אתם אהבתם את מאור ו-72% העבירו אותו למבחן הקהל.

האודישן השישי היה שייך לליאב יעקובי, בן 23 מרחובות. ליאב ביצע את "רוח ים" של עופר לוי ואת "בחוף של טרפטוני" של שלומי שבת.  ליאב סיפר לשופטים על משפחתו ופירט כי הוריו גרושים ויש לו אח בעל פיגור קשה. ליאב הוסיף ואמר כי המוזיקה מחזקת אותו וכי הוא לא מתכוון לוותר עליה. השופטים אהבו את הביצועים של ליאב והעבירו אותו לשלב הבא.

מיד אח"כ עלה אליאור גרידיש, בן 17 מנתניה שביצע את "היום שלנו" של איציק קלה. בסיום האודישן, נעמד עדי לאון ומחא כפיים לזמיר הצעיר מנתניה והכריז: "כזה עוד לא היה לנו פה!". גם ירון אילן לא הצליח להסתיר את ההתלהבות וטען כי מדובר באודישן הכי טוב שהיה עד כה ואף השווה את אליאור לעומר אדם. גם לכם לא היה ספק ו- 97% מכם בחרו להעביר את אליאור לשלב הבא.

מיד אח"כ עלה לבמה מתן בוזנח, בן 22 מבאר שבע. מתן ביצע את "אישה נאמנה" של יש לוי. לפני האודישן שאל אייל את אבא של מתן כיצד לדעתו מתן שר והאחרון ענה "נחמד". כשסיים לשיר, פנה אייל שוב לאביו של מתן והדגיש כי מתן שר מצוין!. גם יתר השופטים חשבו כך ומתן עלה למבחן הקהל. 85% מהגולשים הסכימו עם הפאנל.

האודישן התשיעי היה שייך לאבי חלפון, בן 27 מנתניה שבחר לבצע את "משתגע מאהבתך" של שלומי שבת. השופטים לא נפלו מהביצוע של אבי והחליטו שלא להעביר אותו לשלב הבא. אתם לעומת זאת חשבתם אחרת ו-64% רצה לראות אותו בבמת הגולן.

את שלב האודישנים נעל עדי וטורי, בן 25 מנתניה. עדי ביצע את "אם את עדיין אוהבת אותי" של בועז שרעבי. גיספן, חיים וירון היו מעט אדישים לביצוע של עדי, אבל עדי לאון טען כי מדובר בזמר מצוין. אייל גולן השתכנע והחליט כי עדי יהיה המתמודד השביעי הערב ישעלה לבמת הגולן.

שלב ב' - במת הגולן

אל צוות השופטים הצטרפו הזמר אלי לוזון והבדרן צחי חזן ושלב במת הגולן יצא לדרך. לבמה עלה חיים איפרגן שביצע את "לילה לא לילה" של עופר לוי וזכה למחמאות מהשופטים. קובי בוקעי התחיל לשיר את "חיבור מיוחד" של ליאור נרקיס. לאחר כמה שניות אייל הפסיק אותו וביקש שיתחיל שוב מכיוון והוא לא בטון הנכון. קובי ניסה שוב אך גם הפעם אייל קטע את האודישן, הודה לקובי על הניסיון ונפרד ממנו לשלום.

מאור סבג ביצע את "אלף פעמים" של משה פרץ וליאב יעקובי שר את "אינתא עמרי" האגדי. הבא בתור היה אליאור גרידיש ששר את "מחרוזת מתוקים" של שלומי שבת ויואב יצחק. אח"כ הגיע תורו של מתן בוזנח ששר את "גשם" של אלי לוזון, ואת הערב נעל עדי וטורי עם השיר "ערב טוב" של ליאור נרקיס.

שלב ההחלטות יצא לדרך והשופטים נתבקשו לתת את המלצותיהם: ירון אילן המליץ על חיים ועל אליאור, גיספן התלבט גם הוא ולבסוף המליץ על ליאב, רביבו המליץ לאייל על ליאב ועל אליאור ועדי לאון המליץ על חיים ועל אליאור. לאייל הייתה משימה קשה מאוד הערב ואחרי התלבטות קשה החליט כי חיים איפרגן, ליאב יעקובי ואליאור גרידיש עולים לשלב הבא!

פספסתם? הפרקים המלאים מחכים לכם באתר!

ביום שבת - ספיישל משפחות חגיגי במיוחד
ומיד אח"כ: "עכשיו בר שר - המסע המרגש עם אייל גולן"

>> צפו: "עכשיו" - בר צברי. הקליפ המלא