הצמד הכי לוהט בזמר הים-תיכוני, סטלוס ואורן חן, הגיעו למלון כדי לצלם קליפ לשיר החדש שלהם' וחיפשו את האחת שתתאים לככב בקליפ. אחרי שצפו בחזרות, מכל בנות הצוות נבחרה יונית חיים, מי שלא אחת הוכתרה בתואר 'התחת של המדינה'.

הבחירה ביונית עלתה ברגשות מעורבים מצד חברי הצוות, שמרוב קנאה התקשו לפרגן ליונית בהתחלה, אך כאשר ראו את הנעשה על סט הצילומים הבינו כי כנראה מדובר בתפקיד שתפור בול למידותיה. כדי לא להרגיש בצד, החליטו חברי הצוות שגם להם מגיע לצלם קליפ אלטרנטיבי משלהם, ויצאו לצלם קליפ ללהיט הגדול שכתב ניר-חי: 'השמנתי, אחי?'.

אחי, איפה המצלמה?

מלך הברייקדאנס ביים את הקליפ בדיוק כמו שתמיד פינטז בחלומות הכי פרועים שלו: "זאת הגשמת חלום, אחי", הסביר ניר-חי ונתן לחבריו הוראות בימוי, "הולכים בגוש, אחי, מצלמה מלמטה, אחי, המצלמה פה כזה, אחי, ואנחנו הולכים אחורה כמו הראפרים".

כמו שאתם בטח מתארים לעצמכם, החבר'ה התקשו מעט להבין את ניר-חי ואת הכוריאוגרפיה המסובכת שבנה, אך כמו שחברים טובים אמורים לעשות, הם קיבלו את ההתלהבות בהבנה: "לא הבנתי כלום, אבל זה נשמע וואו", אמרה גל, ודודו סיכם בדרכו העדינה: "גברת ברייקדאנס, הכי חשוב שאת הבנת מה שאת רוצה, אחר-כך אנחנו נשתלב איתך". צפו בקטע המלא!

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע, בערוץ 24 ובאתר mako