במשך חודש שלם עבד הצוות מסביב לשעון על מחמזר מיוחד על פי שיריו של יוסי גיספן, וערב לפני הפרימיירה המרגשת הבמאי חמו מציג בפניהם את מעצב התלבושות אודי סוויסה, והחבר'ה נקראים למדידות ראשונות של התלבושות הכי הורסות בתולדות הקלאב.

הראשונה להיכנס לתא המדידה הייתה רון, שיצאה ממנו זוהרת בשמלת פייטים וורודה, שהייתה כל כך יפה עד שביקשה לאמץ את החגורה שנקשרה סביב מותניה. ולא רק רון זכתה לאאוטפיט המנצנץ, גם מעיין, אודליה ויונית, שנראתה פחות מאושרת מההופעה החדשה: "אני נראית כמו מסטיק בזוקה, באמא שלי", צחקה יונית. וגל סיכמה: "לא יאמן שרון ואני לובשות את אותה שמלה, ועל שתינו זה נראה טוב".

ושהאקס יקנא

אודליה לעומת זאת, שכזכור מגלמת את התפקיד הראשי בהצגה, הולבשה בשמלת כלה, ולמרות שמדובר רק בתלבושת להצגה, אודליה בכל זאת הזילה דמעה נוכח המעמד המרגש: "הסתכלתי במראה ופשוט חייכתי כמו ילדה מטומטמת בת שש", סיפרה אודליה, "כשאקס שלי יראה את זה אין ספק שזה יעשה לו משהו בלב, מין צביטה קטנה, תראה מה הפסדת!".

בעוד ניסים, דודו וזאורי זכו לחליפות אלגנטיות שהבליטו את החתיכיות שלהם, ניר-חי קיבל תלבושת של רב מקובל שגרמה לחמו להרים גבה (או שתיים): "זה נראה כמו בן-לאדן, זה לא זה", התעצבן חמו, "אלוהים, הוא נראה כמו מישהו מאל קאעידה". "זה לא נראה אמין בעליל אחי, הלבישו אותי כמו הרב עובדיה יוסף", התמרד ניר-חי, ומיד הסביר מה לדעות מקור הבעיה: "אתה מביא מעצב אופנה מרוקאי, אז זה מה שאתה מקבל", אמר ניר-חי בפוליטיקלי קורקט.

איך אפשר לרקוד ככה?

אחרי ששלב התלבושות עבר בשלום, נראה היה כי האישיו המרכזי הוא דווקא הנעליים של הבנות: "הביאו לי את הנעלים הכי לא נוחות בארץ", זעפה יונית. "איך אני אמורה לרקוד על עקב כזה, איך?", הסכימה עימה גל, בעוד מעיין ורון צולעות ברקע ומנסות לשמור על שווי המשקל, "מאה קילו על עקב דק!", זעמה רון.

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע בערוץ 24 ובאתר mako