אחרי רובי השמפניה המוזהבים, חדי הקרן המתנפחים והחיות האקזוטיות, מגיע טרנד חדש שילדי אינסטגרם העשירים מכורים אליו, וכמובן שגם הפעם אין לנו מושג למה.

הטרנד שכבש את לבבות העשירים והמיוחסים, הוא מוצרי יום יום מצופים זהב. זה התחיל כמובן כבר לפני כמה שנים, עם בקבוקי אלכוהול, רובים ועוד שלל מוצרים שהעשירים החליטו להוסיף להם זהב. אבל עכשיו זה ממשיך לאפיקים חדשים.

אחד המוצרים הכי טרנדים שכל ריץ' קיד רוכש בזמן האחרון, הוא פרח עשוי זהב 24 קראט. כן, מה ששמעתם. חברות שונות מציעות לפריבילגים שביניכם לקנות פרחי זהב במקום פרחים רגילים, כי למה להסתפק בפרח אמיתי, שכל עני יכול להשיג, כשאתה יכול לשדרג את המוצר?

את הפרחים האלה מזמינים העשירים הצעירים מאתר הנקרא לוקסי, והם ממש עושים מזה עניין רציני. חלקם אפילו מעלים לאינסטגרם שלהם סרטונים בו הם מתעדים את רגע פתיחת הקופסה של הפרח היקר הזה. וכן, גם גברים עפים על זה.

עוד מוצר חדש מצופה זהב שילדי אינסטגרם העשירים קונים בהמוניהם הוא קלף. או, אם לדייק, חפיסות קלפים שלמות. למה צריך חפיסת קלפים מצופה בזהב, אתם שואלים? ובכן, הם לא מדברים ב"צריך", אלא "רוצה". והם רוצים עכשיו את זה:

ורד אחד מצופה זהב יעלה לכם 70 דולר, וכך גם חפיסות הקלפים. שני המוצרים האלה נמכרים עכשיו בהנחה, מה שקצת מעצבן את העשירים שרוצים שכולם ידעו שהם הוציאו סכום שאתם בחיים לא תוכלו.