העונה השניייה של אייל גולן קורא לך הגיעה אמש (חמישי) לסיומה בערב ענק אחד. הגמר הגדול של העונה ענה על כל הציפיות וסיפק ערב מותח ומרגש שבסופו הכריז אייל על שני המנצחים הגדולים של העונה, נסרין קדרי ומאור אשואל.

רגע לפני שהגמר הגדול יצא לדרך, שלחנו את כתבנו מיתר קוטלר לאיזור שבו הכל קורה: מאחורי הקלעים של היכל נוקיה בת"א, כדי לברר מה באמת עובר למתמודדים בראש, שניה לפני העלייה לבמה. גם השופטים לא נשארו אדישים להתרגשות הגדולה שהייתה אתמול בהיכל ועדי לאון הודה כי הוא לא היה עומד בזה : "אני אומר לכם, אני לא הייתי עולה לבמה בכזאת התרגשות. לא יודע איך הם עושים את זה".

"זאת פעם ראשונה שאנחנו מופיעים מול כל כך הרבה אנשים" אומר מאור אשואל. "יש המון לחץ, חושבים מה הקהל יגיד ומה יהיה" מסכם דור את ההתרגשות." רק לראות את הכיסאות הריקים מרגש אותנו". גם האורחים הגדולים של הערב משה פרץ ודודו אהרון שכבר רגילים להופיע מול אלפי אנשים הרגישו את המתח הגדול באוויר. "כולם םה טובים והם מקבלים במה שרק אמנים גדולים מקבלים" אומר דודו אהרון.

>>> כל הביצועים של הגמר הגדול מחכים לכם עכשיו באתר!

לאחר ההכרזה הדרמטית על הזוכים הגדולים, בדק צוות mako עם אייל גולן איך הוא מסכם את הערב הבלתי נשכח הזה. "אני שלם ומאושר מהבחירה שלי, וזה הכי חשוב" מסכם גולן. צפו בקטע המלא

>>> הירשמו עכשיו לעונה השלישית של אייל גולן קורא לך