לאורך השנים, תופעת הריץ' קידס של אינסטגרם הפכה לאחד הטרנדים הפופולאריים ביותר ברשת החברתית. הגיוני בסך הכל, כי ילדים עשירים ומפונקים זה לא משהו אקסקלוסיבי לאזור אחד בעולם – וזאת בדיוק הסיבה שיש חשבונות של ילדים עשירים מהונג קונג, עיראק ואפילו מכמה חבר'ה מעפולה.

אם חושבים על זה לעומק, אז הדבר החשוב ביותר בחשבונות אינסטגרם של ילדים עשירים זה הנראות. כלומר, עם כל הכבוד למיליונים שההורים שמו בקרן נאמנות שלכם, השוּפוּני והפוזה זה מה שמבדיל אותך מחשבונות אחרים ברשתות חברתיות. אתה צריך להציג חיי יוקרה מעבר לכל פרופורציה הגיונית, אחרת אין לאף אחד סיבה לעקוב אחריך. מהבחינה הזאת, ישנה רשימה קבועה של אקססוריז, פטנטים וחפצים שחייבים להיות לכם בהישג יד – הנה 10 דברים שאתם צריכים בשביל לבסס את עצמכם כריץ' קידס של אינסטגרם:

10. יאכטה

 

אם אתם בני נוער נורמליים, אז כנראה שאת חודשי הקיץ שלכם אתם תעבירו בכל מיני עבודות כאלו ואחרות. לעומת זאת, אם אתם בנים ובנות של מנכ"לים גדולים, כנראה שתעבדו קשה על השיזוף שלכם – בהעדפה על יאכטה כזו או אחרת.

בהנחה שאתם רוצים להעלות תמונות שינקרו כמה שיותר עיניים, רצוי להיכנס לעובי הקורה של מגה-יאכטות להשכרה. פחות בכיוון של להשכיר יאכטה לסיבוב של שעתיים במרינה של הרצליה ויותר בכיוון של החופשה של קונור מקגרגור באיביזה – רק אל תשכחו לשחרר קצת כסף מהפק"מ.

9. מסוק

 

 

כשזה נוגע לניידות, קשה להתעלות על מסוקים פרטיים. תתארו לעצמכם סיטואציה: ערב יום חמישי. יש פקק ענקי בכביש 2, מתל אביב ועד נתניה, ברגיל. בזמן שכל העולם ואחותו תקועים ברכבים הפרטיים שלהם, אתם טסים על קו החוף ונוחתים בבית תוך רבע שעה – מדהים, לא?

מה שבעיקר יפה במסוקים פרטיים היא העובדה שאתם בכלל לא חייבים להמריא איתם באוויר, אפשר פשוט להצטלם לידם. לצורך העניין, יש את הקומפוזיציה הקלאסית של "להעלות מזוודות על המסוק" שתמיד מצליחה להעביר את המסר של יוקרה. טריק פתטי לכל הדעות, אבל תזכרו שמדובר כאן על מראית עין – במיוחד כשחושבים על העלות של כלי הטיס הזה.

8. מטוס פרטי

 

 

הו שדות תעופה, כמה כיף ואושר במקום אחד. האם יש עונג גדול יותר בחיים מאשר להתעורר באמצע הלילה (בהנחה שהצלחת להירדם), לנסוע לנמל תעופה, לעמוד שעה בתור בשביל הצ'ק-אין, להתייבש שעתיים בדיוטי פרי ואז כשאתה סוף סוף עולה על המטוס - לגלות שאין מקום בתא של המושב שלך כי כל האנשים לידך עלו עם טרולי? אם עניתם שכן, אז כנראה יש לכם מטוס פרטי – ואני שונא אתכם.

מטוס פרטי הוא אחד הדברים הכי יקרים עלי אדמות. על כן, קרוב לוודאי שאם אתם תופסים טרמפ על אחד כזה, אתם מכירים מישהו שהזמן שלו יקר בשביל לטרטר את עצמו יותר מדי בשדות תעופה. אז את תמונות הפוזה לאינסטגרם, בהן אתם מקפצים בקלילות על מדרגות העלייה למטוס או מתרווחים לכם על המושב בפנים, תאלצו לעשות בזריזות – כדי לא לשגע אנשים באמצע הטיסה עצמה.

7. שמפניה

 

 

אם אתם עוקבים אחרי חשבונות של ילדים עשירים למיניהם, כנראה שנתקלתם בשמפניה עם לוגו של 'אס שליט' (כלומר, הסמל הזה "♠"). המותג המדובר הוא שמפניית ארמנד דה בריניאק שנמצא בבעלותו של מוזיקאי מארה"ב ששמו שון קורי קרטר – אבל אתם ככל הנראה מכירים אותו בתור Jay Z או הבעל של ביונסה.

בתרבות הריץ' קידס של אינסטגרם, השמפניה הזאת מוכרת בעיקר בזכות הגדלים העצומים של הבקבוקים. ארמנד דה בריניאק הוא בין מותגי השמפניה היחידים שמשווקים בקבוקים בנפח של 30 ליטר ומעלה – שזה מצוין אם אתם ילדים מפונקים שרוצים לפצות על דברים שהגודל שלהם לוקה בחסר.

6. רובה שמפניות

 

אחד עקרונות המפתח שעליו בנוי כל הטרנד של ריץ' קידס הוא בזבוז – ומה יותר בזבזני מאשר רובה שהייעוד שלו הוא לירות שמפניה? רובה השמפניות המקורי יצא לשוק בתחילת 2016 ומאז הוא כבש את סצנת מועדוני הלילה של האלפיון העליון ברחבי העולם.

הרובה יכול לירות שמפניה באופן רציף לאורך 45 שניות ולהגיע למרחק של עד 6 מטרים. הבעיה העיקרית עם הפטנט (מעבר לייעוד השערורייתי שלו) היא העובדה שהוא יכול לירות רק מבקבוקי 'מגנום' (שזה 1.5 ליטר), אבל היצרן אמר שהם עובדים על זה. חוץ מזה, אם אתם צעירים מדי בשביל לשתות אלכוהול, אז הרובה הזה הוא פתרון קלאסי.

5. חיה מתנפחת לבריכה

 

 

כשזה מגיע לתמונות שמנקרות עיניים, תמונות מבריכות שחייה פרטיות הן אלף-בית. בשנה האחרונה, הז'אנר הזה קיבל חיזוק בצורה של כל מיני חיות מתנפחות – וכיום מדובר באחד האקססוריז שמוכרחים להיות בכל אחוזה או פנטהאוז עם בריכה.

אז בפעם הבאה שאתם יוצאים מהבית לאיזה שכשוך בבריכה, גיחה זריזה אל היאכטה או חופשה מפנקת באחד מחופי הים התיכון, אל תשכחו לקחת אתכם איזו חיה מתנפחת – ורצוי גם קרם הגנה, כי מלנומה זה לא משחק ילדים.

4. סיגרים

 

 

סיגרים זה דבר מרתק. מצד אחד מדובר באביזר הנמנה בין הדברים מסריחים ביותר עלי אדמות, מצד שני קשה להתכחש לרומנטיקה שנלווית אליו. כלומר, קשה להתעלות על הדימוי היוקרתי של אדם שיושב רגל על רגל, עם כוסית וויסקי ביד אחת וסיגר בשנייה.

סיגרים מגיעים בכל מיני צורות, טעמים ומחירים – והטובים ביותר מגיעים מהדיקטטורה הסוציאליסטית הציורית של קובה. כשזה מגיע לילדים עשירים של אינסטגרם וסיגרים קובניים, רוב הסיכוי שתראו אותם מעשנים את המותג 'קוהיבה' (שזה הסיגר עם הפס הצהוב). אז אם עברתם את הגיל המותר ואתם מחפשים מותג שיצרח: "אני מבין עניין", זה המותג שאתם צריכים לחפש.

3. שעונים

 

 

שעון, הפטנט הזה שמראה לכם את השעה. אם בריץ' קידס של אינסטגרם עסקינן, אז שעונים זה מוצר שחייב להיות נוכח ברפטואר שלכם – ואנחנו מצטערים, אבל השעון הדיגיטלי שקיבלתם כמתנה לגיוס לא תופס וזה לא משנה כמה השקעתם בלשפצר אותו.

כשזה נוגע לשעונים, ריץ' קידס של אינסטגרם מתחלקים לרוב לשניים: אנשים של רולקס ואנשים של קרטייה. שניהם מותגים יוקרתיים ויקרים שיכולים לנוע ממחיר של רכב יד שנייה ועד למחירים של צ'ק ראשון על דירה חדשה בראשון לציון – ועל זה נאמר: "Time is Money".

2. רכבים

 

 

אם אתם רוצים להפיק קצת טראפיק ברשתות חברתיות, אז תמונות עם הרכב זאת תמיד נקודת מוצא טובה – וככל שהרכב יוקרתי יותר, ככה טוב יותר. מהבחינה הזאת, מיותר לציין שבזמן שהמכונית היפנית של אימא שלכם תביא אתכם מנקודה א' ל-ב', היא לא תביא לכם עוקבים.

איזה רכבים כן יביאו לכם עוקבים? כאלו שעולים קצת יותר כסף והדלתות שלהם נפתחות בצורה מוזרה. בנטלי, למבורגיני, בוגאטי, דברים בסגנון הזה. טריק טוב בעניין הזה הוא לחשוב: "עם מה פלויד מייוות'ר היה מצטלם?".

1. חיה אקזוטית

 

 

 

אם עברתם על כל הרשימה הזאת אבל עדיין לא חציתם את ה-25 אלף עוקבים, זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים – חיות אקזוטיות. אחזקת חיית בר היא כנראה התופעה הכי שנויה במחלוקת בכל ז'אנר הריץ' קידס של אינסטגרם, והיא נפוצה בעיקר בקרב אנשים מהאלפיון העליון של האמירויות.

החיות שבדרך כלל יביאו את העוקבים הן משהו על הסקאלה החתולית, כמו טיגריס, צ'יטה, אריה וכו'. חוץ מאשר דרך מצוינת לאסוף עוקבים, תמונות עם חיות בר זאת גם דרך טובה להיפגע או להיהרג. ככה שאם בכל זאת אתם נואשים להגדיל את כמות העוקבים שלכם ויש לכם כסף נזיל, אולי תשקלו פשוט לקנות אותם וזהו.