חג פורים הגיע, וכמדי שנה עורכים באילת את תחרות הבידור המסורתית בין כל צוותי הבידור בעיר, כאשר הצוות הזוכה עתיד לקבל (בנוסף לכבוד ולתהילה) פרס שווה במיוחד.

בשנה שעברה קטפו את התואר חברי צוות הבידור של מלון דן, והשנה חברי הצוות שלנו החליטו שהם מחזירים את הכתר והולכים לכבוש את השופטים בסערה. החבר'ה החלו בחזרות מפכרות ומתישות כאשר כל אחד היה אמון על תפקיד אחר לצורך השלמת התמונה המלאה: זאורי ערך את המוסיקה, ניר-חי בנה כוריאוגרפיית ברייק-דאנס, יונית קיבלה פיקוד על ההעמדה של הבנות, מעיין, אודליה וגל תקתקו את סיפור המסגרת, ודודו ורון נדרשו להיות האחראים על כל עניין הסטייל של החברים שכלל הלבשה, איפור ושיער.

כאשר הגיעו דודו ורון לחדר ההלבשה, הם התרגשו מהשפע וכבר החלו להתאים תלבושות לכל אחד מחברי הצוות, אבל אז חזרה אותה תקלה מוכרת: במחסני הקלאב אין בגדים במידות גדולות. דודו ורון לא איבדו עשתונות - חדורי מוטיבציה יצאו לחיפוש אחר בגד שיחמיא לחמוקיה של רון, וכשלבסוף חשבו כי נמצאה הישועה, התברר שהחצאית היתה קצת קטנה (בלשון המעטה). דודו נאלץ להישאר ה"רציני" בין השניים, להתגבר על הצחוק המדבק של רון ולנסות "לחלץ" אותה, אבל כמו שאתם בטח מדיימיינים לעצמכם זה היה סיפור לא פשוט בכלל.

במהלך העונה רון קנר הוכיחה לכולם כי אין כל קשר בין משקל לבידור, ומסתבר שגם הצופים בבית נסחפו והתאהבו בה, ובסקר 'מיס הקלאב' שנערך באתר mako בשבוע שעבר, זכתה רון במקום הראשון בתואר 'חביבת הצופים' עם למעלה מ-51 אחוזים מהקולות. אוהבים את רון? טקבקו לה!

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע, בערוץ 24 ובאתר mako