לילה לפני הפרימיירה החגיגית של המחזמר 'עד סוף העולם', עליו עבדו חברי הצוות של התכנית 'מה שקורה באילת' במשך כל העונה, חמו הבמאי ערך להם חזרה גנרלית מלחיצה במיוחד, והחליט להשאיר את כולם ללילה לבן של חזרות מפרכות ומתישות בלי רגע אחד של מנוחה.

הלחץ גבר ועימו גם ההתרגשות הגיעה לשיאים חדשים, ולראשונה מאז התחילו את החזרות הצוות נדרש להעמיד את כל המופע מתחילתו ועד סופו, כולל החלפת תלבושות זריזה וסידור התפאורה על הבמה. והכל בזמן אמת תוך כדי צעקות ונזיפות מצד חמו.

למרות הרצון הטוב והמקצועיות שהפגינו חברי הצוות, עדיין הם התקשו לתקתק את הכל בקצב המהיר שחמו דרש, ובמיוחד בכל מה שקשור להחלפת התלבושות מאחורי הקלעים: "אחי זה קשה!, אין מצב בעולם שאני מחליף תלבושות בכזאת מהירות", רטן ניר-חי. "לא מצליחים להחליף בגדים, זה סיוט", זעקה רון.

שמישהו יזמין אמבולנס!

למרות העצבים והכעסים, היה ברור לכולם שאין ברירה אחרת: "אין מצב שאני אתן למשהו להרוס לי את הפרימיירה, זה רגע שאני מחכה לו המון המון המון", הסבירה יונית רגע לפני שקרסה בפתאומיות. "היא נפלה! זה לא מצחיק!", צעקה רון שצפתה במחזה הקשה בעוד האמבולנס כבר היה בדרכו למלון.

בזמן שיונית קיבלה טיפול רפואי ראשוני והובהלה לבית החולים, חברי הצוות התקשו לקבל את העובדה שיתכן ויאלצו להופיע בפרימיירה ללא הרקדנית הראשית: "איך נסתדר בלי יונית על הבמה?" הזדעזעה רון. "הלך עליה והלך עלינו, איך אנחנו מתקדמים מפה", נחרד דודו.

האם תמצא מחליפה ליונית ערב לפני הפרימיירה או שאולי יונית תוכיח שההופעה חייבת להימשך ותעלה לבמה למרות הכל?

'מה שקורה באילת', כל סוף שבוע בערוץ 24 ובאתר mako