ערב נוסף של אייל גולן קורא לך הגיע לסיומו וכמיטב המסורת אנחנו מביאים לכם את הסיכום היומי של פרק מספר 3. ערב מרגש ועמוס חוויות עבר על אייל גולן וחבר השופטים הערב באולפן. מלבד עשר הזמרות שהגיעו לנסות את מזלן בתכנית, קיבלנו הופעות אורח של זוכת העונה הקודמת, מורן מזור והתלמיד המצטיין של בי"ס למוזיקה, מישל כהן.

הערב נפתח עם המתמודדת לינוי לוסקי, בת ה-20 שעשתה את כל הדרך מחיפה. לינוי ביצעה את השיר "טיפת מזל" של זהבה בן. חבר השופטים היה חלוק בדעותיו לגבי הביצועים של לינוי. ירון אילן טען כי מדובר בכוכבת, ואילו עדי לאון סבר כי הסלסול היה מאולץ ולא אמיתי. לאחר התלבטות קשה החליט אייל גולן להעביר את לינוי לשלב במת הגולן. גם אתם אהבתם את לינוי ו-68% חשבו כמו אייל והעבירו את לינוי לשלב הבא.

המתמודדת השניה של הערב הייתה שני מגילה שביצעה את השיר "הזדמנות שניה" של עופר לוי. עדי לאון אמנם המליץ לאייל להעביר את שני לשלב הבא, אך יתר השופטים לא התרשמו ואייל החליט להיפרד משני. גם אתם לא נפלתם מהאודישן של שני, ורק 24% אחוז בחרו להעביר את שני למבחן הקהל.

>>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית!

האודישן השלישי היה שייך לספיר סוויסה שבחרה לשיר את "כמה אהבה" של קובי פרץ. השופטים התייעצו ארוכות לגבי ספיר, אך לבסוף החליט אייל כי ספיר אינה מתאימה לסוג הזמרות בתכנית ולא העביר אותה לשלב הבא. אתם הייתם חלוקים בדיוק כמו השופטים, ו-52% בחרו להעביר את ספיר לשלב הבא.

מיד אחריה נכנסה אסטר שטרית לתא ההקלטות ושרה "עד שמצאתי אותך" של מושיק עפיה. אייל קרא לאסטר להגיע אליהם והודיע בהחלטיות שאין לו צורך לשמוע את שאר השופטים וכי הוא בוחר להעביר אותה לשלב הבא ללא שום ספק. גם לכם לא היה ספק ו-76% שלחו את אסטר היישר למבחן הקהל

מיד אחריה הגיע האודישן של כבודה סוכרי, סייעת בגן ילדים באילת. כבודה שרה לשופטים את "תודה" של ישי לוי. כבודה סיימה את האודישן וניגשה לדבר עם השופטים, ובעיקר להצחיק אותם. אייל החליט ללא היסוס להעביר את כבודה לבמת הגולן. עדי אף הוסיף כי אם הייתה פורצת לפני כמה עשורים, היא הייתה מהווה תחרות עיקשת למרגול."את שושנה דמארי של שנת 2011" הכריז לאון בהחלטיות. אצל גולשי mako התחושה הייתה מעט שונה ורק 37% החליטו להעביר את כבודה לשלב הבא.

לאודישן הבא גם השופטים המנוסים שלנו לא ציפו. אל תא ההקלטה נכנסה מריאז' ששונוב ששרה בפרסית את "גולה סנגם". לשיר הקצבי הכינה מריאז' שיר מקורי במיוחד, שמוקדש ללא אחר מאשר נשיא איראן, מחמוד אחמדיניג'ד. השופטים יצאו מההלם הראשוני והצטרפו במחיאות כפיים למריאז'. אייל והשופטים לא התלבטו יותר מדי ושלחו את מריאז' היישר למבחן הקהל. גם אתם התלהבתם מהשיר המקורי ו-80% הצביעו בעד.

האודישן הבא היה שייך לשני שמואלי שבחרה לשיר את "אל תבכי" של עומר אדם. 66% מהגולשים חשבו כי שני תעבור את האודישן, אבל אייל והפאנל חשב אחרת ונאלץ להיפרד משני כבר בשלב הראשון.

האודישן הבא היה שייך לרויטל טופלשוילי שבחרה לבצע את "אמא" של ניסים סרוסי שהצליחה לרגש את אייל, את השופטים ואתכם בבית. רויטל סיפרה כי בעבר הייתה זמרת אופרה ואף נתנה לפאנל טעימה קלה. לשופטים לא היה ספק ופה אחד הם שלחו את רויטל לשלב במת הגולן. רויטל הצליחה לגעת גם בכם ו-87% התרגשו משירתה והעבירו אותה לשלב הבא.

האודישן התשיעי היה של לינוי רויטל ששרה את "אמא" של משה פרץ. השופטים לא נפלו מהכיסא והחליטו כי לינוי שרה טוב, אך לא מספיק בשביל לעבור את שלב האודישנים של התכנית.

את השלב הראשון נעלה טלי מלאכי שביצעה את "תחזרי" של אייל גולן וארקדי דוכין. כאן השופטים החליטו פה אחד כי שירתה של טלי מצוינת, אך היא לא מזרחית. אייל אף המליץ לטלי לנסות את מזלה בתכנית "כוכב נולד".

>>> צפו: השופטים לוקחים הפסקה ושרים באולפן

שלב ב' - רמת הגולן

זוכת העונה הראשונה, מורן מזור הגיעה להתארח באולפן ויחד עם עדי, חיים, גיספן, ירון ואייל נהנתה מביצועי הזמרות בשלב מבחן הקהל.

את שלב במת הגולן פתחה בסערה לינוי לוסקי עם השיר "עד סוף העולם" של חיים משה ויואב יצחק. אחריה עלתה אסטר שטרית וביצעה את "אל תבקש משאלות" של שרית חדד. כבודה סוכרי שרה את "נשיקה ודי" של ישי לוי, ואחריה עלתה מריאז' ששונוב ושרה את "מחפש את הדרך" של איציק קלה. את הערב נעלה רויטל טופלשוילי ששרה את "אבא נשמה" של איציק קלה וצדי אור.

מורן מזור עשתה כבוד וביצעה באולפן את שירה החדש "נסיך שלי" לקול מחיאות הכפיים הסוערות בקהל. ואז הגיע הרגע הגדול: התלמיד המצטיין של בי"ס למוזיקה, מישל כהן, הגיע לאולפן והגשים חלום ישן: לשיר דואט עם אייל גולן. מישל ואייל ביצעו יחד את "ברצלונה", אותו ביצע מישל בבי"ס למוזיקה.

בלעדי: הדואט המלא של מישל כהן ואייל גולן

לאחר התייעצויות רבות השופטים נתבקשו לבחור את שתי המצטיינות של הערב: ירון אילן פתח את הדיון והמליץ לאייל על רויטל ואסטר. ירון גם הפתיע והציע למתמודדת כבודה סוכרי להגיע אליו לאולפן הרדיו ולשיר בשידור חי במשך שעתיים. יוסי גיספן המליץ על מריאז' ורויטל, חיים רביבו בחר בכבודה ורויטל ועדי לאון המליץ לאייל על רויטל וכבודה.

אייל הסתבך והתקשה לבחור בשתי זמרות, ולאחר חשיבה ממושכת הודיע כי הוא לא מסוגל לבחור רק בשתי בנות והכריז כי אסטר, מריאז' ורויטל ממשיכות איתנו לשלב הבא.

>>> אייל גולן עורך למישל ביקור מיוחד מאחורי הקלעים של התכנית

>> הפרקים המלאים מחכים לכם עכשיו ב-V.O.D של ערוץ 24