"אלייך יש לי כוח", אומר לירון רמתי לקים בוסי ומשלב ביחד את שני הכשרונות העיקריים שלו עד כה בתכנית "מה שקורה באילת VIP": פלרטוט וכוחות כלשהם למשהו. נפגשנו עם כוכבי התוכנית בזמן צילומי ההשלמות, ואחרי שכבר צפו בכמה פרקים. "אני באמת השתגעתי קצת", מודה ליהיא גרינר, שבזמן הצילומים הייתה בתחילת הריונה, "בגלל כל ההורמונים הייתי עצבנית". האם בגלל זה היא ישבה לרכל עם אוזי על אביבית? "עשו ממש סטנדאפ מאביבית בר זוהר", אומרת בר זוהר, שהתייחסה גם להסתלבטויות של צמד התירסים על חשבונה. 

אבל ברצינות, לא פשוט לצפות מהצד בטינופים על עצמך. אם נשפוט לפי ליהיא, יש סיכוי שמתישהו, איכשהו, יושט ענף של זית מכיוונה אל עבר אצבעותיה המטופחות של אביבית. אבל אל תבנו על זה. לא באמת. לא כרגע. לפחות בינתיים, זה מוסיף הרבה אקשן לתכנית "אנשים רבים זה חלק מהחיים", אומר לירון רמתי, ומציע פיתרון משלו לסולחה: "שיישבו על כוס קפה ויבקשו סליחה". כמה מסובך ככה פשוט. כמו קפה שחור טוב.

בשבילי הכוכב זה אתה

בכל זאת, למרות הפוקוס הגדול שניתן לסכסוך המתמשך בין ליהיא לאביבית, יש עוד כוכבים בשמי אילת. "אני חושב שפישי הגדול הוא הכוכב האמיתי", אומר שחקן הכדורסל לשעבר גילי מוסינזון ולא בהכרח טועה: "יש אקשן, יש קונפליקטים, יש טלנובלה", הוא מסכם. ואנחנו נוסיף: יש למה לצפות.

מה שקורה באילת VIP, שישי-שבת, 19:00, ערוץ 24

לייק בפייסבוק כבר פרגנתם?