עם ביצועים גדולים יותר מגילו, כבש מישל כהן את כולנו בבית ספר למוסיקה ובשבת הקרובה, הוא מגיע לכבוש גם את אייל גולן ופאנל השופטים המכובד. "הכל השתנה" מספר בחיוך מישל כהן על הימים שאחרי הזכייה.

מישל כהן יפגוש בשבת את אייל גולן במסגרת שלב האודישנים של התכנית אייל גולן קורא לך ואף יעלה לשיר איתו דואט. "הבנתי שהוא מאוד אוהב את השירים שלי ואותי. לכבוד הוא לי לפגוש את הילד הקטנצ'יק והחמוד הזה. הוא עילוי, קול מדהים" מספר אייל גולן מאחורי הקלעים על התלמיד המצטיין. "בביצוע הראשון שלו כבר שמעתי את חוזליטו. אין מה להגיד, ילד פלא" הוסיף.

גם מרינה קבישר לא נשארה אדישה לביקורו של ילד הפלא: "כל פעם שראיתי את התכנית וראיתי את מישל בכיתי. משהו לא בסדר אצלי, אולי ההורמונים שאחרי לידה, אבל מתברר שזה לא רק אני אלא 90 אחוז ממדינת ישראל התרגשו כמוני" מספרת.  מורן מזור, הזוכה הגדולה של העונה הראשונה הודתה אפילו שהיא די מקנאה במישל: "אני בגיל 12, לא שרתי ככה. הלוואי עלי להיות ככה בגיל כזה" מספרת.

עדי לאון, החתום על לא מעט הצלחות בזמר הים תיכוני, קובע ללא ספק שמדובר בזמר מהלב: "הוא פשוט זמר כמו מבטן ולידה. מהשורש שלו  הוא זמר מדהים" מספר עדי. צפו בביקור של מישל כהן מאחורי הקלעים של אייל גולן קורא לך

פספסתם את התכנית? אייל גולן קורא לך בפרקים מלאים לצפייה ישירה

אייל גולן קורא לך בפייסבוק, כבר עשיתם לנו לייק?