עונה שלמה ליוונו אותם בחדר החזרות, התרגשנו איתם ברגעים המשמחים, בכינו איתם בשלבים הקשים ובעיקר נקרענו מצחוק רוב הזמן. והנה זה הגיע, הרגע שכולם חיכו לו: הפירמיירה החגיגית למחזמר 'עד סוף העולם', המבוסס על שיריו של יוסי גיספן.

"זה הרגע שכל החודש הזה צריך להתנקז אליו, כל האנרגיות, כל השמח", תיאר ניסים מנהל הצוות בהתרגשות. "הוילון נפתח, הקסם מתחיל", הסבירה אודליה שגילמה את הדמות הראשית 'מיקה', "במשך כל החזרות רצינו שדי כבר, שהמופע הזה יהיה מאחורינו, ופתאום באמצע רצינו שלא יגמר. היה לנו כיף", סיכמה אודליה בעיניים נוצצות.

ההופעה חייבת להימשך

בפרקים הקודמים כולנו נחרדנו לגלות שיונית, שהייתה הרקדנית המובילה במחזמר, סדקה את הקרסול בחזרה הגנרלית והרופאים המליצו לה שלא לעלות לבמה, אך היא החליטה להגשים הלכה למעשה את הפתגם 'ההופעה חייבת להימשך' ועלתה לבמה למרות הכל: "אני כל-כך גאה בצוות על מה שהם עשו, ואני כל-כך גאה בעצמי שלא וויתרתי, ועם הרגל עליתי והפצצתי, ואני יודעת שנתתי את כל מה שהיה לי", אמרה יונית.

גיספן נותר ללא מילים

בסיום המופע, הסתבר שהחלק המרגש ביותר עוד לפניהם: הפזמונאי יוסי גיספן בכבודו ובעצמו, עמד בקהל ומחא כפיים בהתלהבות. "אם גיספן בסוף המופע קם על הרגליים, אז לא רק שעשינו את העבודה, עשינו אותה ביג טיים!", פסק ניסים. וגיספן, שעלה לבמה לברך נותר ללא מילים: "עשיתם כבוד לכל השירים האלה, קשה לי לדבר, אני מתרגש".

העונה אמנם הגיעה לסיומה, אך בשביל הצוות מדובר בחוויה שהם לא ישכחו לעולם: "מפה הם יקחו את אחת התקופות הכי מדהימות שיהיו להם בחיים. אני שמח שיש לי את הזכות הזאת לגרום לאנשים לכיף ולכזאת חוויה", סיפר ניסים בגאווה מהולה בעצב הפרידה.

דוקטור, תציל אותם!

איך נראה המחזמר הסופי? בפרק הסיום החגיגי הוצג בפנינו מופע המלא מתחילתו ועד סופו, כולל התלבושות ההורסות, הכוריאוגרפיה הייחודית, התפאורה הגרנדיוזית, קטעי המשחק וכמובן כל הצוות שנתן את השואו של הלייף. ולמי מאיתנו שכבר הספיק להתגעגע, קבלו את אחד הנאמברים הבלתי נשכחים מהמופע: חברי הצוות מבצעים מחרוזת של השירים 'ערב טוב לך' ו'דוקטור תציל אותי'.

>>>מתגעגעים? כל הפרקים של העונה מחכים לכם באתר לצפייה ישירה!

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע בערוץ 24 ובאתר mako