זהו, תכנית הפתיחה של אייל גולן קורא לך כבר מאחורינו ולנו נותר רק לתהות אם זהו רק פרק הבכורה, מה יהיה בהמשך? אז מה היה לנו הערב? 10 זמרות מוכשרות התמודדו על 5 כרטיסים לשלב "במת הגולן", סיון גנון ריגשה את השופטים ואת הקהל, ואפילו אחות של דודו אהרון הגיעה לביקור אורח. קבלו את הסיכום המלא

לאחר חודשים ארוכים של הכנות וציפייה התיישבו הערב אייל גולן וחברי הפאנל בשולחן השופטים המכובד וניסו יחד להחליט מי תהיה הזמרת המזרחית הגדולה של ישראל. ראשונה הגיעה ירדן לוי שביצעה את השיר "אין לי דבר" של ליאת יצחקי. ירדן הרשימה את השופטים, ואייל אף ציין שבא לו לפתוח את התכנית ברגל ימין ושלח את ירדן היישר לשלב הבא. גם אתם בבית הסכמתם עם השופטים: 63% מכלל הגולשים הצביעו כי ירדן צריכה לעבור את האודישן.

מיד אחריה עלתה לבמה לא אחרת מאשר אחותו הקטנה של דודו אהרון, עינב. עינב ביצעה את השיר "אין לי מרגוע" של יואב יצחק. אייל אמר שהוא מאוד מופתע לראות אותה כאן, אך כמובן שמח שהגיעה. גם כאן, השופטים לא היססו ושלחו את אהרון ג'וניור לבמת הגולן. לגולשים בבית לא היה ספק ו-70% הצביעו בעד עינב.

האודישן הבא היה שייך לנטלי בניטה, שביצעה את השיר "לב שבור" של רינת בר. ההתרגשות ניכרה על נטלי והשופטים החליטו, לראשונה הערב, שנטלי לא עוברת לשלב הבא. כנראה שהשופטים יודעים על מה הם מדברים, כי גם אתם קבעתם כי נטלי לא עוברת לשלב הבא. רק 18% מכלל הגולשים חשבו כי נטלי תעבור את האודישן.

מיד אח"כ עלתה לבמה אנואר סאלח שביצעה בהצטיינות את השיר "סיפור מכור" של מאיה בוסקילה. השופטים נפלו מהביצוע וללא היסוס שלחו את אנואר לשלב הבא. אתם הגולשים הייתם מעט יותר חלוקים ורק 53% קבעו כי מקומה של אנואר בשלב הבא.

כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

האודישן החמישי היה שייך לסיון גנון שריגשה את השופטים עד כדי דמעות. סיון סיפרה כי בעלה מאור נספה באסון בכרמל, וכעת היא הגיעה לסגור מעגל מאחר שהכירה את מאור ז"ל בהופעה של אייל גולן. סיון ביצעה את "רוצה שתחזרי" שכתב והלחין גילי זכאי עבור אייל גולן. סיון ריגשה את השופטים והקהל ולא נשארה אף עין יבשה באולפן. אתם והשופטים החלטתם פה אחד לשלוח את סיון לבמת הגולן.

המתמודדת הבאה הייתה מירית חודדה ששרה את "חומות חימר" של מרגול. השופטים לא התרשמו וטענו כי השיר מבוגר מדי עבור מירית הצעירה. 57% מהגולשים הסכימו איתם ולא העבירו את מירית לשלב הבא.

הבאה בתור הייתה גלית גיטה ברדה שביצעה את השיר "נחש העיר" של עופר בדיחי. גם כאן השופטים לא נפלו מהכיסא והחליטו כי גלית צריכה להתאמן ולנסות בשנה הבאה. 

ואז הגיעה תורה של קורל חצבני, בת 16 בלבד שהיממה את השופטים עם השיר "סלאמת" של זהבה בן. עדי אף הצהיר כי "זהו האודישן הכי טוב שראינו עד כה". גם חיים רביבו לא נשאר אדיש וטען כי מבחינתו "התחרות רק עכשיו מתחילה". גם לגולשים לא היה ספק ו-76% שלחו את קורל הצעירה לבמת הגולן.

גליה כליף ביצעה את "גורלו של זמר" ושירן ועקנין שרה את "פני מלאך" אך שתיהן לא צלחו את מבחן האודישנים והשופטים נאלצו להיפרד מהן כבר בשלב זה.

שלב ב' -במת הגולן

שלב במת הגולן יצא לדרך והמתמודדת היו צריכות להעלות הילוך ולשיר מול קהל חי. ירדן ביצעה את השיר "אהבת חיי" , עינב ביצעה את "אנא אלי", אנואר ביצעה את "מתי חתונה", סיון שרה את "לראות את הכאב", וקורל נעלה את הערב עם "ילדה של אב".

לאחר התלבטות קשה במיוחד נתנו השופטים את החלטותיהם: גיספן, עדי לאון וחיים רביבו קבעו כי סיון וקורל צריכות להמשיך איתנו הלאה, וירון אילן בחר דווקא באנואר וקורל. אייל שמע את החלטות השופטים והתלבט רבות מי הן שתי הזמרות שממשיכות איתנו הלאה. לבסוף הכריז גולן בקול כי הוא חורג מחוקי התחרות ומעלה את שלוש הזמרות לשלב הבא: סיון גנון, אנואר סאלח וקורל חצבני ממשיכות איתנו.

גם הזמר עומר אדם הגיע להתארח הערב באולפן ועזר לשופטים בהחלטות הקשות. על הדרך ביצע באולפן את שירו החדש "בואי עכשיו" ובהמשך ריגש את כולנו בדואט עם אייל גולן לשיר "כשאחר".

לצפייה בכל הקטעים מהתכנית לחצו כאן!

סיון גנון מחכה לכם עכשיו בפייסבוק הרשמי! בואו לשאול אותה שאלות