הגמר הגדול של אייל גולן קורא לך כבר בפתח וכעת הגיע הזמן לסיכומים. במהלך השבוע האחרון בחרו גולשי mako את 10 הרגעים הגדולים ביותר של העונה. החל מהאודישן הבלתי נשכח של סיון גנון ועד לביצוע המרסק של תאיר בצרפתית.

במשך שבועיים אתם הצבעתם ודירגתם את כל הקטעים ובחרתם את 10 הרגעים הגדולים, הנאמברים המרגשים, והביצועים הבלתי נשכחים. ביום חמישי הבא, 22.3 נייערך הגמר הגדול של העונה בהיכל נוקיה, בהשתתפות משה פרץ ודודו אהרון. עד אז, הנה הזדמנות אחרונה להיזכר ברגעים הגדולים של העונה. התוצאות לפניכם

מקום ראשון: בר צברי "עכשיו"

באחת התכניות הראשונות הגיע לתכנית מתמודד צעיר בשם בר צברי שהצליח רגש עד דמעות את כל חבר השופטים ואת הקהל בבית. בר נכנס לתא ההקלטות ושר שיר בשם "עכשיו" אותו כתב והלחין בעצמו. כשסיים לשיר, ניגש אל השופטים ובעיניים דומעות סיפר כי כתב את השיר עבור חברתו ז"ל שנפטרה ממחלת הסרטן. אייל הפתיע את בר בשידור וסיפר לו כי הוא לוקח את בר להלקיט את השיר, שבינתיים הפך ללהיט ענק בארץ.

מקום שני: האודישן של סיון גנון

מתמודדת בשם סיון גנון הגיעה לאולפן בכדי להיבחן מול הצוות השופטים, וסיפרה לאייל מדוע היה חשוב לה כל כך להגיע לתכנית. סיון בחרה לשיר באודישן את השיר "רוצה שתחזרי" של אייל גולן.ושינתנ  מעט את המילים ל'רוצה שתחזור'. גנון המשיכה ואמרה "אני רוצה להקדיש את השיר לבעלי ז"ל, שנספה באסון הכרמל" סיפרה בהתרגשות. "הגעתי כדי לסגור  מעגל, הכרתי אותו בהופעה שלך". סיפרה לאייל בקול חנוק מדמעות.

בקול חנוק וידיים רועדות ניגשה סיון אל המיקרופון והקדישה לאהובה את השיר. בסיום האודישן, גם אייל לא יכל להתאפק וניגש לחבק את סיון בכל הכוח: "לא משנה מה יהיה בתכנית, את כ"כ אמיצה. את גיבורה וכל הכבוד לך"

מקום שלישי: נסרין קדרי - כשהלב בוכה

בחודש שעבר נערך ספיישל המפיקים המוזיקלים, ובמהלכו עלתה לבמה נסרין קדרי שביצעה את השיר "כשהלב בוכה" שכתב של שרית חדד. את השיר כתב יוסי גיספן ללחן של שמואל אלבז. כשנסרין סיימה לשיר אמר יוסי כי "הלב שלו בוכה יחד איתה מרוב התרגשות". גיספן הנרגש לא עצר פה ואמר כי השיר נכתב בתקופה של קונפליקט קשה מאוד ביחי יהודים-ערבים במדינה, ואמר לנסרין כי היא "מייצגת עבורו ניצנים של שלום".

מקום רביעי: מאור אשואל - מהמרחקים

מי אמר שמזרחית ורמיקסים לא הולכים יחד? בסוף פבואר נערך בתכנית ספיישל הרימקבים הגדול במהלכו תמודדו הזמרים עם אתגר לא פשוט - לשיר להיטים מזרחיים בגרסת רמיקס מקפיצה במיוחד. הביצוע המצטיין של הערב היה שייך מאור אשואל שביצע את "מהמרחקים" של סגיב כהן שמקסס עבורו DJ GILAD M. פאנל השופטים התלהב מהביצוע: ירון אמר כי מדובר בביצוע מושלם. גיספן אמר כי זוהי ההוכחה שאפשר להביא גם רגש לרמיקס.

מקום חמישי:  נסרין קדרי - Harramt ahebak

מה עוד אפשר להגיד על נסרין? כל ביצוע שלה יכל בקלות לכבוש את הפסגה. במקום החמישי אתם בחרתם את האודישן הראשון של קדרי, בו היא ביצעה על במת הגולן את השיר Harramt ahebak והשאירה את השופטים המומים.להזכירם, באותה תכנית החליט אייל לראשונה בתולדות התכנית כי נסרין עוברת לשלב הבא עוד לפני ששרה.

מקום שישי: אליאור גרידיש - אמא יקרה

ערב מרגש במיוחד נרשם אצל אייל גולן קורא לך בשבוע שעבר, במהלך ספיישל שירי אמא. כל המתמודדים שרו שירים לכבוד אמהותיהן שהגיעו לאולפן, והדמעות זרמו כמו מים. אך על לכל הביצועים המרגשים, בלט אליאור גרידיש מעל כולם כששר את "אמא יקרה" של דודו אהרון.

מקום שביעי: חיים ויהלומית - רק שתדע את האמת

לאחר כמעט חודשיים של הפרדה בין מסלול הבנות למסלול הבנים, התאחדו לראשונה כל הזמרים והזמרות ועלו יחד על במה אחת לבצע דואטים משותפים. בין כל הדואטים אפשר היה למצוא את חיים איפרגן ויהלומית שימוביץ שביצעו יחד את "רק שתדע את האמת" של שרית חדד ועלו מיד לשלב הבא.

מקום שמיני: תאיר שדה שרה בצרפתית

לאחר שצלחו שלל ספיישלים שונים ומגוונים, קיבלו הזמרים משימה יוצאת דופן: לשיר מזרחית, אך בשפה זרה. המתמודדים נתבקשו לבחור כל שיר שירצו - בתנאי והוא מבוצע בכל שפה מלבד עברית. תאיר שדה לא התבלבלה ובחרה לשיר דווקא בצרפתית. תאיר, בת 14 וחצי בלבד עלתה לבמה וביצעה את השיר הצרפתי tu te reconnaitras וגרמה לכל הפאנל לעמוד ולמחוא כפיים בסיום הביצוע.

מקום תשיעי: מימון בן שושן - בואי אמא

חזרה לערב שירי אמא המרגש: מלבד הביצוע המרסק של גרידיש, קיבלנו עוד נאמבר סוחט דמעות והפעם ממימון בן שושן ששר את "בואי אמא" של אילנית. בסיום הביצוע ירון אילן נעמד ומחא כפיים ואמר כי מדובר בביצוע מושלם וכי הוא מצדיע למימון. אייל גולן אמר כי מימון ריגש אותו עד דמעות ומדובר באחד הביצועים הטובים שהיו העונה.

מקום עשירי: 20 הגדולים - תן לזמן ללכת

בתכנית הדואטים הראשונה בה התאחדו הזמרים והזמרות על במה אחת, נרשם רגע מרגש במיוחד כאשר כל נבחרת 20 הגדולים של העונה, עלתה יחד על במת הגולן וביצעה את "תן לזמן ללכת" של חיים משה. אייל אף הדביק לנבחרת את הכינוי "להקת פיקוד גולן".