במסגרת תהליך ההכשרה של צוות הבידור, אירגן מנהל הצוות ניסים דיין סדנאות שונות, שיעניקו לחברי הצוות כלים מקצועיים לעבודה בשטח. בין השאר כבר זכה הצוות לעבור 'סדנת אנגלית' עם סוזי (סופרייז) מילר, וכן 'סדנת מזרחית' עם קוקו הזמר, והשבוע הגיע תורו של אחד הקומקיאים המצחיקים במדינה - אבנר דן.

דן נתן לחברים טיפים מקצועיים כיצד לחדד את מימוניות הקומדיה שלהם כאשר הם עומדים על הבמה, וכמובן העביר להם קורס מזורז בנושא שבו הוא מתמחה בעיקר: חיקויים ובדיחות בנושאי עדות.

איך מגדירים פולניה?

דודו ויונית נזכרו מיד בסבתות התימניות שלהם, והביאו חיקויים שלא היו מביישים חקיינים מהשורה הראשונה. גם ניר-חי הפציץ כשידע לאבחן מהו המרכיב הייחודי המאפיין אישה פולניה, ורק גל נשארה בצד ולא הבינה על מה כל ההתרחשות סביבה: "אני מבינה את הבדיחה, אבל כשהוא מגיע לפאנץ', לא. אין לי, אני לא מבינה", סיפרה גל בעיניים נוצצות.

המאסטר אבנר דן המשיך בסשן בדיחות עדתיות שהפילו את הצוות לקרשים, כמו למשל: "מה ההגדרה לפולניה? שאולת את בעלה, עונה במקומו ואומרת שהוא שקרן", או בדיחה על האישה שבגדה בבעלה העיראקי עם השכן התימני. ולמרות שכולם כבר בכו מרוב צחוק, רק אחת, שוב, לא הבינה: "אני יודעת שתימנים אמורים להיות קמצנים או משהו, ופולנים הם קרים, ושמרוקאים הם עצבניים, ופרסים הם קמצנים, אבל כשמשלבים את זה בתוך בדיחה אני לא מבינה", סיכמה גל.

>>>פספתם? כל הפרקים מחכים לכם עכשיו לצפייה ישירה!

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע בערוץ 24 ובאתר mako