חמישה ימי צילום על גשר לא גמור באוקראינה, חמישה רכבים, עשרות צמיגים שהוחלפו, ציוד משוכלל וקאסט שכולל גם את בן קולינס, נהג הפעלולים של ג'יימס בונד וה"סטיג" לשעבר: מאזדה מציגה - Prepare to be amazed
דלק מוטורס, יבואנית דגמי מאזדה לישראל, השיקה שפה תקשורתית חדשה למותג ויצאה בקמפיין מיוחד בהשתתפותו בן קולינס, ה"סטיג", לשעבר נהג המרוץ של תכנית הרכב המצליחה בעולם Top gear ונהג הפעלולים של סדרת סרטי ג'יימס בונד. זו הפעם הראשונה שנהג הפעלולים מככב בקמפיין ישראלי למותג רכב. "הקמפיין החדש הוא תולדה של מחקר מותגי עמוק, שביקש להבין כיצד הנהג הישראלי תופס את המותג ואין ספק שזה הוא רק הצעד ראשון בסדרה של מהלכים שניזום בשנה הבאה. בכולם אנחנו מבטיחים להסעיר ולרגש את הנהגים והנוסעים, בדיוק כמו שעושים דגמי מאזדה השונים", אומר יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס.