איזו ילדה הייתה אביבית בר זוהר? אם ננסה לשפוט על פי ימי האח הגדול בעבר ומה שקורה באילת VIP בהווה, אפשר להשתמש בשתי מילים: שנוייה במחלוקת. בפרק שישודר הערב (ו'), אביבית פורצת בבכי מר ומעוניינת לעזוב את המלון ולנטוש את צוות הבידור. הסיבה לצעד הדרמטי היא ההחלטה ללהק את הטאלנטית לתפקיד שולי של פקידה, ולא לאחד מהתפקידים הראשיים.

בר זוהר, שחלמה בכלל לשחק את יוליה של שייקספיר, נפגעה בשמה ובשם הדיווה שהיא. אבל האם מדובר בהחלטה הספציפית הזאת, או שאולי זה בכלל הקש ששבר את העקב בנעל?

 "הבחורה הזו מבחינתי אוויר. דו תחמוצת הפחמן"

קשה לפספס שהתכנית כולה עומדת בסימן ה"טראש קלאש" הגדול בין שתי אושיות הריאליטי, בר זוהר וליהיא גרינר, סכסוך שהחל בחתונה של האחרונה, והגיע עד לתביעה שמתישהו גם תתברר בבית משפט. המתח החל כבר עם כניסתה של בר זוהר ללובי בית המלון, שם נרשמה התעלמות הדדית וגם לא מעט זלזול.

רמת הסטרס אליה נכנסת אביבית מגרינר היא גבוהה. כמה גבוהה? גרינר מריירת על בלוק חלווה ואביבית מתחילה לבכות. עד כדי כך.

הבאסה של אביבית המשיכה, כשגילתה שבהפקה אומנם לא בחנו את עצביה ואירגנו לה בתור שותפה לחדר את ליהיא, אבל ניסו לשדך בינה לבין ההפך המושלם שלה, אוזי. תגידו אתם איך אפשר להירגע ככה באילת - מצד שני, לא באנו ליהנות.

שם המשחק: כבוד. ודיימונדז

לא מניחים לבר זוהר. ההתנהגות שלה נבחנת בלי הפסקה, היא לא יכולה לצחקק אפילו בלי לגרור אחריה גל של חיקויים. ממש פנינה רוזנבלום החדשה: אשת עסקים מצליחה מצד אחד, אבל מושא לביקורת וללעג מצד שני.

עד כמה אביבית סופרת את העלבונות האלה? קשה לדעת באמת. מצד אחד, כשעוז מורג מתעקש להתנהג אליה כמו שהוא מתנהג לכולם, היא מסרבת לעלות לבמה ותובעת את הכבוד המגיע לה. מצד שני, כשהיא עמדה שם לבד, על הבמה, מנסה לבצע את המשימה ולשיר "אקווריוס" במגבלות הקול שלה ובלי פלייבק, היא נראתה פחות כמו הדיווה מלאת הביטחון העצמי ויותר כמו ילדה קטנה שנקלעה למקום במקרה, ואין לה ברירה אלא להקשיב לקולות הגיחוך והצחוק.

אז למה אביבית נשברה? האם זה כל כך נורא לגלם תפקיד שולי כשברור לכל הנוכחים - וגם לה בעצמה, מיינד יו - שהיא לא בדיוק ציפור שיר? האם היא אמורה לקבל תפקיד ראשי רק בגלל שהיא יותר מפורסמת משני יצהרי? בעולם צודק התשובה היא לא. בעולם של מה שקורה באילת VIP? יכול להיות שהיא דווקא צודקת. 

מה שקורה באילת VIP, שישי-שבת, 19:00, ערוץ 24