מזה כעשרים שנה, מציגה חברת כרמל פלור דיזיין את מוצריה המובילים בתערוכת הענק DOMOTEX שנחשבת לגדולה ולחשובה בעולם בתחום חיפויי הרצפה. התערוכה, שמתקיימת מדי ינואר בהאנובר שבגרמניה, מהווה נקודת מפגש אולטימטיבית לאנשי המקצוע, היצרנים, אנשי השיווק והמעצבים מכל העולם שבאים לשמור את היד על הדופק ולהיחשף לטרנדים ולכל מה שעתיד להוביל את התחום במהלך השנה הקרובה.
מתוך כאלף ושלוש מאות מציגים בכמה קטגוריות ולצד גדולי היצרנים בתחום, כרמל פלור דיזיין היא החברה הישראלית היחידה שמציגה בקטגוריית השטיחים וחושפת, מדי שנה, את הקולקציות החדשות והמרשימות שלה. למרות שאנשי החברה מתכוננים לתערוכה שנה שלמה, בימים אלו הם נערכים בהתרגשות להקמת הביתן ושליחת הקולקציות החדשות. כמו מדי שנה, גם הפעם תרים כרמל פלור דיזיין ביתן עצום, בשטח כולל של 250 מ"ר, שימוקם באפן אסטרטגי בכניסה לתערוכה כך שהוא אינו מתפספס על ידי אף קניין או מעצב שבאים לסגור בו עסקאות או לשאוב ממנו השראה ורעיונות.
כמו בכל תערוכה, גם השנה תציג כרמל פלור דיזיין קולקציות חדשות, צעירות ורעננות עליהן עמל צוות מעצבים מקצועי שדואג להתעדכן ולשאוב השראה מהמגמות המובילות בעולם בתחום עיצוב הבית. "בין הקולקציות החדשות שנציג, תוצג לראשונה קולקציית 'סוהו' שהיא למעשה קולקציית סמי-שגי באריגה נמוכה וצפופה של שטיחים רכים המשלבים סיבים בגימור מט ומבריק בדוגמאות גיאומטריות ובגימור מחוק שהינו טרנד עולמי שכובש את עולם העיצוב" אומרת אסנת סופר, המעצבת הראשית של כרמל פלור דיזיין. "עוד נציג השנה, דגמים עדכניים בקולקציות 'טיבט', 'פרסקו', 'בוטיצ'לי' ו'הרמס' כשהגוונים שיובילו את אופנת הלבשת הרצפה הם ללא ספק אפור ושנהב שישמשו כגוונים דומיננטיים בשילוב גוני כחול ונגיעות של כתום וצהוב".
מסתבר, שכרמל פלור דיזיין ידועה בחדשנות ובייצור המתקדם שלה כך שהמבקרים בתערוכה מצפים בסקרנות לחשיפת הקולקציות בביתן שלה. "אנחנו מייצגים את ישראל בגאווה רבה" אומר רותם גוזלי, סמנכ"ל שיווק כרמל פלור דיזיין. "בדיוק כמו שישראל ידועה בהיי טק המתקדם שלה, כך גם בתחום שלנו, אנחנו פתוחים לחדשנות ויצירה וערוכים להפתיע בכל פעם מחדש. הערכת העולם את החברה שלנו מתבטאת ברגליים ובכמות העצומה של ההזמנות שאנחנו צוברים במהלך התערוכה".
בארץ ובעולם
כך מסתבר, שהמותג כרמל פלור דיזיין לא רק שולט בשוק השטיחים המקומי אלא גם פורץ את גבולות המדינה ומייצא לכשלושים מדינות בעולם כולו ובהן ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, סין ומדינות אירופה. "עבור כל ספק בכל מדינה אנחנו מייצרים את המוצר שהכי מתאים לתושבים המקומיים כך ששטיחים שנשלחים לספרד למשל הם לאו דווקא אלו שנשלחים לארה"ב" מסביר גוזלי "הצרכן הישראלי נהנה לא רק מכל ההיצע המגוון של כל המוצרים כולם, אלא גם יכול להזמין כל שטיח שהוא מכל מקום בעולם ולקבל אותו הביתה תוך זמן קצר".
כרמל פלור דיזיין לא יושבת בחיבוק ידיים ומיד בתום התערוכה הקרובה תפשיל שרוולים ותתכונן לתערוכת ינואר 2017. "מכיוון שאנחנו שוקדים על הקולקציות שנה מראש, כבר בסוף ינואר נשב להסיק מסקנות מהתערוכה הקרובה, לבדוק מה היה פופולארי יותר ופחות, לאתר מגמות חדשות, למפות את הדרישות ולהחליט מה יהיה נכון בשנה שאחרי" אומר גוזלי "בשלב הבא, ישבו המעצבים שלנו לייצר קולקציות חדשות, לבצע עליהן התאמות שונות, להתייעץ עם לקוחות תוך שליחת דוגמאות וקבלת היזון חוזר, לבצע שינויים ולאט לאט להגיע לכדי מוצר מוגמר ומדויק שיחשב תמיד למילה האחרונה בתחום. בנוסף, אנחנו ממשיכים תמיד לשאוף קדימה, להצטייד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, להוביל טרנדים ולחזק את התדמית הדינמית והאופנתית שלנו".
כרמל פלור דיזיין, שקיימת למעלה מחמישים שנה, היא מהחברות היחידות בישראל שמובילות תעשייה מקומית תוצרת כחול לבן והיא מחזיקה בשני המפעלים היחידים בארץ לייצור שטיחי אריגה, שטיחים מקיר לקיר ודשא סינטטי. החברה, המהווה רשת מקומית בפריסה ארצית של סניפים, מציעה את כל הפתרונות לחיפויי רצפה ומספקת לצד השטיחים בימים אלה ועד סוף דצמבר, מוצעים פריטים רבים בעד 50% הנחה במסגרת מבצעי סוף השנה.
ועוד שטיחים מהקולקציה הקיימת, להשיג ברשת כרמל פלור דיזיין:
DOMOTEX - התערוכה
16-19 בינואר, האנובר, גרמניה